Перелік літератури |
1. Данилишин, Б. Науково-іноваційне забезпечення сталого економічного розвитку України [Текст] / Б. Данилишин, В. Чижиків // Економіка України. – 2004. – №3. – С. 4–12. 2. Гальчинський, А.П. Україна: наука та інноваційний розвиток [Текст] / А.П. Гальчинський, В.М. Геєць, В.П. Семиноженко. – К.: ОП НДІБВ, 1997. – 68 с. 3. Гальчинський, А.П. Економіка знань : виклики глобалізації та Україна [Текст] / А.П. Гальчинський, С.В. Льовочкін, В.П. Семиноженко. – К.: Нац. ін-т стратег. досліджень, 2004. – 261 с. 4. Каракай, Ю.В. Пріоритети інноваційного розвитку підприємств [Текст] / Ю.В. Каракай // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – Вип. 9 (76). – К., 2007. – С. 146–149. 5. Карич, Д.А. Маркетинг на підприємствах АПК [Текст] / Д.А. Карич // Економіка АПК. – 1995. – С. 21–22. 6. Сидорук, Б.О. Перспективні напрямки наукового забезпечення трансферу інновацій в сільськогоспо-дарське виробництво Тернопільської області [Текст] / Б.О. Сидорук // Інноваційна економіка. – 2008. – № 2 (8). – С. 209–213. 7. Сидорук, Б.О. Особливості сучасних методів рекламування інноваційних технологій [Текст] / Б.О. Сидорук // Інноваційна економіка. – 2009. – № 3 (13). – С. 97–101. 8. Степанов, М.В. Маркетингові дослідження інноваційних підприємницьких проектів [Текст] / М.В. Степанов // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – Вип.4 (59). – К., 2006. – С. 52–57. 9. Хорунжий, Ф.Ф. Маркетинговий аналіз [Текст] / Ф.Ф. Хорунжий. – Тернопіль: ПП Рута, 2003. – 680 с. 10. Чухрай, Н. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві: підручник [Текст] / Н. Чухрай, Р. Патора. – К.: Кондор, 2006. – 398 с. |