logo logo


Ефективність використання маркетингових стратегій

НазваЕфективність використання маркетингових стратегій
АвториЗяйлик, Марія Федорівна Вівчар, Оксана Іванівна
Принадлежність
Бібліографічний описМ.Зяйлик. Ефективність використання маркетингових стратегій / М.Зяйлик, О.Вівчар // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.166-173 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

65.050

Ключові слова
маркетингова стратегія
стратегічне управління
стратегія диверсифікації
стратегія інтернаціоналізації
Короткий опис

Досліджено основні аспекти виходу вітчизняних підприємств на зовнішній ринок та застосування відповідного механізму впровадження маркетингової стратегії.
Investigational basic aspects of output domestic enterprises to the oversea market and application of the proper mechanism of introduction marketing strategy.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Економічна енциклопедія: у 3т. / ред. кол. С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2001. – Т.2. – 848 с. 2. http: // www/ expert. ua / articles /16/0/2130/. 3. http: //www. directmarketing. com/ ua/ dir / art / 6/ 259. 4. http: // www. marketing. ua/ com/ articles. php/ articleId=978. 5. Котлер, Ф. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей [Текст] / Ф. Котлер, Триас де Без Ф. – СПб.: Изд-во “Нева”, 2004. – 192 с. 6. Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер; пер. с англ. – СПб.: АО “Коруна”, АОЗТ “Литера плюс”, 1994. – 699 с. 7. http: // www. executive. ru/ news/ piece_16313//. 8. http: // www. ConsultMarketing. ru. 9. Ламбен, Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива [Текст] / Ж. Ламбен; пер. с фр. – СПб.: Наука, 1996. – 330 с. 10. Питер, Р. Диксон. Управление маркетингом [Текст] / Р. Диксон Питер; пер. с англ. – М.:ЗАЩ “Издательство БИНОМ”, 1998. 228 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.