logo logo


Факторний підхід до формування стратегії зниження витрат підприємства

НазваФакторний підхід до формування стратегії зниження витрат підприємства
АвториКостецька, Наталія Іванівна
Принадлежність
Бібліографічний описН.Костецька. Факторний підхід до формування стратегії зниження витрат підприємства / Н.Костецька // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.159-166 - (бухгалтерський облік, аналіз та аудит)
Bibliographic description (trans):
UDC:

330.111.4

Ключові слова
фактори
стратегія
витрати
класифікація
середовище
Короткий опис

Розглянуто проблему факторного підходу щодо процесу формування стратегії зниження витрат підприємства. На основі проведених досліджень існуючих класифікацій факторів, що впливають на стратегію і витрати, автор запропонував систему факторів, які мають визначальний вплив на стратегію зниження витрат.
The problem of factor approach in relation to the process of forming strategy of the costs cutting of enterprise is considered. On the basis of the conducted researches of existent classifications of factors which influence on strategy and costs, an author is offer the system of factors which have a determining influence on the strategy of the costs cutting.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Василенко В.О. Стратегічне управління підприємством: навч. посібник / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 400 с. 2. Довгань Л.Є. Стратегічне управління: навч. посібник / Л.Є. Довгань, Ю.В. Каракай, Л.П. Артеменко. – К.: ЦУЛ, 2011. – 440 с. 3. Економіка підприємства: підручник; за ред. П.С. Харіва. – Тернопіль: Економічна думка, 2000. – 500 с. 4. Економічна енциклопедія: у 3 т. Т. 3 / відп. ред. С.В. Мочерний. – К.: Академія, 2002. – 952 с. 5. Карлоф Б. Деловая стратегия / Б. Карлоф; пер. с англ. – М.: Экономика, 1991. – 239 с. 6. Партин Г.О. Формування стратегічної моделі управління витратами підприємства / Г.О. Партин // Фінанси України. – 2004. – № 11. – С. 124–133. 7. Савчук В.П. Финансовый менеджмент предприятий: прикладные вопросы с анализом деловых ситуаций / В.П. Савчук – К.: Максимум, 2001. – 600 с. 8. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: навч. посібник / М.Г. Саєнко. – Тернопіль: ТАЙП, 2003. – 215 с. 9. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: учеб. для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд; пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 10. Фандель Г. Теорія виробництва і витрат / Гюнтер Фандель; пер. з нім. під кер. і наук. ред. М.Г. Грещака. – К.: Таксон, 2000. – 520 с. 11. Череп А.В. Управління собівартістю : монографія / А.В. Череп. – Харків: ІНЖЕК, 2005. – 376 с. 12. Шанк Дж. Стратегическое управление затратами. Новые методы увеличения конкурентоспособности / Дж. Шанк, В. Говиндараджан; пер. с англ. – СПб.: Бизнес Микро, 1999. – 288 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.