logo logo


Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень

НазваТеоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
АвториХрупович, Світлана Євгенівна Королюк, Тетяна Миколаївна
Принадлежність
Бібліографічний описС.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

658.8

Ключові слова
маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Короткий опис

Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2004. – 708 с. 2. Котлер Ф. Основы маркетинга / Филип Котлер. – М.: Вильямс, 2003. – 656 с. 3. Маркетингові дослідження: навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, “Інтелект-Захід”, 2004. – 288 с. 4. Липчук В.В. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / В.В. Липчук, Ф.П. Дудяк, С.Я. Бугіль: за заг.ред. В.В. Липчука. – Львів: Новий світ-2000; Магнолія плюс, 2003. – 288 с. 5. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования: практическое руководство / Н.К. Малхотра; 3-е изд.; пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003.- 945 с. 6. Прауде В.Р. Маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В.Р. Прауде, О.Б. Білий. – К.: Вища школа, 1994. – 256 с. 7. Стандарти якості маркетингових досліджень / Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. – № 2 (3). – С.86–95. 8. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект / Старостіна Алла Олексіївна. – К.; М.; СПб.: Вільямс, 1998. – 262 с. 9. Marketing News, 1985. – AMA board approves new marketing definitions. 10. Статистика о пиве [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.taberha.ru/texts/stat.html.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.