logo logo


Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку

НазваРеальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
АвториБурліцька, Оксана Петрівна Рожко, Надія Володимирівна
Принадлежність
Бібліографічний описО.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.138

Ключові слова
семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Короткий опис

Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Балабанова Л.В. Мерчандайзинг / Л.В. Балабанова. – Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. – 290 с. 2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей: учебное пособие / Н.Г. Федько, В.П. Федько. – Ростов на Дону: Феникс, 2001. – 446 c. 3. Эйдинов М. Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж / М. Эйдинов // Маркетинг і реклама. – 2005. – № 7–8 (107-108). – С. 80–85. 4. Эриашвили Н.Д. Маркетинг: учебное пособие / Н.Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин. – М., 2000. – 264 с. 5. Мерчандайзинг в розничной торговле / С. Эстрерлине, Э. Флоттман, М. Джерниган, С. Маршалл. – 3-е изд. – СПб., 2004. – 286 c. 6. Моль А. Социодинамика культуры / А. Моль. — М., 1973. — 367 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.