logo logo


Системний підхід до формування логістично-мотиваційного середовища на торговельному підприємстві

НазваСистемний підхід до формування логістично-мотиваційного середовища на торговельному підприємстві
АвториЛутай, Лариса Анатоліївна Зяблицев, Дмитро Володимирович
Принадлежність
Бібліографічний описЛ.Лутай. Системний підхід до формування логістично-мотиваційного середовища на торговельному підприємстві / Л.Лутай, Д.Зяблицев // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.180-185 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:
331.101
658.7.007
Ключові слова
логістика
механізм
мотивація
персонал
середовище
системний підхід
торговельне підприємство
управління
Короткий опис

Обґрунтовано гіпотезу про необхідність адаптації системи мотивації до змін у макро- та мікросередовищах торговельного підприємства, досліджено поняття логістична система та виокремлено наукову проблему щодо її розбалансованості з системою мотивації персоналу. Доведено ефективність функціонування логістичної системи від рівня мотивації персоналу та обґрунтовано механізм формування логістично-мотиваційного середовища на торговельному підприємстві з використанням системного підходу.
In the article a hypothesis is grounded about the necessity of adaptation of the system of motivation to the changes in makro- and mikrosrede of auction enterprise, notion is explored logistic system and is selected scientific problem in relation to its with the system of motivation of personnel. Efficiency of functioning of the logistic system is led to from the level of motivation of personnel and the mechanism of forming of logistic-motivational environment on an auction enterprise with the use of systems approach is grounded.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Сергеев В.И. Логистика в бизнесе / В.И. Сергеев. – М. ИНФРА-М, 2001. – 608 с. 2. Управління персоналом: Ч. 1. Конспект лекцій: навч. посібник / В.М. Гончаров, О.В. Додонов, І.А. Кириченко, Є.В. Гончаров та ін. – Донецьк: СПД Купріянов В.С., 2008. – 148 с. 3. Кальченко А.Г. Основи логістики: навч. посібник / А.Г. Кальченко. – К.: Тов-во «Знання», КОО, 1999. – 135 с. 4. Плотников В.В. Эффект логистической интеграции: монография / В.В. Плотников. – М.: Научная книга, 2002. – 104 с. 5. Логистика: учебник; под ред. Б.А. Аникина. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ИНФРА-М, 2003. – 368 с. 6. Дуракова И.Б. Управление персоналом: учеб. пособие / И.Б. Дуракова, С.М. Талтынов. – Воронеж: ВГУ, 2008. – 76 с. 7. Травин В.В. Менеджмент персонала предприятия / В.В. Травин, В.А. Дятлов. – М.: Дело, 2002. – 272 с. 8. Психологические основы материального стимулирования труда: монография; под. общ. ред. В.Н. Гончарова. – Донецк: СПД Куприянов В.С., 2006. – 240 с. 9. Эсаулова И.А. Мотивационная деятельность организации в условиях стратегического управления / И.А. Эсаулова. Управление персоналом в программах подготовки менеджеров: сб. материалов Воронежского государственного университета. – Воронеж: ВГУ, 2007. – С. 128 – 130. 10. Формування системи мотивації праці на підприємствах в умовах переходу до ринкової економіки / В.М. Гончаров, М.А. Будагьянц, С.Й. Радомський та ін.; за ред. В.М. Гончарова. – К.: Техніка, 1999. – 112 с. 11. Попова О. Особливості управління системою мотивування в процесі стратегічного управління підприємством / О. Попова // Економіст. – 2006. – № 12. – С. 52–54. 12. Мазур Н.О. Роль стимулів у системі мотивації персоналу / Н.О. Мазур // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць «Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики». Т. 2. – Київ: КНЕУ, 2005. – С. 173–182. 13. Сосновый А. Разработка систем стимулирования в торговой компании на разных стадиях ее развития / А. Сосновый // Менеджер по персоналу. – 2005. – № 2. – С. 30–37. 14. Організація й оплата праці на підприємствах в умовах переходу до ринкової економіки / С.Й. Радомський, В.М. Гончаров, О.В. Додонов та ін.: навч. посібник. – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2004. – 264 с. 15. Политическая экономия социализма – теоретическая основа экономической политики КПСС. Курс лекций; под ред. Л.И. Абалкина. – М.: Мысль, 1986. – 605 с.16. Куликов Г.Т. Мотивация труда наемных работников: монография / Г.Т. Куликов; отв. ред. Д.П. Богиня. – 2-е изд., перераб. – К.: Ин-т демограф. и соц. исследований НАН Украины, 2006. – 244 с. 17. Аналіз тенденцій розвитку оптової та роздрібної торгівлі / М.Ю. Симоненко // Маркетингові дослідження в Україні: тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2008. – С. 143–146.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.