logo logo


Аналіз та оцінювання впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на діяльність підприємств машинобудування на сучасному етапі

НазваАналіз та оцінювання впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на діяльність підприємств машинобудування на сучасному етапі
АвториСіправська, Надія Василівна
Принадлежність
Бібліографічний описН.Сіправська. Аналіз та оцінювання впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на діяльність підприємств машинобудування на сучасному етапі / Н.Сіправська // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.127-132 - (економіка та управління національним господарством)
Bibliographic description (trans):
UDC:

658.001

Ключові слова
чинники зовнішнього середовища
чинники внутрішнього середовища
чинники прямої дії
чинники непрямої дії
машинобудівна галузь
Короткий опис

Статтю присвячено проблемі визначення чинників, що впливають на діяльність підприємств машинобудівної галузі та дослідження їхньої поведінки за умов нестабільної економіки. Досліджено теоретичні напрацювання в даному напрямі, проаналізовано основні проблеми, що виникають на сучасному етапі, та запропоновано шляхи їх подолання.
The article is devoted to the problem of determination of factors influencing on enterprises of machine-building industry and research of their conduct subject at an unstable economy. Theoretical works are explored in this direction, analyzed basic problems which arise up on a modern stage and the ways of their overcoming are offered in this article.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Виханский О.С. Стратегическое управление: учебник / Олег Самуилович Виханский. – 2-е изд. – М.: Гардарика, 1998. – 296 с. 2. Вольдер Б.С. Стратегический менеджмент: учебно-практическое пособие / Борис Семенович Вольдер. – М.: Изво МФА, 2001. – 100 с. 3. Зуб А.Т. Стратегический менеджмент: теория и практика: учебное пособие для вузов / Анатолий Тимофеевич Зуб. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 415 с. 4. Королева Н.И. Стратегический менеджмент: учебное пособие / Нина Ивановна Королева. – Томск: Изд-во Томського политехнического университета, 2007. – 138 с. 5. Люкшинов А.Н. Стратегический менеджмент: учебное пособие для вузов / Алексей Николаевич Люкшинов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 375 с.6. Маркова В.Д. Стратегический менеджмент: курс лекций / В.Д. Маркова, С.А. Кузнецова. – М.: ИНФРА-М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 1999. – 288 с. 7. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: підручник / Михайло Григорович Саєнко. – Тернопіль: Економічна думка. – 2006. – 390 с. 8. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підручник / Зоя Євгенівна Шершньова. – 2-ге вид. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с. 9. Офіційний сайт Державного комітету статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 10. Офіційний сайт Міністерства економіки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.me.gov.ua/ 11. Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.