logo logo


Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw

НазваUwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw
Назва англійськоюDeterminants of enterprises competitiveness
АвториDmuchowski R.
Принадлежність University of Computer Science and Economics in Olsztyn
Бібліографічний описDmuchowski R. (2019) Determinants of enterprises competitiveness. Galician economic journal (Tern.), vol. 58, no 3, pp. 54-69.
Bibliographic description (trans):Dmuchowski R. (2019) Determinants of enterprises competitiveness. Galician economic journal (Tern.), vol. 58, no 3, pp. 54-69.
Bibliographic description:Dmuchowski R. (2019) Determinants of enterprises competitiveness. Galician economic journal (Tern.), vol. 58, no 3, pp. 54-69.
UDC:

338.43

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.03.054
Ключові слова

конкурентоспроможність підприємств, стратегії конкурентоспроможності, детермінанти конкурентоспроможності, економічне середовище

 

Короткий опис

Конкурентоспроможність підприємств – це здатність суб'єкта господарювання функціонувати в певній галузі у вільній ринковій економіці, виробляючи потрібні товари або послуги високої якості, за правильну ціну і в потрібний час. Саме функціонування компанії означає, що суб'єкт господарювання повинен бути конкурентоспроможним, тому що він не буде вести бізнес, якщо не створює додаткової вартості і тому не отримує економічних вигод у вигляді прибутку. Швидкість розвитку підприємства визначатиметься зовнішніми факторами, тобто тими, які стосуються середовища підприємства та внутрішніх факторів, що створюються на підприємстві. Детермінанти конкурентоспроможності компанії можуть бути як її елементом зростання, так і перешкодою, що призводить до зниження конкурентоспроможності.

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Adamkiewicz-Drwiłło H., Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle uwarunkowań współczesnej gospodarki. TNOiK. Toruń, 2010.
  2. Dmuchowski R., Szmitka St., Klastry jako podmioty strategii i innowacji – Warmińsko-Mazurski klaster «Razem Cieplej». Zarządzanie i Finanseж. 2013. Nr 1/3.
  3. Faulkner D., Bowman C., Strategie konkurencji, Gebether i Spółka, Warszawa, 1996.
  4. Hampden Turner Ch., Trompenaars A., Siedem kultur kapitalizmu, Dom Wydawniczy ABC. Kraków, 2000.
  5. Kotler P., Marketing narodów. PZSB: Kraków, 1999. https://doi.org/10.1002/ltl.40619991107
  6. Pierścionek Z., Strategie konkurencyjności i rozwoju przedsiębiorstwa. PWN: Warszawa, 2003.
  7. Porter M., O konkurencji. PWE: Warszawa, 2001.
  8. Skawińska E., Zalewski R., Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów. PWE: Warszawa, 2009.
  9. Śpiewak K., Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki. CEDEWU.Pl: Warszawa, 2009.
  10. Świtalski W., Innowacje i konkurencyjność. WUW: Warszawa, 2005. https://doi.org/10.31338/uw.9788323529774

 

References:
  1. Adamkiewicz-Drwiłło H., Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle uwarunkowań współczesnej gospodarki. TNOiK. Toruń, 2010.
  2. Dmuchowski R., Szmitka St., Klastry jako podmioty strategii i innowacji – Warmińsko-Mazurski klaster «Razem Cieplej». Zarządzanie i Finanseж. 2013. Nr 1/3.
  3. Faulkner D., Bowman C., Strategie konkurencji, Gebether i Spółka, Warszawa, 1996.
  4. Hampden Turner Ch., Trompenaars A., Siedem kultur kapitalizmu, Dom Wydawniczy ABC. Kraków, 2000.
  5. Kotler P., Marketing narodów. PZSB: Kraków, 1999. https://doi.org/10.1002/ltl.40619991107
  6. Pierścionek Z., Strategie konkurencyjności i rozwoju przedsiębiorstwa. PWN: Warszawa, 2003.
  7. Porter M., O konkurencji. PWE: Warszawa, 2001.
  8. Skawińska E., Zalewski R., Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów. PWE: Warszawa, 2009.
  9. Śpiewak K., Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki. CEDEWU.Pl: Warszawa, 2009.
  10. Świtalski W., Innowacje i konkurencyjność. WUW: Warszawa, 2005. https://doi.org/10.31338/uw.9788323529774

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.