logo logo


Персонал в комплексі маркетингу на ринку праці

НазваПерсонал в комплексі маркетингу на ринку праці
АвториМатвіїв, Микола Ярославович
Принадлежність
Бібліографічний описМ.Матвіїв. Персонал в комплексі маркетингу на ринку праці/ М.Матвіїв // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.50-56 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Bibliographic description (trans):
UDC:

378.1

Ключові слова
персонал в комплексі маркетингу
ринок праці
управління персоналом
вимоги до персоналу
маркетингова діяльність персоналу
напрями маркетингу персоналу
Короткий опис

Розглянуто маркетинг на ринку праці як систему діяльності, що дозволяє його суб'єктам оцінювати стан ринку праці, тенденції його зміни і приймати обгрунтовані управлінські рішення в сфері найму (працевлаштування) і сприяння зайнятості. Виділено основні елементи системи управління персоналом. Показано склад і зміст вимог до персоналу, які пред'являються працедавцем. Окреслено зовнішні і внутрішні чинники, які визначають напрями маркетингу персоналу підприємства.
It is considered the marketing at the market of labour as a system of activity, that allows its subjects to estimate the status of labour market, tendency of its change and accept reasonable administrative decisions in the sphere of employment and assistance to employment. The basic elements of management system by a personnel are selected. It shows the composition and maintenance of requirements to the personnel, which are produced by an employer. External and internal factors which determine directions of marketing of personnel of enterprise are outlined.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. -М.: Экономика, 2005.–450 с. 2. Ахинов Г.А. Социальные аспекты регулирования экономики. -М.:МГУ, Теис, 2002. –225 с. 3. Банчева А. Развитие концепции рыночно-ориентированного управления // Маркетинг. 2006. №2.– С. 23-27. 4. Богданова Е. Л. Маркетинговая концепция организации персонал-менеджмента и кон курентоспособной рабочей силы. - СПб.:Изд-во СПбГУЭФ, 2006.–335 с. 5. Брэддик У. Менеджмент в организации. -М.:ИНФРА-М, 2007.–510 с. 6. Вундер Р. Маркетинг персонала - искусство создания благоприятных условий труда // Проблемы теории и практики управления, 2007.–280 с. 7. Гапошина Л.Т. Маркетинг кадрового обеспечения. - М.:Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2005.– 190 с. 8. Горовиц Ж. Десять правил по управлению Вашим боссом // Маркетинг. 2003. № 1.– С. 63-67. 9. Гроув Э.С. Высокоэффективный менеджмент: пер. с англ. - М.: Филинь, 2006.–345 с. 10. Десслер Гари. Управление персоналом: пер. с англ. - М.: «Изд-во Бином»,2007.–510 с. 11. Железцов А. Трудовые ресурсы организации в современных условиях // Маркетинг. 2003. №2.– С. 32-39. 12. Железцов А. Потенциал сотрудника и модели его мотивации // Маркетинг. 2005. №3.– С. 44-48. 13. Исаулова С, Исаулов П., Социальный институт трудоустройства (опыт Германии) // Маркетинг. 2003. №3.– С. 62-68. 14. Котырло Е. Региональные особенности регулирования рынка труда с позиции маркетинга // Управление персоналом. 2008. № 12.– С. 17-25. 15. Лапин А. Формирование системы управления персоналом (региональный и микроэкономический аспекты) // Проблемы теории и практики управления. 2008. № 5.– С. 41-46.16. Маслов Е.В. Управление персоналом предприятия: Учеб. пособие.- М.: Инфра-М, 2003.–410 с. 17. Маусов Н.К. Организация эффективного управления экономическими инновациями. - М.: МИНХ им. Г. В. Плеханова, 2007.–375 с. 18. Маусов Н.К., Кокорев Й.А., Дамская О.М. Мотивация и карьера персонала. - М.: Рос.экон. акад., 2008.–320 с. 19. Мескон М.Х., Алъберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М.:Дело, 2008.–425 с. 20. Мумладзе М., Управление персоналом как метод достижения конкурентного преимущества // Маркетинг. 2002. №3.– С. 53-57. 21. Павлуцкий А. Люди и организация: технология усовершенствования компаний // Управление персоналом. 2007. №3. – С. 28-35. 22. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. - М.: «Ось-89», 2007.–370 с. 23. Половцева Ф., Власова А. Кадровая политика - основа маркетинга предприятия // Маркетинг. 2006. №2.– С. 41-46. 24. Рожков В. Политика занятости: стратегические задачи // Человек и труд. 2007. №4.– С. 21-28. 25. Семеркова Л.Н. Маркетинговые исследования рынка труда // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. 1998. № 2.– С. 18-25. 26. Словарь по экономике (Collins): Пер. с англ. - СПб.: Экономическая школа, 1998.–605 с. 27. Сотникова С.И. Экономико-организационные основы управления маркетингом рабочей силы. -Новосибирск: ИГАЭиУ, 2008.–405 с. 28. Травин В.В.,Дятлов В.А. Основы кадрового маркетинга. -М.:Дело, 2007.–370 с. 29. Томилов В.В., Семеркова Л.Н. Маркетинг рабочей силы. - СПб.:Изд-во СПбуЭФ, 2005.–410 с. 30. Черниченко Т.А. Некоторые вопросы маркетинга рабочей силы в России // Маркетинг. 2006. №2.– С. 55-63. 31. Хаит Дж. У. Управление людьми в компаниях: Руководство для менеджера .-М.: ЗАО «Олимп-Бизнег», 2009.– 390 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.