logo logo


Методи економічного аналізу в рекламній діяльності

НазваМетоди економічного аналізу в рекламній діяльності
АвториГолда, Надія Михайлівна Федорович, Роман Володимирович Golda, Nadya Fedorovych, Roman
Принадлежність
Бібліографічний описН.Голда, Роман Федорович. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності / Н.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 176-187. — ( Інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності)
Bibliographic description (trans):
UDC:

658.801.3

Ключові слова
економічний аналіз
медіапланування
медіаканал
медіаносій
евристичні методи
матриці
Короткий опис

Розкрито суть методів економічного аналізу в рекламній діяльності. Детально проаналізовано підходи до медіапланування з використанням евристичних методів. Запропоновано матрицю крокової оцінки та матрицю експертних переваг на предмет ранжування критеріїв оцінки реклами.
This article is the essence of economic methods in analysis exposed in advertisment. Approached analysed details in mediaplanning with the use of heuristic methods. The matrix of foot-pace estimation and matrix of expert advantages is offered for the purpose for systematic criteria.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с. 2. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 560 с. 3. Скибінський С. Маркетинг. Ч1. – Львів, 2000. – 640 с. 4. Каракоз И.И., Самборский В.И. Теория экономического анализа. К.: Вища школа, 1989. – 255 с. 5. Теорія економічного аналізу: Підручник. / В.М. Серединська, О.М. Загородна, Р.В. Федорович. – 2-е вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Астон, 2006. – 368 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.