logo logo


Особливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесу

НазваОсобливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесу
Назва англійськоюPeculiarities of marketing innovations implementation in operational management of agribusiness commercial and entrepreneurship activities
АвториН. Єфремова
Принадлежність Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва, Харків, Україна
Бібліографічний описЄфремова Н. Особливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесу / Н. Єфремова // Галицький економічний вісник. — Т.: ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 63–68. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):Yefremova N. (2019) Peculiarities of marketing innovations implementation in operational management of agribusiness commercial and entrepreneurship activities. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 63-68.
Bibliographic description:Yefremova N. (2019) Peculiarities of marketing innovations implementation in operational management of agribusiness commercial and entrepreneurship activities. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 63-68.
UDC:

005.21:[658.114.25:334.728]:631

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.063
Ключові слова

операційний менеджмент, маркетингові інновації, суб’єкти агробізнесу, підприємницько-комерційна діяльність

Короткий опис

В сучасних умовах операційний менеджмент є частиною системи управління і його якість має певний вплив на ефективність підприємницько-комерційної діяльності суб’єктів агробізнесу, інтегруючи взаємодію їхніх підрозділів та їхні взаємозв’язки зі споживачами, посередниками, постачальниками, конкурентами та іншими контактними аудиторіями маркетингового мікросередовища. Операційна майстерність стосується досягнення високої продуктивності за допомогою існуючих процесів і процедур шляхом зменшення помилок, усунення марних кроків тощо. Ключова відмінність полягає в тому, що внесення цих граничних удосконалень принципово не змінює способу роботи, що призводить до незначного прогресу. В операційній системі під інноваціями розуміють будь-які зміни умов у її структурі й функціях. Інновації в операційному менеджменті можна поділити на сприятливі, нейтральні, несприятливі. Впровадження інновацій є одним із найважливіших чинників, що впливає на якість операційного менеджменту, оскільки особливістю якісного операційного менеджменту є постійний розвиток операційної системи суб’єкта комерційно-підприємницької діяльності, а без розроблення й упровадження інновацій в їхню маркетингову діяльність це неможливо. Операційний маркетинг-менеджмент є вирішальним чинником у підвищенні ефективності діяльності суб’єктів комерційно-підприємницької діяльності. Існує необхідність у створенні механізму ув’язки інноваційних розробок з операційною діяльністю в єдиному безперервному процесі, в якому вони повинні мати рівнозначну роль у досягненні цілей суб’єктів комерційно-підприємницької діяльності. Управління інноваціями має принципові відмінності від управління операціями. Ефективність операцій є важливою характеристикою операційної системи. В процесі інноваційного розвитку одним з найбільш важливих чинників є створення необхідних умов всередині суб’єкта господарювання. Завдання операцій полягає в тому, щоб довести інноваційні розробки до їх безпосередньої реалізації в комерційно-підприємницькій діяльності й забезпечити їх подальше ефективне функціонування. У зв’язку з цим виникає нагальна необхідність для створення конкретних механізмів реалізації інновацій всередині суб’єкта комерційно-підприємницької діяльності та ув’язки процесів з існуючими та новостворюваними операціями.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.     Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком: монографія / за ред. проф. С. М. Ілляшенка. Суми: Папірус, 2014. 480 с.

2.     Белоцерковская Н. В., Иванченко О. П. Маркетинговые инновации: подходы, виды, содержание и внедрение. Вестник ОГУ. 2014. № 4 (165). С. 207–214.

3.    Ілляшенко Н. С., Рудь М. П. Маркетингові інновації в інноваційній діяльності підприємств України. Ефективна економіка. 2017. № 6

References:
  1. Marketynhoviaspektyupravlinnyainnovatsiynymrozvytkom: monohrafiya / zared. prof. S. M. Illyashenka. Sumy: Papirus, 2014. 480 p.
  2. Belotserkovskaya N. V., Yvanchenko O. P. Marketynhovyeynnovatsyy: podkhody, vydy, soderzhanyeyvnedrenye. VestnykOHU. 2014. No. 4 (165). P. 207–214.
  3. Illyashenko N. S., Rud M. P. Marketynhovi innovatsiyi v innovatsiyniy diyalnosti pidpryyemstv Ukrayiny. Efektyvna ekonomika. 2017. No. 6.

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.