logo logo


Особливості впровадження інновацій на прикладі українського бренда промисловості

НазваОсобливості впровадження інновацій на прикладі українського бренда промисловості
Назва англійськоюPeculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example
АвториН. Летуновська, Г. Вода, С. Кадуріна, А. Цуненко
Принадлежність Сумський державний університет, Суми, Україна
Бібліографічний описОсобливості впровадження інновацій на прикладі українського бренда промисловості України / Н. Летуновська, Г. Вода, С. Кадуріна, А. Цуненко // Галицький економічний вісник. — Т.: ТНТУ, 2020. — Том 63. — № 2. — С. 45-55. — (Економіка).
Bibliographic description (trans):Letunovska N., Voda H., Kadurina S., Tsunenko A. (2020). Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example. Galician economic journal (Tern.), vol. 63, no 2, pp. 45-55.
Bibliographic description:Letunovska N., Voda H., Kadurina S., Tsunenko A. (2020). Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example. Galician economic journal (Tern.), vol. 63, no 2, pp. 45-55.
UDC:

339.138:005.521:796.332

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.02.045
Ключові слова

інновація в сфері моди, український бренд, інноваційний проєкт, економічна ефективність, цільова аудиторія.

 

Короткий опис

Запропонувано власну ідею інноваціійного світшоту, яку можна запропонувати ринку вітчизняному молодому бренду одягу «VOVK». Об’єктом дослідження є процес створення інноваційного продукту в сегменті молодіжного одягу, орієнтованого на вітчизняний ринок моди. Об’єкт дослідження обраний не випадково, оскільки в цьому сегменті є суперечності, а саме: дисбаланс попиту та пропозиції. Українській молоді не вистачає дійсно модних, якісних та цікавих речей від вітчизняних виробників, тому їм доводиться купувати зарубіжні замінники. Вітчизняний виробник втрачає від цього прибуток. Автори змістовно та поетапно висвітлюють організаційні та економічні особливості інноваційного розвитку – від формування чіткого бачення проблеми, яка вирішується за допомогою цього продукту, до останніх тенденцій світової культури моди, які роблять можливим запропоноване рішення. Проаналізовані конкуренти проєкту серед виробників одягу в Україні. Описане технологічне рішення та маркетингові параметри майбутнього постачання (цільова аудиторія, підходи до ціноутворення, методи просування товару тощо). Розраховані планові показники ефективності проєкту. Здійснено оцінювання потенційних ризиків та рівня їх впливу на проєкт у цілому. Проведене дослідження та його візуальне представлення можуть бути корисними для підприємців, які займаються пошиттям одягу та просуванням власних брендів на українському ринку, людям, які цікавляться новинками на ринку моди, а також тим дослідникам, які займаються аналізом детермінант та імперативів інноваційного розвитку національної економіки. 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.     Ворона Т. Стартап на мільйон / пер. Г. Сологуб. Видавництво «Віват», 2018. 224 с.

2.     Черняк Е. Big Money. Принципы первых. Изд-во «Форс», 2018. 272 с.

3.     Кусумано М. А. Стратегії геніїв. П’ять найважливіших уроків від Білла Ґейтса, Енді Ґроува та Стіва Джобса. Вид-во «Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2017. 256 с.

4.     Найт Ф. Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником. Вид-во «Наш формат», 2017. 432 с.

5.     Шульц Г. Історія Starbucks. Вид-во «Наш формат», 2017. 408 с.

6.     Стоун Б. Вискочки. Uber, Airbnb та битва за Кремнієву долину. Вид-во «Наш формат», 2018. 384 с.

7.     Aerochromics: wear the air. URL: http://aerochromics.com/.

8.     Гардабхадзе І. А. Інновації у фешн-дизайні: оцінка, управління, ефективність. Вісник ХДАДМ. 2014. № 6. С. 16–19.

9.     Ясинська О. Г. Формування понятійно-категоріального інструментарію менеджменту підприємств індустрії моди. Менеджер. 2018. № 2 (79). С. 181–191.

10. Чупріна Н. В. Сегментація ліній модного одягу в структурі індустрії моди. Вісник ХДАДМ. 2014. № 1. С. 33–38.

11. Бондаренко С. М., Палагін Ю. О., Бондаренко Б. С. Удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства у сфері моди. Економіка і суспільство. 2018. Випуск 16. С. 264–269.

12. Pix – перший смарт-анімаційний рюкзак. URL: https://peremoga.space/pix-перший-смарт-анімаційний-рюкзак.

13. Толстовка: вчера, сегодня, завтра. URL: https://www.oasiscatalog.com/blog/tolstovka-vchera-segodnya-zavtra/.

14. Производство толстовок как выгодный бизнес. URL: https://biznes-prost.ru/proizvodstvo-tolstovok-kak-vygodnyj-biznes.html.

15. Must have URL: https://musthave.ua/?gclid=Cj0KCQiA6IHwBRCJARIsALNjViURn-YMli9_yM34ZMj  HZv5h8JV7HYLG1ZmnecBZuUAC-OD9J0vyEekaAqhUEALw_wcB.

16. Casual. URL: https://casualua.com.ua/.

17. Zara. URL: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Zara.

18. Promin. URL: https://promin.ua/.

19. Grass. URL: https://vsisvoi.ua/brands/grass.

20. Божкова В. В., Птащенко О. В., Сагер Л. Ю., Сигида Л. О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 73–82.https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-05

21. Сколько стоит лендинг пейдж? Цена Landing Page (одностраничного сайта) в Украине. URL: https://my-master.net.ua/stoimost-price-landing-page/.

22. Реклама в СМИ. URL: https://media.adv-sonata.com/press/zhenskie/elle/.

23. Размещение наружной рекламы в Киеве и по Украине. URL: https://pilum24.com.ua/nar?gclid= CjwKCAiA3uDwBRBFEiwA1VsajKSyPDrHAQP0Y_BaTHVgihLdAsQLQhl4DhDhdQzxBRsyWZDB132 KKhoCiOUQAvD_BwE.

           24.Облікова ставка НБУ (станом на 10.01.2020 р.). URL: https://index.minfin.com.ua/ua/banks/nbu/ refinance/.

References:
  1. Vorona T. Startup per million. Vyd-vo “Vivat”, 2018. 224 p.
  2. Cherniak E. Big Money. Big Money. Principles of the first. Izd-vo “Fors”, 2018. 272 p.
  3. Kusumano M. A. Genius strategies. Top five lessons from Bill Gates, Andy Grove and Steve Jobs. Vyd-vo “Knyzhkovyi klub “Klub simeinoho dozvillia”, 2017. 256 p.
  4. Nait F. Shoes-being. Nike story told by its founder. Vyd-vo “Nash format”, 2017. 432 p.
  5. Shults H. History of Starbucks. Vyd-vo “Nash format”, 2017. 408 p.
  6. Stoun B. Upstarts. Uber, Airbnb, and the Silicon Valley battle. Vyd-vo “Nash format”, 2018. 384 p.
  7. Aerochromics: wear the air. URL: http://aerochromics.com/.
  8. Gardabhadze I. A. Innovations in fashion design: evaluation, management, efficiency. Bulletin of KhDADM, 2014. № 6. Р. 16–19.
  9. Yasynska O. G. Formation of conceptual-categorical tools of management of enterprises of the fashion industry. Manager, 2018. № 2 (79). Р. 181–191.
  10. Chuprina N. V. Segmentation of fashion lines in the structure of the fashion industry. Bulletin of KhDADM, 2014. № 1. Р. 33–38.
  11. Bondarenko S. M., Palagin Yu. O., Bondarenko B. S. Improvement of assortment policy of trade enterprise in the field of fashion. Economy and society. 2018. № 16. Р. 264–269.
  12. Pix – the first smart animated backpack. URL: https://peremoga.space/pix-перший-смарт-анімаційний-рюкзак.
  13. Sweatshirt: yesterday, today, tomorrow. URL: https://www.oasiscatalog.com/blog/ tolstovka-vchera-segodnya-zavtra/.
  14. Production of hoodies as a profitable business. URL: https://biznes-prost.ru/proizvodstvo-tolstovok-kak-vygodnyj-biznes.html.
  15. Must have. URL: https://musthave.ua/?gclid=Cj0KCQiA6IHwBRCJARIsALNjViURn-YMli9_yM34ZM jHZv5h8JV7HYLG1ZmnecBZuUAC-OD9J0vyEekaAqhUEALw_wcB.
  16. Casual. URL: https://casualua.com.ua/.
  17. Zara. URL: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Zara.
  18. Promin. URL: https://promin.ua/.
  19. Grass. URL: https://vsisvoi.ua/brands/grass.
  20. Bozhkova V. V., Ptashchenko O. V., Saher L. Yu., Syhyda L. O. Transformation of marketing communications tools in the conditions of globalization. Marketing and Management of Innovations, 2018. № 1. Р. 72–82.https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-05
  21. How much is a landing page? Landing Page (single page site) price in Ukraine. URL: https://my-master. net.ua/stoimost-price-landing-page/.
  22. Advertising in the media. URL: https://media.adv-sonata.com/press/zhenskie/elle/.
  23. Outdoor advertising in Kiev and Ukraine. URL: https://pilum24.com.ua/nar?gclid=CjwKCAiA3uDwBR BFEiwA1VsajKSyPDrHAQP0Y_BaTHVgihLdAsQLQhl4DhDhdQzxBRsyWZDB132 KKhoCiOUQAvD_BwE.
  24. NBU discount rate (as of 10 January 2020). URL: https://index.minfin.com.ua/ua/banks/nbu/refinance/.

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.