logo logo


Аналіз інноваційної діяльності та стратегії розвитку у сфері послуг (на прикладі готельного господарства чернівецької агломерації)

НазваАналіз інноваційної діяльності та стратегії розвитку у сфері послуг (на прикладі готельного господарства чернівецької агломерації)
Назва англійськоюAnalysis of innovation activity and strategy of development in the services sector (an example of hotel industry of Chernivtsi agglomeration)
АвториЄремія Г., Наконечний К.
Принадлежність Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Чернівці, Україна
Бібліографічний описЄремія Г., Наконечний К. Аналіз інноваційної діяльності та стратегії розвитку у сфері послуг (на прикладі готельного господарства чернівецької агломерації). Галицький економічний вісник. 2021. Том 73. № 6. С. 64-69.
Bibliographic description (trans):Yeremiia, H. and Nakonechnyy, K. (2021). Analysis of innovation activity and strategy of development in the services sector (an example of hotel industry of Chernivtsi agglomeration). Galician economic journal, vol. 73, no 6, pp. 64-69.
Bibliographic description:Yeremiia, H. and Nakonechnyy, K. (2021). Analysis of innovation activity and strategy of development in the services sector (an example of hotel industry of Chernivtsi agglomeration). Galician economic journal, vol. 73, no 6, pp. 64-69.
UDC:

338.48

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.06.064
Ключові слова

готельний бізнес, готельні послуги, розвиток підприємництва, інноваційна діяльність, нововведення, інноваційний потенціал

Короткий опис

Визначено провідне місце сфери гостинності в економічному розвитку країни, зокрема готельного бізнесу. Актуалізовано важливу роль малих підприємств регіонального рівня в інноваційному розвитку та урізноманітненні готельно-туристичних послуг. У сучасних економічних реаліях у складних умовах пандемії та невизначеності є необхідність у креативності й інноваційності. Сфера гостинності змушена шукати нові шляхи підвищення привабливості й доступності своїх послуг. На підставі проведеного аналізу інноваційної діяльності й експертних оцінок, автори наголошуються на сталій динаміці в розвитку підприємств сфери готельного бізнесу та підтверджують той факт, що ринок туристичної індустрії залежить від зовнішніх факторів впливу – тенденції стилю, новації та популяризації результатів НТП, настрою резидентів і туристів, спрямованості національної політики. Проаналізовано проблематику інноваційності у сфері гостинності та розкрито її основні складові. Досліджено стратегію розвитку туристичної діяльності, окремих готельних господарств Чернівецької агломерації, визначено лідерів щодо впровадження інновацій та охарактеризовано їх конкурентні переваги. На ринку гостинності Чернівецької агломерації більшість підприємств функціонують за традиційним захисним типом інноваційного сприйняття, при цьому найоптимальнішою слід вважати належність до «імітаційної» стратегії (вслід за лідерами). В Чернівцях дану стратегію застосовують підприємства, які прагнуть до вдосконалення та ретельно слідкують за новинками в сфері НТП. Автори зробили висновок, що, розвиваючись інноваційним шляхом, суб’єкт господарювання вдосконалює механізм функціонування підприємства, систему матеріально-технічного забезпечення, оптимізовує структуру та спектр надання послуг, адаптуючи їх до змін ситуації на ринку. Одночасно з цим відбувається перебудова організаційних структур управління, набувають досвіду робітники, фахівці й керівники, налагоджується система зв‘язків з партнерами, створюється і зміцнюється імідж, тобто зростає інноваційний потенціал підприємства.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Архіпов В. В. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства: навч. посіб. Київ, 2009. 342 с.
  2. Архіпов В. В. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: навч. посіб. Київ: 2008, 384 с.
  3. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб. Київ, 2003, 348 с.
  4. Відомості про готель. URL: http://rivoli-hotel.com/ru/konferents-zal (дата зверенення: листопад 2021).
  5. Відомості про готель. URL: http://allureinn.com (дата зверенення листопад: 2021).
  6. Відомості про готель. URL: https://central-magnat-cinema-chernivtsi.nochi.com.ua (дата зверенення: листопад 2021).
  7. Відомості про готель. URL: http://bukovyna-hotel.com/ru (дата зверенення листопад 2021).

 

 

References:

Arxipov V. V. Organizaciya obslugovuvannya v zakladax restorannogo gospodarstva: navch. posib. Kyiv, 2009. 342 р.

2.   Arxipov V. V. Restoranna sprava: Asorty`ment, texnologiya i upravlinnya yakistyu produkciyi v suchasnomu restorani: navch. posib. Kyiv: 2008, 384 р.

3.   Nechayuk L. I., Telesh N. O. Gotelno-restorannyj biznes: menedzhment: navch. posib. Kyiv, 2003, 348 р.

4.   Vidomosti pro gotel`: veb sajt. URL: http://rivoli-hotel.com/ru/konferents-zal (data zverenennya lystоpad 2021).

5.   Vidomosti pro gotel`: veb sajt. URL: http://allureinn.com (data zverenennya lystоpad 2021).

6.   Vidomosti pro gotel`: veb sajt. URL: https://central-magnat-cinema-chernivtsi.nochi.com.ua (data zverenennya lystоpad 2021).

7.   Vidomosti pro gotel`: veb sajt. URL: http://bukovyna-hotel.com/ru (data zverenennya lystоpad 2021).

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.