СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю
Назва | СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю |
Назва англійською | CRM as a source of information for the development of marketing projects and strategic management of competitiveness |
Автори | Краузе О., Піняк І., Шпилик С. |
Принадлежність | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. |
Bibliographic description (trans): | Krause O., Pinyak I. and Shpylyk S. (2022). CRM as a source of information for the development of marketing projects and strategic management of competitiveness. Galician economic journal, vol. 77, no 4, pp. 94-102. |
Bibliographic description: | Krause O., Pinyak I. and Shpylyk S. (2022). CRM as a source of information for the development of marketing projects and strategic management of competitiveness. Galician economic journal, vol. 77, no 4, pp. 94-102. |
UDC: | 339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.04.094 |
Ключові слова |
CRM-системи, маркетингова інформація, бізнес, взаємовідносини з клієнтами, конкурентоспроможність, стратегічне управління, маркетингові проєкти. |
Короткий опис |
Розглянуто CRM-системи як джерело інформації для розроблення маркетингових проєктів, автоматизації та оптимізації бізнес-процесів, стратегічного управління конкуренто- |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
1. Jevtushenko N. O., Drokina N. I., Savenko N. V. (2020). Strateghichne upravlinnja konkurentospromozhnistju pidpryjemstva: teoretychnyj aspekt [Strategic management of enterprise competitiveness: theoretical aspect]. Ekonomichnyj prostir. No 156. P. 129–135.
2. Krysjko Ju. Shho take upravlinnja vidnosynamy z klijentamy (CRM): vyznachennja, typy, kejsy [What is customer relationship management (CRM): definitions, types, cases]. URL: https://snov.io/glossary/ ua/customer-relationship-management-crm-ua/.
3. Pavlenko A. Vzajemodija z klijentamy ta marketynghova dijaljnistj [Customer interaction and marketing activities]. URL: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/strategy-operations/solutions/customer-marketing. html.
4. Plakhotnikova M. A. Informacijni tekhnologhiji v menedzhmenti [Information technologies in management]. URL: https://stud.com.ua/21210/informatika/tehnologiya_pidtrimki_upravlinnya_vidnosinami_kliyentami.
5. Tereshhenko I. O., Bilecjka D. I. Konkurentni strateghiji upravlinnja pidpryjemstvom [Competitive strategies of enterprise management]. URL: http://www.agrosvit.info/?op=1&z=2984&i=12.
6. Upravlinnja vidnosynamy z klijentamy: vprovadzhennja CRM systemy v Ukrajini [Customer relationship management: implementation of the CRM system in Ukraine]. URL: https://expresssoft.com.ua/uk/ avtomatizacija-2/avtomatizacija-upravlinnja-vidnosinami-z-kliientami-crm/.
7. Shevchenko N. V., Davydenko M. V. (2017). Osoblyvosti realizaciji marketynghovykh proektiv u systemi proektnogho menedzhmentu [Peculiarities of implementation of marketing projects in the project management system]. Zbirnyk naukovykh pracj Cherkasjkogho derzhavnogho tekhnologhichnogho universytetu. Serija: Ekonomichni nauky. No 47. P. 41–47.
8. Shho take CRM-systema: povnyj ghid po vyboru CRM dlja pochatkivciv [What is a CRM system: a complete guide to choosing a CRM for beginners]. URL: https://nethunt.ua/blog/shcho-takie-crm-sistiema-povnii-ghid-po-viboru-crm-dlia-pochatkivtsiv-v-2020/.
9. Jalovegha N. I. CRM-systema jak instrument udoskonalennja vzajemovidnosyn z klijentamy [CRM system as a tool for improving customer relations]. URL: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3102/.
|
Завантажити | |