Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємств
Назва | Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємств |
Назва англійською | Development of customer relationship marketing system and its influence on the increase in confectionery companies performance |
Автори | Юшкевич О., Яблонська І. |
Принадлежність | Державний університет «Житомирська політехніка», Житомир, Україна |
Бібліографічний опис | Юшкевич О., Яблонська І. Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємств. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 103-109. |
Bibliographic description (trans): | Yushkevych O. and Yablonska I. (2022). Development of customer relationship marketing system and its influence on the increase in confectionery companies performance. Galician economic journal, vol. 77, no 4, pp. 103-109. |
Bibliographic description: | Yushkevych O. and Yablonska I. (2022). Development of customer relationship marketing system and its influence on the increase in confectionery companies performance. Galician economic journal, vol. 77, no 4, pp. 103-109. |
UDC: | 339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.04.103 |
Ключові слова |
маркетинг взаємодії, кондитерські підприємства, конкурентоспроможність, лояльність клієнта, результативність. |
Короткий опис |
Маркетинг повинен розробляти процеси, спрямовані на посилення довготермінової лояльності клієнта. Лояльний клієнт має дуже високу цінність для кондитерських підприємств, яку необхідно зберігати та зміцнювати. Досліджено причини зниження безпеки кондитерського бізнесу в Україні, серед яких війна спричинена російською агресією, реорганізація бізнес-процесів, зміни в асортименті солодощів та географії продажів, зростання цін на кондитерську продукцію, мобілізація частини кваліфікованих кадрів до лав Збройних Сил України, міграція українців закордон, втрата купівельної спроможності. Доведено, що розроблення та формування маркетингової стратегії передбачає здійснення порівняльного аналізу рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств. Застосовувані маркетингові та рекламні стратегії ключових гравців ринку відіграють ключову роль у збільшенні споживання та продажів різноманітних кондитерських виробів. Визначено, що кондитерська галузь має коливальний попит на кондитерську продукцію, який посилюється впливом сезонності, свят та упаковки. Встановлено, що застосування інструментів маркетингу взаємодії з клієнтами повинно стосуватися не тільки дослідження смакових уподобань, а й інтересів. Запропоновано сформувати систему маркетингових елементів організації взаємодії з клієнтами, зокрема виділено: сегментацію клієнтської бази з урахуванням специфічних технологій; організацію системи продажів продуктів і послуг, а також ефективний післяпродажний сервіс; реалізація політики формування клієнтської бази, способів визначення її цілей, пріоритетів, ресурсів; проведення оцінювання якості обслуговування клієнтів та створення діючої системи опитувань клієнтів; реалізацію програми комунікацій з клієнтами. Обґрунтовано вплив елементів маркетингу взаємодії з клієнтами на підвищення результативності маркетингової діяльності кондитерських підприємств через економічні виміри, що передбачають оцінювання результатів взаємодії маркетингової системи з іншими системами ринку та виявлення й реалізацію резервів підвищення ефективності маркетингу як джерела потоку готівки. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
1. Confectionery Market (2020). (By Type: Chocolate, Sugar Confectionery, Gums & Jellies, Mints, and Others; By Distribution Channel: Supermarkets & Hypermarkets, Pharmaceuticals, Specialty Stores, Convenience Stores, Online Stores, and Others; By Age Group: Adult, Kids, and Geriatric) – Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, Regional Outlook, and Forecast 2021–2030. URL: https://www.precedenceresearch.com/confectionery-market.
2. Volkova M. V. (2017) Napryami vdoskonalennya marketingovoї dіyal'nostі [Directions for improving marketing activities]. Global'nі ta natsіonal'nі problemi ekonomіki. Mykolai'vs'kyj nacional'nyj universytet imeni V. O. Suhomlyns'kogo. No. 16. P. 281–286.
3. Mosijchuk I. V. (2017). Osoblivostі upravlіnnya marketingovoyu dіyal'nіstyu pіdpriєmstv v Ukraїnі [Peculiarities of management of marketing activities of enterprises in Ukraine]. Іmplementatsіya naukovikh zasad ta perspektivi doskonaloї marketingovoї dіyal'nostі pіdpriєmstv yak rinkovo-orієntovanoї kontseptsії їkh rozvitku. [Implementation of scientific principles and prospects of perfect marketing activity of enterprises as a market-oriented concept of their development].: kolekt. monografija. Zhytomyr. Vydavec' Jevenok O. O. P. 278–302. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25081/1/selection.pdf.
4. Kovbas I. M. (2015). Formuvannya sistemi upravlіnnya marketingovoyu dіyal'nіstyu pіdpriєmstva [Formation of the management system of marketing activities of the enterprise]. Stalyj rozvytok ekonomiky. No.3. P. 260–267.
5. Candy Industry's Global Top 100 Candy Companies Lists. (2021). Retrieved August 02, 2021.
URL: https://www.candyindustry.com/articles/90219-2022-global-top-100-candy-companies-list-illustrates-pandemics-continued-impact
6. 2022 Global Top 100 candy companies (2022)/. URL: https://www.candyindustry.com/2022-Global-Top-100-candy-companies
7. AT VO “Konti”.(2022). Oficijnyj sajt. URL: https://konti.ua/
8. PAT “VKF “Roshen”. (2022) Oficijnyj sajt. URL: https://www.roshen.com/ua
9. PrAT “AVK”. (2022) Oficijnyj sajt. URL: http://www.avk.ua/ua/u
10. Fesenko V. O. (2021). Otsіnka konkurentnikh pozitsіy pіdpriєmstv konditers'koї galuzі Ukraїni [Evaluation of the competitive positions of enterprises in the confectionery industry of Ukraine]. Proceedings of the Aktual'nі problemi bezpeki zhittєdіyal'nostі lyudini v suchasnomu suspіl'stvі, (Ukraine, Mykolaiv, November 24, 2021), Mykolaiv: MNAU. P. 462–465. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/ bitstream/123456789/23985/1/Meshko%20_Meshko.pdf.
|
Завантажити | |