Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осіб
Назва | Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осіб |
Назва англійською | Marketing research of female internally displaced persons’ needs |
Автори | Тетяна Борисова, Юлія Процишин |
Принадлежність | Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Борисова Т., Процишин Ю. Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осіб. Галицький економічний вісник. 2023. Том 80. № 1. С. 76-85 |
Bibliographic description (trans): | Borysova T., Protsyshyn Yu. Marketing research of female internally displaced persons’ needs. Galician economic journal, vol. 80, no 1, pp. 76-85. |
Bibliographic description: | Borysova T., Protsyshyn Yu. Marketing research of female internally displaced persons’ needs. Galician economic journal, vol. 80, no 1, pp. 76-85. |
UDC: | 339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.01.076 |
Ключові слова |
маркетингові дослідження, гендерна рівність, потреба, некомерційний маркетинг. |
Короткий опис |
Представлено результати дослідження, проведеного автором у ході проєкту «Жінки-лідери Тернополя – для незахищених осіб, переселених внаслідок війни», котрий ініційовано громадською організацією «ТМЖК «Відродження нації» за фінансової підтримки «Vital Voices Global Partnership». Виявлено, що більшість ВПО – молоді жінки віком до 44 років, які приїхали переважно із Донецької та Харківської областей 24 лютого 2022 року або пізніше і яким вдалось отримати тимчасове житло у селах Тернопільської області. Переважна більшість ВПО мають потребу в багатьох речах першої необхідності, при цьому майже половина опитаних жінок та дівчат мають особисті потреби чи потреби членів їхньої родини, пов’язаних зі станом здоров’я. Встановлено, що більшість опитаних мають статус ВПО, отриманий після 24.02.2022, і зверталися до місцевих органів соціального захисту з питань отримання соціальної допомоги (за винятком пенсії). Серед опитаних переважали жінки, які мають 1–2 дитини до 18 років, не мають членів родини, що потребують стороннього догляду. Стосовно житлових потреб, то більшість опитаних зупинилась у Тернопільській області, щоб отримати тимчасовий притулок до повернення додому, коли буде безпечно. Це, переважно, безкоштовне перебування у місцях компактного проживання ВПО та житлі, наданому знайомими, родичами, друзями. Більшості опитаних жінок та дівчат нинішній матеріальний стан дозволяє лише купувати речі першої необхідності. Більшість ВПО вказали, що основним джерелом засобів існування на момент опитування є адресна допомога переселенцям. При цьому половина опитаних були працевлаштовані до 24 лютого 2022 року, проте на момент опитування не працювали, здебільшого через родинні обов’язки. Виявлено, що більшість респонденток потребують психологічної допомоги або вагаються з цього питання. Найбільш актуальними та пріоритетними на сьогодні день потребами респондентки назвали житлові потреби, рівень доходів і трудову діяльність, соціальну допомогу та послуги. Встановлено потребу інтенсифікувати імплементацію державних документів з гендерної рівності на рівні регіону. Подальші дослідження будуть присвячені аналізу стану виконання Національного плану дій з виконання рекомендацій Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |