logo logo


Модель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії

НазваМодель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії
Назва англійськоюThe model of the impact of self-management on company performance efficiency
АвториЮрій Семененко
Принадлежність Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
Бібліографічний описСемененко Ю. Модель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії. Галицький економічний вісник. 2023. Том 81. № 2. С 16-25.
Bibliographic description (trans):Semenenko Yu. The model of the impact of self-management on company performance efficiency. Galician economic journal, vol. 81, no 2, pp. 16-25.
Bibliographic description:Semenenko Yu. The model of the impact of self-management on company performance efficiency. Galician economic journal, vol. 81, no 2, pp. 16-25.
UDC:

330.46

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.016
Ключові слова

самоменеджмент, ефективність діяльності компанії, фактори, які впливають на ефективність діяльності компанії, КРІ, мобільний застосунок для самоменеджменту

Короткий опис

Досліджено методи оцінювання ефективності діяльності компанії та описано вплив на ефективність діяльності зовнішніх і внутрішніх факторів і методів їх вимірювання. Описано поняття самоменеджменту, фактори самоменеджменту та побудовано модель впливу самоменеджменту на ефективність діяльності компанії. Враховуючи реалії сьогодення, які характеризуються високим рівнем конкуренції та постійною мінливістю ринку, компанії вимушені шукати конккурентні переваги, такі, як: краща якість, маркетингова стратегія, рівень обслуговування клієнтів та ін. Враховуючи темпи розвитку ринку важливою конкурентною перевагою може бути підвищення внутрішньої ефективності в середині компанії та оптимізація бізнес-процесів. За рахунок підвищення якості внутрішніх бізнес-процесів компанії отримують перевагу по якості, швидкості обслуговування клієнтів та ін. Описано внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на ефективність діяльності компанії. До внутрішніх факторів відносимо фактори, які виникають у середині компанії, до зовнішніх – ті фактори, на які компанія не має безпосереднього впливу, проте повинна їх враховувати під час ведення діяльності. Під час побудови моделі враховано як зовнішні, так і внутрішні фактори. Модель описує вплив усіх зовнішніх та внутрішніх факторів. Також описано поняття самоменеджменту, його основні складові та вплив самоменеджменту на ефективність діяльності компанії. Враховуючи високий рівень цифровізації в сучасних умовах, самоменеджмент та менеджмент загалом повинен відбуватися з використанням сучасних засобів. Запропонова модель описує ефективність діяльності компанії по обраних підрозділах, вплив зовнішніх та внутрішніх факторів, а також вплив самоменеджменту, який реалізується за допомогою сучасних програмних засобів. Можемо вважати, що реалізація мобільного застосунку для самоменеджменту, який буде інтегрований в загальну систему управління компанії, допоможе нівелювати внутрішні фактори та зменшити вплив зовнішніх факторів, а також підвищити ефективність діяльності компанії за рахунок підвищення ефективності внутрішніх бізнес-процесів.

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Базилевич В. Д. Економічна теорія: Політекономія: підручник. Київ: Знання Прес, 2007. 719 с.
  2. Швиданенко Г. О., Дмитренко А. І., Олексюк О. І. Бізнес-діагностика підприємства: навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2008. 344 с.
  3. Лігоненко Л. О. Антикризове управління підприємством: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій. Київ: Нац. торг.-екон. ун-т, 2001. 580 с.
  4. Осовська Г. В., Осовський О. А. Менеджмент організації: навч.посіб. Київ: Кондор, 2005. 860 с.
  5. Хміль Ф. І. Основи менеджменту: підручник. Київ: Академвидавн, 2005. 608 с.
  6. Фатхутдінов Р. А., Осовська Г. В. Управління конкурентоспроможністю організації: підручник. Київ: Кондор, 2009. 470 с.
References:
  1. Bazylevych V. D. (2007) Ekonomichna teoriia: Politekonomiia: pidruchnyk [Economic theory: Political economy: textbook]. Kyiv: Znannia Pres. [In Ukrainian].
  2. Shvydanenko H. O., Dmytrenko A. I., Oleksiuk O. I. (2008) Biznes-diahnostyka pidpryiemstva: navch. posib [Business diagnostics of an enterprise: a study guide]. Kyiv: KNEU. [In Ukrainian].
  3. Lihonenko L. O. (2001) Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom: teoretyko-metodolohichni zasady ta praktychnyi instrumentarii [Anti-crisis management of the enterprise: theoretical and methodological principles and practical tools]. Kyiv: Natsionalny torg.-ek universytet. [In Ukrainian].
  4. Osovska H. V., Osovskyi O. A. (2005) Menedzhment orhanizatsii: navch.posib [Management of the organization: a study guide]. Kyiv: Kondor. [In Ukrainian].
  5. Fatkhutdinov R. A., H. V. Osovska. (2009) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu orhanizatsii: pidruchnyk [Management of the competitiveness of the organization: a textbook]. Kyiv: Kondor. [In Ukrainian].
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.