logo logo


Ефективність процесу віддаленого онбордингу

НазваЕфективність процесу віддаленого онбордингу
Назва англійськоюEfficiency of the remote onboarding process
АвториОльга Білик, Єлизавета Михальчук
Принадлежність Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Київ, Україна
Бібліографічний описБілик О., Михальчук Є. Ефективність процесу віддаленого онбордингу.Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 24–30.
Bibliographic description (trans):Bilyk O., Mykhalchuk Ye. (2023) Efektyvnistj procesu viddalenogho onbordynghu [Efficiency of the remote onboarding process]. Galician economic journal (Tern.), vol. 85, no 6, pp. 24-30 [in Ukrainian].
Bibliographic description:Bilyk O., Mykhalchuk Ye. Efficiency of the remote onboarding process. Galician economic journal. vol. 85, no 6, pp. 24-30.
UDC:

331.103.4 

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.024
Ключові слова

Онбординг, адаптація персоналу, добір персоналу, управління персоналом.

Короткий опис

Розглянуто теоретичні підходи та практичні аспекти процесу віддаленого онбордингу персоналу, що є сучасним підходом ефективної адаптації нових співробітників та закріплення новоприйнятих співробітників у компанії в умовах дистанційного режиму добору та організації роботи персоналу. Систематизовано та охарактеризовано основні етапи віддаленого онбордингу персоналу (підготовка до проведення віддаленого онбордингу; ознайомлення новоприйнятого з компанією та процесами роботи; навчання та тренування; завершення процесу онбордингу (зворотний зв’язок), послідовне проходження яких допоможе компанії забезпечити ефективне включення нових працівників у робочий процес. Розглянуто виклики та проблеми, з якими може стикнутися компанія та новий працівник при реалізації онбордингу у віддаленому режимі. Описано сильні сторони та переваги проведення адаптації працівників у віддаленому режимі. Обґрунтовано підходи, що допоможуть забезпечити ефективний процес віддаленого онбордингу та зробити перші робочі дні нового працівника комфортними й продуктивними, а також сприятимуть закріпленості персоналу в компанії та формуванню лояльності новоприйнятих. Акцентовано увагу на тому, що важливою складовою успішного віддаленого онбордингу є використання сучасних практик (використання технологій; залучення наставника для нового працівника; забезпечення доступу до необхідної інформації; планування плану дій і конкретних професійних завдань для нового працівника; регулярна співпраця та зворотний зв’язок), які допоможуть забезпечити ефективне навчання і включення в робочий процес нового працівника в адаптаційний період. Розглянуто необхідність певного ресурсного забезпечення для організації процесу онбордингу у віддаленому режимі. Акцентовано увагу на необхідності проведення оцінювання ефективності процесу віддаленого онбордингу, що стане у нагоді для розроблення та вдосконалення подальших програм віддаленого навчання та розвитку співробітників у компанії, допоможе не тільки виявити проблеми та позитивні аспекти процесу, але й удосконалювати його

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.    Василик А., Мурза К. Сучасні підходи до адаптації та організаційної соціалізації персоналу. Галицький економічний вісник. 2020. Том 64. № 3. С. 137–146. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk _tntu2020.03.137 (дата звернення: 08.10.2023).

2.    Власова-Чмерук О. М. Впровадження позитивних HR-практик для забезпечення благополуччя персоналу організацій. Moderní aspekty vědy: XІV. Díl mezinárodní kolektivní monografie. Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. C. 72–82.

3.    Вонберг Т. В., Головко А. А. Рекрутинг персоналу в епоху діджиталізації. Бізнес Інформ. 2020. № 6. С. 313–318. Doi: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-6-313-318 

4.    Груздєв О. В. Напрями створення ефективної системи онбордингу на підприємстві. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 7. С. 25–31. Doi: 10.32702/2306-6814.2021.7.25.

5.    Джулай М., Сичова А., Безус А., Сичова Н. Стратегія розвитку бренду роботодавця під час війни та в повоєнний час. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. № 6 (47). С. 433–446. URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.47.2022.3908 (дата звернення: 08.10.2023).

6.    Жуковська В. М., Миколайчук І. П., Марняло А. М., Шома М. С. Рекрутмент як технологія ефективного залучення й онбордингу персоналу. Бізнес Інформ. 2021. № 12. C. 257–262. URL: https://doi.org/ 10.32983/2222-4459-2021-12-257-262 (дата звернення: 08.10.2023).

7.    Стрижеус Л., Тендюк А. Управління адаптацією персоналу організації в системі менеджменту персоналу. Економічний форум. 2022. № 1 (4). С. 115–121. URL: https://doi.org/10.36910/6775-23088559-2022-4-14 (дата звернення: 08.10.2023).

8. Цимбалюк С. О. Бренд роботодавця: методологія дослідження та практика: монографія. Київ: КНЕУ, 2018. 227 с. 

References:
  1. Vasylyk A., Murza K. (2020). Suchasni pidkhody do adaptatsii ta orhanizatsiinoi sotsializatsii personalu [Modern approaches to adaptation and organizational socialization of personnel]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk. Vol. 64. No. 3. P. 137–46. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.03.137. (Іn Ukrainian) (accessed: 08 October 2023).
  2. Vlasova-Chmeruk O. M. (2021). Vprovadzhennia pozytyvnykh HR-praktyk dlia zabezpechennia blahopoluchchia personalu orhanizatsii [Implementation of positive HR practices to ensure the well-being of employees]. Moderní aspekty vědy: XIV. Díl mezinárodní kolektivní monografie. Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. P. 72–82. [Іn Ukrainian].
  3. Vonberh T. V., Holovko A. A. (2020). Rekrutynh personalu v epokhu didzhytalizatsii [Recruiting in the age of digitalization]. Biznes Inform. No. 6. P. 313–318. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-6-313-318 (accessed: 08 October 2023). [Іn Ukrainian].
  4. Hruzdiev O. V. (2021). Napriamy stvorennia efektyvnoi systemy onbordynhu na pidpryiemstvi [Directions for creating an effective onboarding system at the enterprise]. Investytsii: praktyka ta dosvid. No. 7. P. 25–31. Doi: 10.32702/2306-6814.2021.7.25. [Іn Ukrainian].
  5. Dzhulai M., Sychova A., Bezus A., Sychova N. (2022). Stratehiia rozvytku brendu robotodavtsia pid chas viiny ta v povoiennyi chas [Employer brand development strategy during the war and post-war period]. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. No. 6 (47). P. 433–446. URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.47.2022.3908 (accessed: 08 October 2023).
  6. Zhukovska V. M., Mykolaichuk I. P., Marnialo A. M., Shoma M. S. (2021). Rekrutment yak tekhnolohiia efektyvnoho zaluchennia y onbordynhu personalu [Recruitment as a technology for effective staff attraction and onboarding]. Biznes Inform. No. 12. P. 257–262. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-12-257-262 (accessed: 08 October 2023). [Іn Ukrainian].
  7. Stryzheus L., Tendiuk A. (2022). Upravlinnia adaptatsiieiu personalu orhanizatsii v systemi menedzhmentu personalu. Ekonomichnyi forum [Managing the adaptation of the organization's personnel in the personnel management system]. No. 1 (4). P. 115–121. URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-4-14(accessed: 08 October 2023). [Іn Ukrainian].
  8. Tsymbaliuk S. O. (2018). Brend robotodavtsia: metodolohiia doslidzhennia ta praktyka: monohrafiia[Employer brand: research methodology and practice: a monograph]. Kyiv: KNEU. 227 p. [Іn Ukrainian].
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.