|
|
Управління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACE
Назва | Управління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACE |
Назва англійською | Marketing management in the digital environment using the RACE model |
Автори | Світлана Семенюк, Василь Мулярчук, Наталія Бажанова |
Принадлежність |
1. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
2. Тернопільський кооперативний фаховий коледж,
Тернопіль, Україна
3. Галицький фаховий коледж імені Івана Чорновола,
Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Семенюк C., Мулярчук В., Бажанова Н. Управління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACE. Галицький економічний вісник. 2025. Том 93. № 2. С. 91-98. |
Bibliographic description (trans): | Semenіuk S., Mulyarchuk V., Bazhanova N. Marketing management in the digital environment using the RACE model. Galician economic journal, 2025, vol. 93, no 2, pp. 91-98. |
Bibliographic description: | Semenіuk S., Mulyarchuk V., Bazhanova N. Marketing management in the digital environment using the RACE model. Galician economic journal, 2025, vol. 93, no 2, pp. 91-98. |
UDC: |
338:658.5 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2025.02.091 |
Ключові слова |
маркетингове моделювання, модель RACE, ключові показники ефективності, епоха цифрових технологій |
Короткий опис |
Доведено необхідність моделювання маркетингової діяльності підприємств та зазначено, що своєрідним компасом у цьому може стати реалізація моделі RACE у стратегії компанії, визначено роль та необхідність використання моделі race для управління маркетингом у цифровому середовищі. Зазначено, що за своєю суттю модель RACE є не просто концепцією, а маркетинговою стратегією, яка здатна революціонізувати способи, за допомогою яких компанії досягають, взаємодіють, конвертують і залучають своїх клієнтів. Визначено місце моделі RACE у системі управління маркетинговою діяльністю підприємств у цифровому середовищі. Розглянуто модель RACE як модель планування комунікації з користувачем, яка складається з 4 етапів та охоплює всі точки дотику з клієнтами: охоплення (Reach), дія (Act), конверсія (Convert), залучення (Engage), визначено мету кожного етапу та ключові показники ефективності. Кожен етап моделі призначений для просування потенційних покупців по воронці продажів від підвищення обізнаності до формування лояльності. Загальною метою моделі RACE стало визначення дій, на яких потрібно зосередити увагу компанії для підвищення результатів цифрового маркетингу. Таким чином, у моделі RACE прослідковується чітко структурований маркетинговий підхід, що свідчить про зрозумілість та ефективність її використання на практиці. Ця модель є багатоканальною та універсальною, оскільки ілюструє гнучкість та адаптивність в інтеграції онлайн- та онлайн маркетингових дій, необхідних для цілісної стратегії, а також дозволяє планувати й здійснювати комплексні дії в різних офлайнових та онлайнових каналах. Доведено, що модель RACE може допомогти як малому, так і великому бізнесу простежити шлях потенційних покупців. Таким чином, модель RACE можна розглядати як своєрідний план маркетингового успіху в епоху цифрових технологій, в якому зазначається, що цей успіх досягається шляхом адаптації моделі RACE до унікальних бізнес-потреб та залучення клієнтів. Основними ключовими показниками ефективності моделі є відвідуваність веб-сайту, коефіцієнти конверсії, залученість у соціальних мережах, утримання клієнтів та повторні покупки. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
-
Rabia Ali. Improving Digital Marketing Strategy With The Help Of The RACE Model. TRANSFORMING IDEAS INTO THRIVING BUSINESSES. URL: https://www.linkedin.com/pulse/ improving-digital-marketing-strategy-help-race-model-rabia-ali-6rnbf (дата звернення: 03.02.2025).
-
RACE Marketing Model. Platform CGIFURNITURE. URL: https://cgifurniture.com/blog/race-marketing-model-4-steps/ (дата звернення: 04.02.2025).
-
Using the RACE Model in PR Campaing Planning. Platform CISION. URL: https://www.cision. com/resources/articles/race-model-pr-campaign-planning/ (дата звернення: 04.02.2025).
-
Впровадження моделі RACE у вашу маркетингову стратегію. Блог AI Marketing Engineers. URL: https://aimarketingengineers.com/implementing-the-race-model-in-your-marketing-strategy/ (дата звернення: 10.02.2025).
-
Іванов М. М. Модель системи цифрового маркетингу з використанням хмарних технологій. Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». Київ : КНЕУ, 2018. Вип. 96. С. 99–107.
-
Маркетингові методики для побудови тактики і стратегії. Блог SHALABODIN URL: https: //shalabodin.com/marketingovi-metodiki/ (дата звернення: 02.02.2025).
-
Пєтухова О. М., Степанчук С. О., Грущенко А. В. RACE-технологія при розробці імеджевої рекламної та PR-кампанії підприємства. Ефективна економіка. № 12. 2021. URL: http://www. economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/20.pdf (дата звернення: 02.02.2025).
-
Раутела Соніка. Соціальні медіа для запуску нових продуктів: дослідження платформ соціальних медіа в системі планування RACE. Міжнародний журнал інтерактивних мобільних технологій. 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/350120320_Social_Media_for_New_Product_Launch _A_Study_of_Social_Media_Platforms_Across_the_RACE_Planning_Framework (дата звернення: 05.02.2025).
-
Турутько Т. Фреймворк для ефективного діджитал-маркетингу RACE: досить діяти наосліп. Блог PROMODO. URL: https://www.promodo.ua/blog/freymvork-dlya-efektivnogo-didzhital-marketingu-race-dosit-diyati-naoslip (дата звернення: 05.02.2025).
-
Чаффі Дейв. Маркетингова модель RACE. Цифровий аналіз. URL: https://www.davechaffey. com/digital-marketing-glossary/race-marketing-planning-model/ (дата звернення: 01.02.2025).
-
Яковенко Т. І. Моделювання ефективності маркетингової діяльності на основі інтегрального показника розвитку підприємств рекламної галузі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Випуск 8. Частина 2. 2016. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib.pdf (дата звернення: 01.02.2025).
|
References: |
-
Rabia Ali. Improving Digital Marketing Strategy With The Help Of The RACE Model. TRANSFORMING IDEAS INTO THRIVING BUSINESSES. Available at: https://www.linkedin. com/pulse/improving-digital-marketing-strategy-help-race-model-rabia-ali-6rnbf (accessed: 3 February 2025).
-
RACE Marketing Model. Platform CGIFURNITURE. Available at: https://cgifurniture.com/blog/race-marketing-model-4-steps/ (accessed: 4 February 2025).
-
Using the RACE Model in PR Campaing Planning. Platform CISION Available at: https://www. cision.com/resources/articles/race-model-pr-campaign-planning/ (accessed: 4 February 2025).
-
Vprovadzhennia modeli RACE u vashu marketynhovu stratehiiu [Implementing the RACE model into your marketing strategy]. Bloh AI Marketing Engineers. Available at: https://aimarketingengineers.com/ implementing-the-race-model-in-your-marketing-strategy/ (accessed: 10 February 2025).
-
Ivanov M. M. (2018) Model systemy tsyfrovoho marketynhu z vykorystanniam khmarnykh tekhnolohii. [A model of a digital marketing system using cloud technologies]. Modeliuvannia ta informatsiini systemy v ekonomitsi: zb. nauk. pr. / M-vo osvity i nauky Ukrainy, DVNZ “Kyiv. nats. ekon. un-t im. Vadyma Hetmana”; [redkol.: V. K. Halitsyn (holov. red.) ta in.]. Kyiv: KNEU Vyp. 96. p. 99–107. (in Ukrainian)
-
Marketynhovi metodyky dlia pobudovy taktyky i stratehii [Marketing techniques for building tactics and strategy] Bloh SHALABODIN. Available at: https://shalabodin.com/marketingovi-metodiki/ (accessed:
2 February 2025).
-
Pietukhova O. M., Stepanchuk S. O., Hrushchenko A. V. (2021) RACE-tekhnolohiia pry rozrobtsi imedzhevoi reklamnoi ta PR-kampanii pidpryiemstva. [RACE technology in developing an image advertising and PR campaign for an enterprise]. Efektyvna ekonomika, no. 12. Available at: http://www. economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/20.pdf (accessed: 2 February 2025).
-
Rautela Sonika (2021) Sotsialni media dlia zapusku novykh produktiv: doslidzhennia platform sotsialnykh media v systemi planuvannia RACE. [Social media for new product launches: A study of social media platforms in the RACE planning system] Mizhnarodnyi zhurnal interaktyvnykh mobilnykh tekhnolohii. Available at: https://www.researchgate.net/publication/350120320_Social_Media_for_New_ Product_Launch_A_Study_of_Social_Media_Platforms_Across_the_RACE_Planning_Framework (accessed: 5 February 2025).
-
Turutko T. Freimvork dlia efektyvnoho didzhytal-marketynhu RACE: dosyt diiaty naoslip. [RACE Framework for Effective Digital Marketing: Stop acting blindly]. Bloh PROMODO. Available at: https:// www.promodo.ua/blog/freymvork-dlya-efektivnogo-didzhital-marketingu-race-dosit-diyati-naoslip (accessed: 5 February 2025).
-
Chaffi Deiv. Marketynhova model RACE. [RACE marketing model] Tsyfrovyi analiz . Available
at: https://www.davechaffey.com/digital-marketing-glossary/race-marketing-planning-model/ (accessed: 1 February 2025).
-
Yakovenko T. I. (2016) Modeliuvannia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti na osnovi intehralnoho pokaznyka rozvytku pidpryiemstv reklamnoi haluzi [Modeling the effectiveness of marketing activities based on an integral indicator of the development of advertising industry enterprises]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Vypusk 8. Chastyna 2. Available at: https://dspace. uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib.pdf (accessed: 1 February 2025).
|
Завантажити | |
|