Роль реклами у створенні іміджу компанії
Назва | Роль реклами у створенні іміджу компанії |
Назва англійською | The role of advertising in creating a companys image |
Автори | Вікторія Васюта, Анастасія Устименко |
Принадлежність | Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», Полтава, Україна |
Бібліографічний опис | Васюта В., Устименко А. Роль реклами у створенні іміджу компанії. Галицький економічний вісник. 2025. Том 93. № 2. С. 99-104. |
Bibliographic description (trans): | Vasiuta V., Ustimenko A. The role of advertising in creating a companys image. Galician economic journal, 2025, vol. 93, no 2, pp. 99-104. |
Bibliographic description: | Vasiuta V., Ustimenko A. The role of advertising in creating a companys image. Galician economic journal, 2025, vol. 93, no 2, pp. 99-104. |
UDC: | 659.113 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2025.02.099 |
Ключові слова |
реклама, імідж компанії, рекламна стратегія, іміджева реклама, брендинг, комунікаційні інструменти, візуальна ідентичність, споживчі уподобання, емоційний зв’язок, репутація бренду |
Короткий опис |
Наразі українські компанії працюють у складних умовах через внутрішні та зовнішні виклики, такі, як війна, економічна нестабільність, руйнування інфраструктури та зростаюча конкуренція. У цих обставинах важливим завданням для бізнесу є створення позитивного іміджу, що допоможе зміцнити довіру клієнтів, зберегти рівень продажів і підвищити конкурентоспроможність. Актуальність даного дослідження зумовлена необхідністю підвищення ефективності рекламних стратегій підприємств в умовах стрімкої цифровізації, глобалізації та зростаючої конкуренції на ринку. Реклама відіграє ключову роль у формуванні позитивного іміджу компанії, підвищенні її впізнаваності та залученні потенційних клієнтів. Детально розглянуто сутність, функції та значення іміджевої реклами як одного з найбільш дієвих інструментів комунікаційної стратегії компанії. Досліджено також роль реклами у формуванні позитивного іміджу компанії в умовах сучасного ринкового середовища. Акцентується увага на важливості рекламної діяльності як ключового інструменту підвищення конкурентоспроможності, зміцнення довіри споживачів та забезпечення стабільності бізнесу, особливо в умовах економічної нестабільності та воєнного стану. Розглянуто основні види реклами та їх вплив на сприйняття бренду. Досліджено вплив рекламної діяльності на споживчі уподобання, рівень лояльності клієнтів та репутацію бренду на конкурентному ринку. Проаналізовано основні види рекламних стратегій та їх ключові особливості, зокрема застосування візуальних елементів, символів, кольорової гами та демонстрацію місць споживання товару як ефективних інструментів формування емоційного зв’язку зі споживачами. Визначено значення брендингу та візуальної ідентичності у побудові довготривалого іміджу компанії. Відзначено важливість використання сучасних технологій, зокрема цифрової реклами, соціальних мереж та контент-маркетингу для залучення цільової аудиторії та зміцнення позицій бренду на ринку. Це дозволить покращити ефективність рекламної комунікації, забезпечити стійке зростання лояльності споживачів та підвищити репутацію підприємства. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | ![]() |