logo logo


Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг

НазваРозвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг
Назва англійськоюDevelopment of innovative marketing in the educational services market
АвториСеменюк, Світлана Semenyuk, Svitlana
Принадлежність
Бібліографічний описС.Семенюк. Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2012. — №6(39). — с.151-158 - (маркетингово-інноваційні технології)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.13

Ключові слова
інноваційний маркетинг
освітній маркетинг
ринок освітніх послуг
інновації
маркетинг інновацій
освітня послуга
вищий навчальний заклад
освітні інновації
innovative marketing
educational marketing
educational services market
innovation
educational service
higher educational establishment
educational innovation
Короткий опис

Розглянуто поняття «інноваційний маркетинг», визначено його суть та зміст, охарактеризовано питання освітнього маркетингу та доведено необхідність використання інноваційного маркетингу в діяльності вищих навчальних закладів. Зокрема, визначено такі види інноваційного маркетингу, як творчий маркетинг, Інтернет-маркетинг, краудсорсинг, вірусний маркетинг, Event-маркетинг, бенчмаркінг. Дано характеристику перелічених видів та обґрунтовано доцільність їх використання вищими навчальними закладами для досягнення конкурентних переваг на ринку освітніх послуг. Також зазначено, що для інноваційного маркетингу важливим є принцип синергізму, що дозволить усі заходам маркетингу та асортименту освітніх послуг бути взаємодоповнюючими та взаємопов’язаними. Кожен ВНЗ повинен знайти свій унікальний спосіб балансування між освітніми стандартами та інноваціями, між рівновагою та протиріччями, які будуть сприяти розвитку ВНЗ.
The article deals with the concept of "innovative marketing", its essence and contents are defined, issues of the educational marketing are characterized and the necessity of the use of the innovative marketing activities by the higher educational establishments is proven. In particular, the following types of innovative marketing as the creative marketing, Internet marketing, crowdsoursing, viral marketing, event-marketing, benchmarking. The listed types and the feasibility of their use by the higher educational establishments in order to achieve competitive advantages in the educational services market are described in the article. The use of creative marketing helps to transform universities from being popular to being a brand. In the educational services market marketing innovations must relate primarily to the new methods of attracting potential applicants through the latest communication technologies that allow to reach the target audience more effectively. These include the Internet-marketing. To promote educational services viral and event-marketing should be used. Since the educational market is in a demand of the graduates and their parents, as well as of the employers, it is appropriate to use crowdsoursing. In order to operate successfully in the market, universities should strive to improve educational services, turn them into novel, modern and demanded product. This can be achieved with the help of benchmarking. It should be noted that for innovative marketing the principle of synergy is important. This principle will allow all events and marketing range of the educational services to be complementary and interrelated.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Алексунин, В.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: учеб.пособие [Текст] / В.А Алексунин − М. : Маркетинг, 2007. – 516 с. 2. Багиев, Г.Л. Маркетинг: учебник для вузов [Текст] / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х Анн. – СПб.: Питер, 2008. – 736 с. 3. Волынкина, М.В. Инновации и предпринимательство: соотношение понятий [Текст] / М.В. Волынкина // Закон. – 2006. – №4. – С. 33. 4. Интернет-маркетинг в вузах [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://shevm.blogspot.com/2011/02/blogpost_09.html. 5. Пащук, О.В. Інновації на ринку освітніх послуг в Україні [Текст] / О.В. Пащук // Вісн. Ін-ту екон. прогнозування. – 2004. – № 1. – С. 77 – 81. 6. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія [Текст] / за ред. докт. економ. наук, проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. – 624 с. 7. Палій, Н.С. Маркетингова інноваційна політика: навч. посіб. [Текст] / Н.С. Палій. – Донецьк, 2008. – 130 c.8. Оксентюк, Р. Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2011. – Вип. 1 (4). – Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11orapmi.pdf. 9. Семенюк, С.Б. Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: монографія [Текст] / С.Б. Семенюк. – Тернопіль, Вектор. – 2009. – 160 с. 10. Чухрай, Н.І. Маркетинг інновацій: підручник [Текст] / Н.І. Чухрай. – Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 256 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.