Систематизація організаційних форм електронної торгівлі з позиції дослідження їх сутності та природи як віртуальних організацій
Назва | Систематизація організаційних форм електронної торгівлі з позиції дослідження їх сутності та природи як віртуальних організацій |
Назва англійською | Systematization of organizational forms of electronic trade through the prizm of the research of their essence and nature as virtual organizations |
Автори | Тертичний Я. |
Принадлежність | Донецький національний університет імені Василя Стуса, Вінниця, Україна |
Бібліографічний опис | Тертичний Я. Систематизація організаційних форм електронної торгівлі з позиції дослідження їх сутності та природи як віртуальних організацій / Я. Тертичний // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 59. — № 4. — С. 133–143. — (світове господарство і міжнародні економічні відносини). |
Bibliographic description (trans): | Tertychnyi Y. (2019) Systematization of organizational forms of electronic trade through the prizm of the research of their essence and nature as virtual organizations. Galician economic journal (Tern.), vol. 59, no 4, pp. 133-143. |
Bibliographic description: | Tertychnyi Y. (2019) Systematization of organizational forms of electronic trade through the prizm of the research of their essence and nature as virtual organizations. Galician economic journal (Tern.), vol. 59, no 4, pp. 133-143. |
UDC: | 339.94 |
DOI | https://doi.org 10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.04.133 |
Ключові слова |
віртуальна організація, електронна торгівля, цифрова трансформація, Internet-магазин, електронний мол, інформаційно-мережева економіка.
|
Короткий опис |
Присвячено дослідженню існуючих підходів до визначення поняття «віртуальні організації», його сутності та природи. Зазначено, що до видів віртуальних підприємств можна віднести тимчасову модульну мережу; мережу, яка для виконання окремих замовлень розрахована на мобілізацію орієнтованих на проект висококласних ресурсів; цільове мережеве об'єднання, яке в певній сфері розраховане на спільні рішення й оптимізацію послуг клієнтам; централізовано керовані мережі; довготермінові мережеві пули, орієнтовані на постійне отримання різних ринкових замовлень; міждисциплінарні мережі знань, які є об’єднанням носіїв «ноу-хау»; мережі для великих проектів; спеціальні мережі, що орієнтуються на виконання окремих замовлень з цифровим передаванням даних. Інтернет-магазини розглядаються як форма організації електронної комерції та найпоширеніший приклад віртуальної організації, яким притаманні проблеми управління та формування корпоративної культури віртуальних організацій. Зазначено, що існує кілька систем класифікації Internet-магазинів: за методом роздрібного продажу товарів у мережі; за бізнес-моделлю; за взаємовідносинами з постачальниками; за ступенем автоматизації серед торгових систем електронних магазинів розрізняють Web-вітрини, власне Internet-магазини та торгові Internet-системи (TIS). Наведено визначення основних моделей електронної комерції, які виділяються Європейською комісією: електронна крамниця; електронний довідник-каталог; електронний он-лайновий аукціон; електронний торговельний центр тощо. Представлено авторське бачення їх класифікації, яке доповнене такими ознаками, як «взаємовідносини між усіма стейкхолдерами» та «ступінь спеціалізації». Електронні моли (E-mall) або електронні торговельні центри визначено як найперспективніша форма торгівлі в системі В2С.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | ![]() |