Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесу
Назва | Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесу |
Назва англійською | Marketing audit as a tool for business performance evaluation |
Автори | О. Хаблюк, С. Яцишин, І. Голяш |
Принадлежність | Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Хаблюк О. Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесу / О. Хаблюк, С. Яцишин, І. Голяш // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 60. — № 5. — С. 129–136. — (Бухгалтерський облік, аналіз та аудит). |
Bibliographic description (trans): | Khabliuk O., Yatsyshyn S., Golyash I. (2019) Marketing audit as a tool for business performance evaluation. Galician economic journal (Tern.), vol. 60, no 5, pp. 129-136. |
Bibliographic description: | Khabliuk O., Yatsyshyn S., Golyash I. (2019) Marketing audit as a tool for business performance evaluation. Galician economic journal (Tern.), vol. 60, no 5, pp. 129-136. |
UDC: | 339.13:657.6 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.05.129 |
Ключові слова |
маркетинг, маркетинговий аудит, ефективність бізнесу, збутова діяльність, аудит |
Короткий опис |
Удосконалення аудиту маркетингової діяльності підприємства як одного з напрямів контролю є необхідною умовою його успішного функціонування в цілому. Дослідження присвячене маркетинговому аудиту як найрезультативнішому способу оцінювання ефективності маркетингової діяльності фірми. Розглянуто сутність маркетингового аудиту, як інструменту ефективності бізнесу та його значення в збутовій діяльності фірми. Визначено мету, завдання, предмет та цілі аудиту маркетингового середовища фірми як одного з напрямів аудиту бізнесу.Обґрунтовано необхідність застосування маркетингового аудиту на підприємствах для досягнення найвищої конкурентоспроможності продукції. Наведено основні характеристики маркетингового аудиту. Зазначено причини, за якими даний вид контролю використовується в нашій країні досить рідко. Наведено передумови виникнення та розвитку маркетингового аудиту, а також наведено його визначення, дані зарубіжними та вітчизняними авторами в різний час. Розглянуто методи аудиту внутрішнього та зовнішнього середовища, які набули найбільшого поширення в даний час. Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища фірми, які враховуються аудиторами при аналізі маркетингового середовища підприємства.Зазначено та обґрунтовано критерії, яким повинен відповідати ефективний маркетинговий аудит, а саме: всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність.Обґрунтовано доцільність проведення маркетингового аудиту зовнішніми аудиторами для дотримання основних принципів аудиту. Визначено та встановлено передумови для успішного здійснення маркетингового аудиту й управління маркетингом. Зазначено основні фактори, які впливають на ефективність маркетингового аудиту, а також основні бар'єри, які впливають на використання маркетингового аудиту на практиці. Наведено основні характеристики маркетингового аудиту. Визначено критерії ефективності маркетингового аудиту та наведено ситуації, які вимагають термінового проведення аудиту маркетингової діяльності фірми. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | ![]() |