Розроблення стратегії і тактики управління підприємством у сучасній Україні
Назва | Розроблення стратегії і тактики управління підприємством у сучасній Україні |
Назва англійською | Development of enterprise management strategies and tactics in modern Ukraine |
Автори | Єщенко М., Михайличенко В. |
Принадлежність | Донбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна |
Бібліографічний опис | Єщенко М., Михайличенко В. Розроблення стратегії і тактики управління підприємством у сучасній Україні. Галицький економічний вісник. 2020. Том 64. № 3. С. 157-162. |
Bibliographic description (trans): | Yeshchenko, M. and Mykhailichenko, V. (2020). Development of enterprise management strategies and tactics in modern Ukraine. Galician economic journal, vol. 64, no 3, pp. 157-162. |
Bibliographic description: | Yeshchenko, M. and Mykhailichenko, V. (2020). Development of enterprise management strategies and tactics in modern Ukraine. Galician economic journal, vol. 64, no 3, pp. 157-162. |
UDC: | 658.58 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.03.157 |
Ключові слова |
менеджмент, перспектива, розвиток, розроблення стратегії, стратегія, тактика.
|
Короткий опис |
Розкрито сутність розроблення стратегії на підприємстві. Вивчено тактику управління підприємством у сучасних ринкових умовах. Досліджено роль стратегії в управлінні перспективним розвитком підприємства. Тому що, діючи в умовах нестабільного середовища ринкової економіки, підприємства України можуть досягти успіху в бізнесі тільки тоді, коли їм вдасться передбачати зміни і відповідно вживати запобіжні адаптивні заходи щодо них. Розглянуто питання забезпечення стабільної ефективної діяльності підприємств у довготривалому періоді в умовах постійного ускладнення і нестабільності зовнішнього середовища. Проведено пошук нових підходів до управління вітчизняним підприємством як суб’єктом господарювання. Вивчено тактику підприємства як засіб, який забезпечує реалізацію наміченої стратегії. Тактика визначає конкретні короткотермінові завдання, які забезпечують постійне наближення до поставленої мети. Вона розробляється і впроваджується керівництвом і працівниками у низових ланках. Тактика розробляється на основі стратегії, але, в свою чергу, в процесі її реалізації здійснюється уточнення стратегії. Взаємозв’язок між стратегією і тактикою є складним. У кожному підприємстві на різних рівнях управління використовуються свої особливі стратегії, всі вони побудовані за ієрархічним принципом: від корпоративної (загальної) до функціональної. Розглянуто процес вибору та формування стратегії як останній етап у процесі розроблення загальної стратегії підприємства: деякі компанії вважають доцільним копіювання стратегії іншого успішного підприємства, але будь-яка стратегія є складним та комплексним елементом системи менеджменту і скопіювати її повністю неможливо й це не буде ефективним управлінським рішенням. На основі дослідження проаналізовано основні складові тактики управління підприємством: заплановані дії і заходи з реалізації стратегії; методи, прийоми, підходи, стилі реалізації стратегії і проведення змін; дії й заходи у відповідь на зміну умов діяльності підприємства; методи управління стратегічними змінами. Запропоновано рекомендації щодо розроблення стратегій управління підприємством у сучасних умовах, а також схематичний зв’язок між стратегією й тактикою управління підприємством. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | ![]() |