Корпоративна культура організацій в умовах пандемії
Назва | Корпоративна культура організацій в умовах пандемії |
Назва англійською | Corporate culture of organizations in pandemic |
Автори | Химич І., Химич О., Тимошик Н., Подвірна Т. |
Принадлежність | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Химич І., Химич О., Тимошик Н., Подвірна Т. Корпоративна культура організацій в умовах пандемії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 73. № 6. С. 97-103. |
Bibliographic description (trans): | Khymych, I., Khymych, O., Tymoshyk, N. and Podvirna, T. (2021). Corporate culture of organizations in pandemic. Galician economic journal, vol. 73, no 6, pp. 97-103. |
Bibliographic description: | Khymych, I., Khymych, O., Tymoshyk, N. and Podvirna, T. (2021). Corporate culture of organizations in pandemic. Galician economic journal, vol. 73, no 6, pp. 97-103. |
UDC: | 336; 351
|
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.06.097 |
Ключові слова |
корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури організації, пандемія, фактори корпоративної культури, маркери корпоративної культури, персонал, технологічна забезпеченість.
|
Короткий опис |
Стаття присвячена особливостям корпоративної культури організації в умовах пандемії. Зазначено, що корпоративна культура організації є її основою. Тривалий час корпоративна культура була як певний набір етично-моральних правил поведінки організації. Із виникненням пандемії все змінилося. Даний момент значно вплинув на трансформацію Кодексу корпоративної культури організації. Передусім, на здійснення бізнес-процесів в онлайн режимі. Зауважено, що корпоративна культура є важливим складовим елементом загальної стратегії організації. Саме від неї залежить ефективність реалізації її загальної стратегії. Корпоративна культура є найпотужнішим стратегічним управлінським інструментом. Від правильності її застосування залежить ефективність майбутніх результатів організації. Представлено та описано основні фактори формування корпоративної культури організації: візія, цінності, практика, люди, місце, історія. Зазначено, що корпоративна культура є невидимою частиною організації. Проте є досить відчутною для клієнтів, споживачів, партнерів та інших учасників бізнес-світу. Представлено та описано основні маркери формування корпоративної культури організації: будівля організації, зовнішній вигляд персоналу організації, стиль спілкування в організації, «внутрішній культурний світ» організації, ставлення працівників до перспектив організації. Ці маркери є найголовнішими для загального розуміння корпоративної культури організації в цілому. Проте дані маркери корпоративної культури організації притаманні для офлайн діяльності. Корпоративна культура організацій в умовах пандемії є дещо іншою. Основний наголос тут ставиться на вмінні адаптувати етичні та моральні принципи в онлайн середовищі для здійснення бізнес-діяльності. Згідно з інформацією Global Culture Report (2021) визначено основні елементи корпоративної культури організацій, що зазнали найсильнішого впливу від пандемії. Першим із них є персонал (людський фактор). Іншим – технологічна забезпеченість для здійснення ефективної роботи в організації. Зауважено, що «правильних правил» створення корпоративної культури організації не існує. Є певний досвід та теоретично-практичні положення, які можна застосовувати для вдосконалення корпоративної культури організації.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | ![]() |