logo logo


Корпоративна культура організацій в умовах пандемії

НазваКорпоративна культура організацій в умовах пандемії
Назва англійськоюCorporate culture of organizations in pandemic
АвториХимич І., Химич О., Тимошик Н., Подвірна Т.
Принадлежність Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Бібліографічний описХимич І., Химич О., Тимошик Н., Подвірна Т. Корпоративна культура організацій в умовах пандемії. Галицький економічний вісник. 2021. Том 73. № 6. С. 97-103.
Bibliographic description (trans):Khymych, I., Khymych, O., Tymoshyk, N. and Podvirna, T. (2021). Corporate culture of organizations in pandemic. Galician economic journal, vol. 73, no 6, pp. 97-103.
Bibliographic description:Khymych, I., Khymych, O., Tymoshyk, N. and Podvirna, T. (2021). Corporate culture of organizations in pandemic. Galician economic journal, vol. 73, no 6, pp. 97-103.
UDC:

336; 351

 

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.06.097
Ключові слова

корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури організації, пандемія, фактори корпоративної культури, маркери корпоративної культури, персонал, технологічна забезпеченість.

 

Короткий опис

Стаття присвячена особливостям корпоративної культури організації в умовах пандемії. Зазначено, що корпоративна культура організації є її основою. Тривалий час корпоративна культура була як певний набір етично-моральних правил поведінки організації. Із виникненням пандемії все змінилося. Даний момент значно вплинув на трансформацію Кодексу корпоративної культури організації. Передусім, на здійснення бізнес-процесів в онлайн режимі. Зауважено, що корпоративна культура є важливим складовим елементом загальної стратегії організації. Саме від неї залежить ефективність реалізації її загальної стратегії. Корпоративна культура є найпотужнішим стратегічним управлінським інструментом. Від правильності її застосування залежить ефективність майбутніх результатів організації. Представлено та описано основні фактори формування корпоративної культури організації: візія, цінності, практика, люди, місце, історія. Зазначено, що корпоративна культура є невидимою частиною організації. Проте є досить відчутною для клієнтів, споживачів, партнерів та інших учасників бізнес-світу. Представлено та описано основні маркери формування корпоративної культури організації: будівля організації, зовнішній вигляд персоналу організації, стиль спілкування в організації, «внутрішній культурний світ» організації, ставлення працівників до перспектив організації. Ці маркери є найголовнішими для загального розуміння корпоративної культури організації в цілому. Проте дані маркери корпоративної культури організації притаманні для офлайн діяльності. Корпоративна культура організацій в умовах пандемії є дещо іншою. Основний наголос тут ставиться на вмінні адаптувати етичні та моральні принципи в онлайн середовищі для здійснення бізнес-діяльності. Згідно з інформацією Global Culture Report (2021) визначено основні елементи корпоративної культури організацій, що зазнали найсильнішого впливу від пандемії. Першим із них є персонал (людський фактор). Іншим – технологічна забезпеченість для здійснення ефективної роботи в організації. Зауважено, що «правильних правил» створення корпоративної культури організації не існує. Є певний досвід та теоретично-практичні положення, які можна застосовувати для вдосконалення корпоративної культури організації.

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Колянко О. В. Структура корпоративної культури організації. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. 2021. № 62. С. 81–85.URL: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2021-62-11.
  2. Корпоративна культура як потужний стратегічний інструмент. URL: https://biznesua.com.ua/ korporativna-kultura-yak-potuzhniy-strategichniy-instrument/?fbclid=IwAR0rp5_51chkoEAUtYWwHR
    OOIu059hI0owogZZKK9xFRXgXoxd4OVT-Nz0
    .
  3. Лозова Т. І., Олійник Г. Ю., Кадацька Т. О. Корпоративна культура у системі реалізації маркетингової стратегії компанії. Економіка та держава. 2021. № 1. С. 10–16. URL: https://doi.org/ 10.32702/2306-6806.2021.1.10.
  4. Ринкевич Н. С. Особливості розвитку організаційної культури підприємства в сфері інформаційних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 3. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.3.151.
  5. 2021 Global Culture Report: веб-сайт. URL: https://www.octanner.com/global-culture-report.html.

 

References:
  1. Kolyanko O. V. (2021). Struktura korporatyvnoyi kultury organizaciyi [Structure of corporate culture of an organization]. Herald of Lviv University of Trade and Economics. Vol. 62. P. 81–85. URL: https://doi.org/ 10.36477/2522-1205-2021-62-11. [In Ukraine].
  2. Korporatyvna kultura yak potuzhnyj strategichnyj instrument (2021) [Corporate culture as powerfull strategic tool]. URL: https://biznesua.com.ua/korporativna-kultura-yak-potuzhniy-strategichniy-instrument/?fbclid =IwAR0rp5_5-1chkoEAUtYWwHROOIu059hI0owogZZKK9xFRXgXoxd4OVT-Nz0. [In Ukraine].
  3. Lozova T., Oliynyk G. & Kadatska T. (2021). Korporatyvna kultura u systemi realizaciyi marketyngovoyi strategiyi kompaniyi [Corporate culture in the implementation system marketing strategy of the company]. Ekonomika ta derzhava. Vol. 1. P. 10–16. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2021.1.10. [In Ukraine].
  4. Rynkevich N. (2020). Osoblyvosti rozvytku organizacijnoyi kultury pidpryyemstva v sferi informacijnyx poslug [Features of organizational culture development of the enterprise in the field of information services]. Efektyvna ekonomika. Vol. 3. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.3.151. [In Ukraine].
  5. 2021 Global Culture Report (2021). URL: https://www.octanner.com/global-culture-report.html. [In English].

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.