Перелік літератури |
1. Галух, Г.А. Регіональний туристичний маркетинг: теоретико-еволюційний аспект [Текст] / Г.А. Галух // Геополитика и экогеодинамика регионов. – 2012. – Том 8. – Вып 1 – 2. – С. 23 – 28.
2. Музиченко-Козловська, О.В. Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону [Текст] / О.В. Музиченко-Козловська // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. Політехніка». – 2007. – № 594. – С. 123 – 128.
3. Киф’як, О.В. Стратегія регіонального маркетингу в контексті розвитку туризму [Текст] / О.В. Киф’як // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2009. – Вип. 2. – С. 208 – 216. Галицький економічний вісник, № 2 (49) 2015 34
4. Харічков, С.К. Регіональна парадигма цільової програми розвитку рекреації та туризму [Текст] / С.К. Харічков, І.М. Дишловий, С.Г. Нездоймішов // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 221 – 230.
5. Дудник, І.М. Географічні аспекти туристичного маркетингу регіону [Текст] / І.М. Дудник, О.А. Борисюк // Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАН України. Серія «Економіка». – 2012. – Том 1, № 1 – 2. – С. 102 – 107.
6. Зеленко, О.О. Перспективи розвитку туризму Луганщини в умовах воєнно-політичної нестабільності [Текст] / О.О. Зеленко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка». – 2015. – Вип. 2 (4). – Ч. 2. – С. 138 – 143.
7. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы [Текст] / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. – 376 с.
8. Воронько, Т.В. Сутність і головні цілі регіонального маркетингу як складової регіональної політики [Текст] / Т.В. Воронько // Вісник Полтавської державної академії. – 2012. – № 1. – С. 164 – 167.
9. Зелено, О.О. Особливості формування туристичного продукту Луганської області [Текст] / О.О. Зеленко // Часопис економічних реформ – 2014. – № 3 (5). – С. 114 – 120. |
References: |
1. Halukh, H.A. Rehionalnii turistichnii marketinh: teoretiko-evoliutsiinii aspekt [Text], H.A. Halukh, Heopolitika i ekoheodinamika rehionov, 2012, V. 8, Vyp 1 – 2, P. 23 – 28.
2. Muzychenko-Kozlovska, O.V. Terytorialnyi marketynh yak chynnyk formuvannia turystychnoi pryvablyvosti rehionu [Text], O.V. Muzychenko-Kozlovska, Visn. Nats. un-tu "Lviv. Politekhnika", 2007, No 594, P. 123 – 128.
3. Kyfiak, O.V. Stratehiia rehionalnoho marketynhu v konteksti rozvytku turyzmu [Text], O.V. Kyfiak, Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu, 2009, Iss. 2, P. 208 – 216. Galician economic bulletin, No 2 (49) 2015 34
4. Kharichkov, S.K. Rehionalna paradyhma tsilovoi prohramy rozvytku rekreatsii ta turyzmu [Text], S.K. Kharichkov, I.M. Dyshlovyi, S.H. Nezdoimishov, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 221 – 230.
5. Dudnyk, I.M. Heohrafichni aspekty turystychnoho marketynhu rehionu [Text], I.M. Dudnyk, O.A. Borysiuk, Naukovyi visnyk Instytutu mizhnarodnykh vidnosyn NAN Ukrainy. Seriia "Ekonomika", 2012, V. 1, No 1 – 2, P. 102 – 107.
6. Zelenko, O.O. Perspektyvy rozvytku turyzmu Luhanshchyny v umovakh voienno-politychnoi nestabilnosti [Text], O.O. Zelenko, Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seriia "Ekonomika", 2015, Iss. 2 (4), Ch. 2, P. 138 – 143.
7. Marketinh mest. Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy [Text], F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p.
8. Voronko, T.V. Sutnist i holovni tsili rehionalnoho marketynhu yak skladovoi rehionalnoi polityky [Text], T.V. Voronko, Visnyk Poltavskoi derzhavnoi akademii, 2012, No 1, P. 164 – 167.
9. Zeleno, O.O. Osoblyvosti formuvannia turystychnoho produktu Luhanskoi oblasti [Text], O.O. Zelenko, Chasopys ekonomichnykh reform – 2014, No 3 (5), P. 114 – 120. |