Пошуковий маркетинг
Назва | Пошуковий маркетинг |
Назва англійською | Search engine marketing |
Автори | Іванечко Н., Дудар В., Павелко В. |
Принадлежність | Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Іванечко Н., Дудар В., Павелко В. Пошуковий маркетинг. Галицький економічний вісник. 2022. Том 74. № 1. С. 158-162. |
Bibliographic description (trans): | Ivanechko, N., Dudar, V. and Pavelko, V. (2022). Search engine marketing. Galician economic journal, vol. 74, no 1, pp. 158-162. |
Bibliographic description: | Ivanechko, N., Dudar, V. and Pavelko, V. (2022). Search engine marketing. Galician economic journal, vol. 74, no 1, pp. 158-162. |
UDC: | 339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.01.158 |
Ключові слова |
інтернет-маркетинг, пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація, просування сайту, оптимізація сайту.
|
Короткий опис |
У статті розглянуто елементи інтернет-маркетингу. Визначено, що пошуковий маркетинг є пошуковою оптимізацією і сучасним методом просування сайту, шляхом оптимізації ресурсу під соціальні мережі. Здійснено класифікацію пошукових запитів за наступними ознаками: конкурентність запиту, частотність запиту, ступінь цінності запиту, геозалежність запиту, регіональність запиту, сезонність запиту, час доби запиту. Встановлено, що ознака конкурентність запиту поділяється на висококонкурентні, середньоконкурентні, низькоконкурентні; ознака частотність запиту поділяється на високочастотні, середньочастотні, низькочастотні; ознака ступінь цінності запиту поділяється на комерційні та некомерційні; ознака геозалежність запиту на геонезалежні та геозалежні. Знайдено переваги та недоліки SEO й контекстної реклами. Переваги SEO: присутність сайту в пошуковій видачі додає авторитету та викликає довіру у споживачів; має хороший показник клікабельності; може одночасно показувати кілька посилань одного і того ж сайту в ТОП 10; у довготривалій стратегії найдешевший з усіх каналів залучення трафіку на сайт; при зупиненні просування сайту, позиції в пошуку зберігаються до 1 року; ефект просування діє на усі пошукові системи; відсутня загроза «склікати» бюджет конкурентами. Переваги контекстної реклами: швидке отримання трафіку; повний контроль над оголошеннями й можливість оперативного внесення змін; незалежність від оновлень алгоритмів пошукових систем; можливість встановлення фіксованого денного бюджету, після досягнення заданого показника показ оголошень зупиниться. Основні недоліки SEO: довготривалі терміни виведення на першу сторінку; зміна алгоритму з боку пошукової системи може кардинально вплинути на результат; загроза застосуванні санкцій до сайту; передбачити дії пошукової системи наперед неможливо. Основні недоліки контекстної реклами: споживач розуміє, що переходить на сайт компанії з рекламного оголошення; коли закінчаться гроші, то споживачі перестануть переходити на сайт; у кінцевому результаті може коштувати дуже дорого; ціна за клік постійно змінюється. Спільним недоліком цих двох елементів є відсутність гарантій купівлі товару чи послуги в будь-якому випадку.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |