logo logo


Пошуковий маркетинг

НазваПошуковий маркетинг
Назва англійськоюSearch engine marketing
АвториІванечко Н., Дудар В., Павелко В.
Принадлежність Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
Бібліографічний описІванечко Н., Дудар В., Павелко В. Пошуковий маркетинг. Галицький економічний вісник. 2022. Том 74. № 1. С. 158-162.
Bibliographic description (trans):Ivanechko, N., Dudar, V. and Pavelko, V. (2022). Search engine marketing. Galician economic journal, vol. 74, no 1, pp. 158-162.
Bibliographic description:Ivanechko, N., Dudar, V. and Pavelko, V. (2022). Search engine marketing. Galician economic journal, vol. 74, no 1, pp. 158-162.
UDC:

339.138

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.01.158
Ключові слова

інтернет-маркетинг, пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація, просування сайту, оптимізація сайту.

 

Короткий опис

У статті розглянуто елементи інтернет-маркетингу. Визначено, що пошуковий маркетинг є пошуковою оптимізацією і сучасним методом просування сайту, шляхом оптимізації ресурсу під соціальні мережі. Здійснено класифікацію пошукових запитів за наступними ознаками: конкурентність запиту, частотність запиту, ступінь цінності запиту, геозалежність запиту, регіональність запиту, сезонність запиту, час доби запиту. Встановлено, що ознака конкурентність запиту поділяється на висококонкурентні, середньоконкурентні, низькоконкурентні; ознака частотність запиту поділяється на високочастотні, середньочастотні, низькочастотні; ознака ступінь цінності запиту поділяється на комерційні та некомерційні; ознака геозалежність запиту на геонезалежні та геозалежні. Знайдено переваги та недоліки SEO й контекстної реклами. Переваги SEO: присутність сайту в пошуковій видачі додає авторитету та викликає довіру у споживачів; має хороший показник клікабельності; може одночасно показувати кілька посилань одного і того ж сайту в ТОП 10; у довготривалій стратегії найдешевший з усіх каналів залучення трафіку на сайт; при зупиненні просування сайту, позиції в пошуку зберігаються до 1 року; ефект просування діє на усі пошукові системи; відсутня загроза «склікати» бюджет конкурентами. Переваги контекстної реклами: швидке отримання трафіку; повний контроль над оголошеннями й можливість оперативного внесення змін; незалежність від оновлень алгоритмів пошукових систем; можливість встановлення фіксованого денного бюджету, після досягнення заданого показника показ оголошень зупиниться. Основні недоліки SEO: довготривалі терміни виведення на першу сторінку; зміна алгоритму з боку пошукової системи може кардинально вплинути на результат; загроза застосуванні санкцій до сайту; передбачити дії пошукової системи наперед неможливо. Основні недоліки контекстної реклами: споживач розуміє, що переходить на сайт компанії з рекламного оголошення; коли закінчаться гроші, то споживачі перестануть переходити на сайт; у кінцевому результаті може коштувати дуже дорого; ціна за клік постійно змінюється. Спільним недоліком цих двох елементів є відсутність гарантій купівлі товару чи послуги в будь-якому випадку.

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Дрокіна Н. І. SEO-оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет-маркетингу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. Випуск 19. Частина 1. С. 127–132.
  2. Іванечко Н. Р., Хрупович С. Є. Контекстна реклама: метрики і КРІ. Галицький економічний вісник. Тернопіль: ТНТУ, 2019. Том 61. № 6. С. 79–84.
  3. Ілляшенко Н. С. Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 63–74.
  4. Карпенко Н. В. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини. Маркетинг в Україні. 2007. № 3. (43). С. 33–39.
  5. Ковальчук С. В., Тябіна О. С. Вірусний маркетинг – ліки від кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2009. № 6. T. 3. С. 72–75.
  6. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. С. 307.
  7. Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. та ін. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко.
    Тернопіль ЗУНУ, 2021. 180 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
  8. Процишин Ю. Т., Іванечко Н. Р., Крулевський А. В. Інтернет-маркетинг: email-розсилка в освітній сфері. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Випуск 3 (77). Ч. 2. С. 134–142.

 

References:
  1. Drokina N. I. SEO-optymizatsiia saitu pidpryiemstva yak instrument internet-marketynhu. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. 2018. Vypusk 19. Chastyna 1. Р. 127–132.
  2. Ivanechko N. R., Khrupovych S. Ye. Kontekstna reklama: metryky i KRI. Halytskyi ekonomichnyi visnyk. Ternopil: TNTU. 2019. Tom 61. No. 6. Р. 79–84.
  3. Illiashenko N. S. Savchenko O. S. SEO-optymizatsiia yak suchasnyi instrument internet-marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2012. No. 3. Р. 63–74.
  4. Karpenko N. V. Partyzanskyi marketynh u praktytsi maloho ta serednoho biznesu Poltavshchyny. Marketynh v Ukraini. 2007. No. 3. (43). Р. 33–39.
  5. Kovalchuk S. V., Tiabina O. S. Virusnyi marketynh – liky vid kryzy. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2009. No. 6. T. 3. Р. 72–75.
  6. Lytovchenko I. L. Internet-marketynh: navch. posib. K.: Tsentr uchbovoi literatury, 2011. Р. 307.
  7. Ivanechko N., Borysova T., Protsyshyn Yu. ta in. Marketynh: navch. posib. / za red. N. R. Ivanechko.
    Ternopil: ZUNU, 2021. 180 р. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
  8. Protsyshyn Yu. T., Ivanechko N. R., Krulevskyi A. V. Internet-marketynh: email-rozsylka v osvitnii sferi. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi. 2020. Vypusk 3 (77). Ch. 2. Р. 134–142.

 

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.