Перелік літератури |
1. Аналіз системи державної статистики, обліку та оцінки розвитку інститутів громадянського суспільства в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://civil-rada.in.ua/?p=856
2. Благодійні інституції України: сучасний стан та перспективи розвитку (за результатами соціологічного дослідження) [Текст] / О.В. Безпалько, Ю.М. Галустян, А.В. Гулевська&Черниш та ін.; за заг. ред. А.В. Гулевської&Черниш. – К.: Книга плюс, 2008. – 120 с.
3. Волонтерський рух в Україні [Електронний ресурс]. – К.: GfK, 2014. – 29 с. – Режим доступу: http://www.gfk.com/ua/Documents/Presentations/report_vyshlisky.pdf
4. Волонтерський рух: світовий досвід та українські громадянські практики: аналіт. доп. – К.: НІСД, 2015. – 36 с.
5. Горєлов, Д.М. Розвиток благодійництва в сучаснiй Українi. Аналітична записка [Електронний ресурс] / Д.М. Горєлов. – К.: Національний інститут стратегічних досліджень, 2013. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/1367/
6. Ефективність використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України [Текст]: результати опитування, проведеного у 2011 році. / Упоряд. Х. Павлик, Н. Бордун. – Львів: Сполом, 2011. – 48 с.
7. Кількість зареєстрованих громадських об’єднань, професійних спілок, політичних партій та благодійних організацій у 2014 році. Експрес-випуск. – К.: Державна служба статистики України. – 2015. – № 54/1/05.5 вн-15. – 2 с.
8. Малачівська, М. Волонтерство в Україні та закордоном: особливості та можливості [Електронний ресурс] / Малачівська М., Козлова І. – 2012. – Режим доступу: http://www.city-institute.org/index.php?option=com_content&view=article&id=256&Itemid=222
9. Матвіїв, М.Я. Маркетинг благодійних організацій [Текст] / М.Я. Матвіїв // Економіка і управління. – 2011. – № 1. – С. 90 – 96.
10. Мировой рейтинг благотворительности 2014 [Электронный ресурс]. – Charities Aid Foundation, 2014. – 46 с. – Режим доступа: http://www.ukraine3000.org.ua/img/forall/mirovoi_reiting_blagotvoritelnosti_2014.pdf
11. Про стан розвитку громадянського суспільства в Україні: загальні тенденції, регіональні особливості: аналіт. доп. [Текст] – К.: НІСД, 2014. – 78 с.
12. Словник української мови: в 11 томах [Електронний ресурс]. – Том 1. – Режим доступу: Ошибка! Недопустимый объект гиперссылки.
13. Українці найбільше довіряють волонтерам – опитування [Електронний ресурс]. – Режим досту у: http://www.ukrinform.ua/ukr/news/ukraiintsi_naybilshe_doviryayut_volonteram___opituvannya_2006513
14. Історія, теорія та практика волонтерського руху в Україні: наук.-навч.-метод. посіб. [Текст] / Харченко С.Я., Песоцька О.П., Кратінова В.О. та ін. – Луганськ: ДЗ «Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка», Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України і Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка, 2008. – 319 c.
15. Annual Report 2013: Volunteering for the World We Want – New York: United Nations Volunteers, 2014. – 58 с.
16. Ballasy, L. Marketing for the Recruitment of Mentors: A Workbook for Finding and Attracting Volunteers / L. Ballasy. – Portland: Northwest Regional Educational Laboratory, 2004. – 94 с.
17. Colombo, J.D. The Marketing of Philanthropy and the Charitable Contributions Deduction / J.D. Colombo // U Illinois Law & Economics Research Paper. – 2000. – № 00 – 11. – С. 1 – 43.
18. Dolnicar, S. Marketing Research for Volunteering: A Research Agenda [Електронний ресурс] / Dolnicar S., Randle М. // Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference. – Wellington: University of Wollongong, 2004. – Режим доступу: http://ro.uow.edu.au/cgi/viewcontent.cgi?article=1098&context=commpapers
19. Independent Sector's Value of Volunteer Time [Електронний ресурс]. – Режим доступу: Ошибка! Недопустимый объект гиперссылки.
20. Kotler, P. Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong. – 14th ed. – New Jersey: Prentice Hall, 2011. – 740 с.
21. Lautenschlager, J. Promoting Volunteerism. Voluntary Action Directorate / J. Lautenschlager. – Ottawa: Multiculturalism and Citizenship, 1991. – 30 c.
22. Randle, M.J. Not just any volunteers: segmenting the market to attract the high contributors / Randle M.J., Dolnicar S. // Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing – 2009. – № 21 (3). – С. 271 – 282.
23. Salamon, L.M. The International Classification of Nonprofit Organizations: ICNPO-Revision 1, 1996 / Salamon, Lester M., Helmut K. Anheier // Working Papers of the Johns Hopkins Comparative Nonprofit Sector Project, № 19. – Baltimore: The Johns Hopkins Institute for Policy Studies, 1996. – 26 с.
24. State of the World’s Volunteerism Report 2011. Universal Values for Global Well-being. [ed. P.Hockenos]. – Denmark: United Nations Volunteers, 2011. – 148 с.
25. Stukas, A. The social marketing of volunteerism: A functional approach / Stukas A., Snyder M., Clary E. // In C.P. Haugtvedt, P. Herr, & F. Kardes (Eds.), Handbook of consumer psychology. – Mahwah: Erlbaum. – 2008. – С. 959 – 979.
26. Stula, S. Active Ageing in Europe – Senior Citizens and Volunteering / S. Stula // Expert Meeting on Innovative Policies for Senior Citizens and Generations. – Berlin: Observatory for Sociopolitical Developments in Europe, 2011. – 96 с.
27. The Universal Declaration on Volunteering [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.iave.org/content/universal-declaration-volunteering |
References: |
1. Analiz systemy derzhavnoi statystyky, obliku ta otsinky rozvytku instytutiv hromadianskoho suspilstva v Ukraini [Electronic resource], Access mode: http://civil-rada.in.ua/?p=856
2. Blahodiini instytutsii Ukrainy: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku (za rezultatamy sotsiolohichnoho doslidzhennia) [Text], O.V. Bezpalko, Yu.M. Halustian, A.V. Hulevska&Chernysh and other; by gen. ed. A.V. Hulevskoi&Chernysh, K., Knyha plius, 2008, 120 p.
3. Volonterskyi rukh v Ukraini [Electronic resource], K., GfK, 2014, 29 p, Access mode: http://www.gfk.com/ua/Documents/Presentations/report_vyshlisky.pdf
4. Volonterskyi rukh: svitovyi dosvid ta ukrainski hromadianski praktyky: analit. dop, K., NISD, 2015, 36 p.
5. Horielov, D.M. Rozvytok blahodiinytstva v suchasnii Ukraini. Analitychna zapyska [Electronic resource], D.M. Horielov, K., Natsionalnyi instytut stratehichnykh doslidzhen, 2013, Access mode: http://www.niss.gov.ua/articles/1367/
6. Efektyvnist vykorystannia nekomertsiinoho marketynhu hromadskymy orhanizatsiiamy Ukrainy [Text]: rezultaty opytuvannia, provedenoho u 2011 rotsi., Uporiad. Kh. Pavlyk, N. Bordun, Lviv: Spolom, 2011, 48 p.
7. Kilkist zareiestrovanykh hromadskykh obiednan, profesiinykh spilok, politychnykh partii ta blahodiinykh orhanizatsii u 2014 rotsi. Ekspres-vypusk, K., Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 2015, No 54/1/05.5 vn-15, 2 p.
8. Malachivska, M. Volonterstvo v Ukraini ta zakordonom: osoblyvosti ta mozhlyvosti [Electronic resource], Malachivska M., Kozlova I, 2012, Access mode: http://www.city-institute.org/index.php?option=com_content&view=article&id=256&Itemid=222
9. Matviiv, M.Ya. Marketynh blahodiinykh orhanizatsii [Text], M.Ya. Matviiv, Ekonomika i upravlinnia, 2011, No 1, P. 90 – 96.
10. Mirovoi reitinh blahotvoritelnosti 2014 [Electronic resource], Charities Aid Foundation, 2014, 46 p, Access mode: http://www.ukraine3000.org.ua/img/forall/mirovoi_reiting_blagotvoritelnosti_2014.pdf
11. Pro stan rozvytku hromadianskoho suspilstva v Ukraini: zahalni tendentsii, rehionalni osoblyvosti: analit. dop. [Text] – K., NISD, 2014, 78 p.
12. Slovnik ukrainskoi movi: v 11 tomakh [Electronic resource], V. 1, Access mode: Oshibka! Nedopustimyi obieekt hiperssylki.
13. Ukraintsi naibilshe doviriaiut volonteram – opytuvannia [Electronic resource], Rezhym dostu u: http://www.ukrinform.ua/ukr/news/ukraiintsi_naybilshe_doviryayut_volonteram___opituvannya_2006513
14. Istoriia, teoriia ta praktyka volonterskoho rukhu v Ukraini: nauk.-navch.-metod. posib. [Text], Kharchenko S.Ya., Pesotska O.P., Kratinova V.O. and other – Luhansk: DZ "Luhan. nats. un-t im. T. Shevchenka", N.-d. tsentr probl. sots. pedahohiky ta sots. roboty APN Ukrainy i Luhan. nats. un-tu im. T. Shevchenka, 2008, 319 c.
15. Annual Report 2013: Volunteering for the World We Want – New York: United Nations Volunteers, 2014, 58 p.
16. Ballasy, L. Marketing for the Recruitment of Mentors: A Workbook for Finding and Attracting Volunteers, L. Ballasy, Portland: Northwest Regional Educational Laboratory, 2004, 94 p.
17. Colombo, J.D. The Marketing of Philanthropy and the Charitable Contributions Deduction, J.D. Colombo, U Illinois Law & Economics Research Paper, 2000, No 00 – 11, P. 1 – 43.
18. Dolnicar, S. Marketing Research for Volunteering: A Research Agenda [Electronic resource], Dolnicar S., Randle M., Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference, Wellington: University of Wollongong, 2004, Access mode: http://ro.uow.edu.au/cgi/viewcontent.cgi?article=1098&context=commpapers
19. Independent Sector's Value of Volunteer Time [Electronic resource], Access mode: Oshibka! Nedopustimyi obieekt hiperssylki.
20. Kotler, P. Principles of marketing, Philip Kotler, Gary Armstrong, 14th ed, New Jersey: Prentice Hall, 2011, 740 p.
21. Lautenschlager, J. Promoting Volunteerism. Voluntary Action Directorate, J. Lautenschlager, Ottawa: Multiculturalism and Citizenship, 1991, 30 c.
22. Randle, M.J. Not just any volunteers: segmenting the market to attract the high contributors, Randle M.J., Dolnicar S., Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing – 2009, No 21 (3), P. 271 – 282.
23. Salamon, L.M. The International Classification of Nonprofit Organizations: ICNPO-Revision 1, 1996, Salamon, Lester M., Helmut K. Anheier, Working Papers of the Johns Hopkins Comparative Nonprofit Sector Project, No 19, Baltimore: The Johns Hopkins Institute for Policy Studies, 1996, 26 p.
24. State of the World’s Volunteerism Report 2011. Universal Values for Global Well-being. [ed. P.Hockenos], Denmark: United Nations Volunteers, 2011, 148 p.
25. Stukas, A. The social marketing of volunteerism: A functional approach, Stukas A., Snyder M., Clary E., In C.P. Haugtvedt, P. Herr, & F. Kardes (Eds.), Handbook of consumer psychology, Mahwah: Erlbaum, 2008, P. 959 – 979.
26. Stula, S. Active Ageing in Europe – Senior Citizens and Volunteering, S. Stula, Expert Meeting on Innovative Policies for Senior Citizens and Generations, Berlin: Observatory for Sociopolitical Developments in Europe, 2011, 96 p.
27. The Universal Declaration on Volunteering [Electronic resource], Access mode: http://www.iave.org/content/universal-declaration-volunteering |