logo logo


Маркетингові проблеми створення нового товару

НазваМаркетингові проблеми створення нового товару
Назва англійськоюMarketing problems of creating a new product
АвториВікторія Васюта, Аліна Мозуль
Принадлежність Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», Полтава, Україна
Бібліографічний описВасюта В., Мозуль А. Маркетингові проблеми створення нового товару. Галицький економічний вісник. 2024. Том 88. № 3. С. 130-135.
Bibliographic description (trans):Vasiuta V., Mozul A. Marketing problems of creating a new product. Galician economic journal, 2024, vol. 88, no 3, pp. 130-135.
Bibliographic description:Vasiuta V., Mozul A. Marketing problems of creating a new product. Galician economic journal, 2024, vol. 88, no 3, pp. 130-135.
UDC:

339.1   

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.03.130
Ключові слова

новий товар, маркетинг, маркетингове дослідження, ринок, споживач, потреба, маркетингові проблеми. 

Короткий опис

Концепція управління підприємництвом, у першу чергу, реалізується через маркетинг. Для просування нових товарів на ринок особливий акцент робиться на важливості маркетингових технологій. Однією з найбільших проблем у створенні нового продукту є визначення та розуміння цільової аудиторії. Без чіткого розуміння потреб, бажань і проблемних точок споживачів важко розробити продукт, який буде резонувати. Компанії повинні проводити ретельне дослідження ринку, щоб отримати уявлення про свою цільову аудиторію та всебічне розуміння її вподобань, поведінки та демографічних показників. Розуміючи ці фактори, компанії можуть створювати маркетингові стратегії, які вирішуватимуть проблеми конкретного сегменту споживачів. Розроблення унікальної ціннісної пропозиції є ще одним серйозним викликом у створенні нового продукту. Саме вона описує унікальні переваги, які продукт або послуга надає своїм потенційним споживачам. Важливо створити саме ту пропозицію, яка буде виділятися на переповненому ринку. Це вимагає глибокого розуміння потреб аудиторії, а також аналізу конкуренції. Розробляючи новий товар, компанії можуть диференціювати свій продукт і зацікавити потенційних клієнтів. Цінність для споживача, яка виражається в додаткових перевагах, пов'язана з певним рівнем «новизни» у товарі. Тому при виведенні на ринок нового продукту мають місце ризики, які зумовлені його особливостями. Створення обізнаності та формування попиту на продукт є останнім завданням у формуванні нового продукту. Це вимагає комплексної маркетингової стратегії, яка включає різні методи, такі, як реклама, зв’язки з громадськістю та маркетинг у соціальних мережах. Компанії повинні розробити портрет клієнта, щоб зрозуміти потреби та поведінку цільової аудиторії. Створюючи широку обізнаність й інформуючи ринок про новий продукт, компанії можуть створити попит і стимулювати продажі. Автори дослідили можливі причини невдалого запуску нових товарів, які не дозволяють підприємствам ефективно конкурувати та забезпечити стійкі позиції на ринку. Виділено ключові маркетингові проблеми, які часто виникають при створенні нового товару, поширенні помилки та шляхи їх усунення. 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Бутенко Н. В. Основи маркетингу: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2019. 368 с. 
  2. Шевчук А. О., Поліщук І. І. Основні етапи створення нового товару на підприємстві. 2021. URL: http://vtei.edu.ua/doc/25_02_2021/5/73.pdf (дата звернення: 14.01.2024).
  3. Апарова О. В. Важливість процесу планування та організації створення нового товару в маркетингу інновацій. Причорноморські економічні студії. 2018. Випуск 28 (1). С. 117–121. 
  4. Бєлова Т. Г., Крайнюченко О. Ф., Лелека О. О. Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства. Приазовський економічний вісник. 2023. Вип. № 2 (34). С. 30– 34. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41040 (дата звернення: 14.01.2024).
  5. Костянчук К. В., Зозульов О. В. Особливості виведення інноваційного товару на промисловий ринок. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/48640ac9-f53d-46ce-a13a-57e2c1c4474d/content (дата звернення: 14.01.2024).
  6. Недашківська В. В., Рибак Н. О. Реклама як ефективний інструмент реалізації маркетингової стратегії. Молодь – аграрній науці і виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїн. наук.-практ. конфер. здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 14 квітня 2023 р.). Біла Церква: БНАУ, 2023. С. 130–132. 
  7. Погребняк А. М. Напрями планування нової продукції на підприємстві. URL: http://repositsc. nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/19306/1/conf2023.pdf#page=95 (дата звернення: 14.01.2024).
References:
  1. Butenko N. V. (2019). Osnovy marketynghu: pidruchnyk [Basics of marketing: a textbook]. Kyiv: Centr uchbovoji literatury. [In Ukrainian].
  2. Shevchuk A. O., Polishhuk I. I. (2021). Osnovni etapy stvorennja novogho tovaru na pidpryjemstvi [The main stages of creating a new product at the enterprise]. Available at: http://vtei.edu.ua/doc/25_02_ 2021/5/73.pdf (accessed 14 January 2024).
  3. Aparova O. V. (2018). Vazhlyvistj procesu planuvannja ta orghanizaciji stvorennja novogho tovaru v marketynghu innovacij [The importance of the process of planning and organizing the creation of a new product in the marketing of innovations]. Prychornomorsjki ekonomichni studiji, no. 28 (1), pp. 117–121. 
  4. Bjelova T. Gh., Krajnjuchenko O. F., Leleka O. O. (2023). Strateghija spozhyvchoji povedinky jak skladova zaghaljnoji marketynghovoji strateghiji pidpryjemstva [The strategy of consumer behavior as a component of the general marketing strategy of the enterprise]. Pryazovsjkyj ekonomichnyj visnyk, no. 2 (34), pp. 30–34. Available at: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41040 (accessed 14 January 2024).
  5. Kostjanchuk K. V., Zozuljov O. V. Osoblyvosti vyvedennja innovacijnogho tovaru na promyslovyj rynok [Peculiarities of bringing an innovative product to the industrial market]. Available at: https://ela.kpi.ua/ server/api/core/bitstreams/48640ac9-f53d-46ce-a13a-57e2c1c4474d/content (accessed 14 January 2024).
  6. Nedashkivsjka V. V., Rybak N. O. (2023). Reklama jak efektyvnyj instrument realizaciji marketynghovoji strateghiji [Advertising as an effective tool for marketing strategy implementation]. Molodj – aghrarnij nauci i vyrobnyctvu: Innovacijni priorytety u rozvytku ekonomiky ta menedzhmentu: materialy Vseukrajinsjkoji naukovo-praktychnoji konferenciji zdobuvachiv vyshhoji osvity (Bila Cerkva, 14 kvitnja 2023 r.). Bila Cerkva: BNAU, pp. 130–132. 
  7. Poghrebnjak A. M. (2023)ю Naprjamy planuvannja novoji produkciji na pidpryjemstvi [Directions for planning new products at the enterprise]. Available at: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/ 19306/1/conf2023.pdf#page=95 (accessed 14 January 2024).
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.