logo logo


Потенціальні ефекти проектів ERASMUS+ B.I.P. на діяльність університетів та регіональний туризм

НазваПотенціальні ефекти проектів ERASMUS+ B.I.P. на діяльність університетів та регіональний туризм
Назва англійськоюPotential effects of Erasmus+ B.I.P. projects on universities’ activities and regional tourism
АвториМехмет Емін Байназоглу, Людмила Шульгіна
Принадлежність 1. Школа прикладних наук Keşan Yusuf Çapraz, Тракійський університет, Туреччина. 2. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна; Варшавська школа економіки, Польща.
Бібліографічний описБайназоглу М. Е., Шульгіна Л. Потенціальні ефекти проектів ERASMUS+ B.I.P. на діяльність університетів та регіональний туризм. Галицький економічний вісник. 2024. Том 90. № 5. С. 45-55.
Bibliographic description (trans):Baynazoglu M. E., Shulhina L. Potential effects of Erasmus+ B.I.P. projects on universities’ activities and regional tourism. Galician economic journal, 2024, vol. 90, no 5, pp. 45-55.
Bibliographic description:Baynazoglu M. E., Shulhina L. Potential effects of Erasmus+ B.I.P. projects on universities’ activities and regional tourism. Galician economic journal, 2024, vol. 90, no 5, pp. 45-55.
UDC:

378:338.48

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.05.045
Ключові слова

програма Erasmus+, B.I.P. проекти, міжнародна освітня діяльність університету, регіональний туризм

Короткий опис

Стаття присвячена дослідженню ролі Програми Erasmus+ у сприянні інтенсифікації та поглиблення міжнародної співпраці університетів у рамках Європейського Союзу. Основною метою статті є висвітлення результатів дослідження потенційного впливу Програми Erasmus+ та одного із її проектів B.I.P. (Змішаної інтенсивної програми) на розширення освітніх можливостей університетів на основі цієї програми. Доведено, що програма Erasmus+ B.I.P. стала важливим інструментом інноваційної діяльності та механізмом сприяння розвитку співпраці між університетами. Наголошено, що Erasmus+ B.I.P. сприяє поглибленню короткотермінової та інтенсивної навчальної діяльності через онлайн-зустрічі, які об’єднують партнерів (університетів-учасників) задля ефективного виконання їх проектів. Доведено, що особливою цінністю програм, у яких беруть участь університети з різних країни і з різних галузей, є те, що такі програми надають змогу фахівцям різної спеціалізації об’єднатися для вирішення нагальних регіональних проблем і досягнення масштабних цілей сталого розвитку ООН. Акцентовано на очікуваній додатковій цінності цих проектів для існуючих навчальних програм вищих навчальних закладів. Розглянуто потенційні наслідки від реалізації цих проектів для регіонального туризму. Ці позитивні наслідки стають можливими завдяки збільшенню видимості туристичних рекреацій для туристів та підвищенню рівня культурної обізнаності членів приймаючих громад. Основним методом представленого дослідження було використання вторинних джерел даних, у яких висвітлено багатогранний вплив B.I.P. проектів та проливається світло на їхній трансформаційний потенціал у закладах вищої освіти, а також регіональній і міжнародній туристичній діяльності. Визначено особливості стратегій для кращої інтеграції знань про країну з навчальною програмою. Розроблено процес розроблення таких програм, який поділено на п’ять етапів: аналітичний, проектний, пілотний, коригування та подальше впровадження. Наголошено на важливості фінансової підтримки реалізації перерахованих стратегій і програм, зокрема завдяки отриманню стипендій та грантів.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Oxford Learner’s Dictionaries (2024). Definition of mobility noun from the Oxford Advanced American Dictionary. Available at: https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/american_english/mobility (accessed 14 August 2024).
  2. Brown P. (2015). Education, Opportunity and the Prospects for Social Mobility, School of Social Sciences, Cardiff University, 15–19. Available at: https://www.bristol.ac.uk/media-library/sites/spais/ migrated/ documents/pbrown.pdf (accessed: 14 August 2024).
  3. Maggi W. H. Leung. (2017) Social Mobility via academic mobility: reconfigurations in class and gender identities among Asian scholars in the global north, Journal of Ethnic and Migration Studies, vol. 43, no. 16, 2704–2719. Available at: https://doi.org/10.1080/1369183X.2017.1314595 (accessed 14 August 2024).
  4. Souto-Otero M., Huisman Je., and others (2014) Barriers to International Student Mobility: Evidence From the Erasmus Program, Educational Researcher, vol. 42, issue 2. Available at: https://orca.cardiff.ac. uk/id/eprint/78118/7/Barriers_to_International_Student_Mobili.pdf (accessed 14 August 2024).
  5. Perez-Encinas A., Rodriguez-Pomeda Je,. Wit H. (2021) Factors influencing student mobility: a comparative European study, Studies in Higher Education, volume 46, 2021, issue 12, рр. 2528–2541. Available at: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03075079.2020.1725873 (accessed 14 August 2024).
  6. Vidal-Suárez М., López-Duarte C., Maley J. (2021) Main challenges to international student mobility in the European arena. Available at: https://www.researchgate.net/publication/354853146_Main_challenges _to_international_student_mobility_in_the_European_arena (accessed 14 August 2024).
  7. Lesjak M., Juvan E., Ineson E., Yap M., Axelsson E. (2015). Erasmus student motivation: Why and where to go? High Educ, Springer Science+Business Media Dordrecht. Available at: https://www. researchgate.net/profile/Matthew-Yap-2/publication/273206742_Erasmus_student_motivation_Why_and _where_to_go/links/5dfbb107a6fdcc28372ea98d/Erasmus-student-motivation-Why-and-where-to-go.pdf (accessed 14 August 2024).
References:
  1. Oxford Learner’s Dictionaries. Definition of mobility noun from the Oxford Advanced American Dictionary. 2024. URL: https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/american_english/mobility (дата звернення: 14.08.2024).
  2. Brown P. Education, Opportunity and the Prospects for Social Mobility, School of Social Sciences, Cardiff University. 2015. P. 15–19. URL: https://www.bristol.ac.uk/media-library/sites/spais/migrated/ documents/pbrown.pdf (дата звернення: 14.08.2024).
  3. Maggi W. H. Leung. Social Mobility via academic mobility: reconfigurations in class and gender identities among Asian scholars in the global north, Journal of Ethnic and Migration Studies, 2017, vol. 43, no. 16, рр. 2704–2719. URL: https://doi.org/10.1080/1369183X.2017.1314595 (дата звернення: 14.08.2024).
  4. Souto-Otero M., Huisma Je., and others (2014) Barriers to International Student Mobility: Evidence From the Erasmus Program, Educational Researcher, vol. 42, Issue 2. URL: https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/ 78118/7/Barriers_to_International_Student_Mobili.pdf (дата звернення: 14.08.2024).
  5. Perez-Encinas A., Rodriguez-Pomeda Je,. Wit H. (2021). Factors influencing student mobility: a comparative European study, Studies in Higher Education, volume 46, 2021, issue 12, рр. 2528–2541. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03075079.2020.1725873 (дата звернення: 14.08.2024).
  6. Vidal-Suárez М., López-Duarte C., Maley J. (2021) Main challenges to international student mobility in the European arena. URL: https://www.researchgate.net/publication/354853146_Main_challenges_ to_international_student_mobility_in_the_European_arena (дата звернення: 14.08.2024).
  7. Lesjak M., Juvan E., Ineson E., Yap M., Axelsson E. (2015). Erasmus student motivation: Why and where to go? High Educ, Springer Science+Business Media Dordrecht. URL: https://www.researchgate.net/profile/ Matthew-Yap-2/publication/273206742_Erasmus_student_motivation_Why_and_where_to_ go/links/5dfbb10 7a6fdcc28372ea98d/Erasmus-student-motivation-Why-and-where-to-go.pdf (дата звернення: 14.08.2024).
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.