Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ШІ для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війни
Назва | Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ШІ для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війни |
Назва англійською | Formulation of an internet marketing strategy using AI for analyzing consumer behavior patterns in wartime conditions |
Автори | Володимир Грижак, Тетяна Борисова, Володимир Дудар |
Принадлежність | Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Грижак В., Борисова Т., Дудар В. Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ШІ для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війни. Галицький економічний вісник. 2024. Том 91. № 6. С. 156-162. |
Bibliographic description (trans): | Hryzhak V., Borysova T., Dudar V. Formulation of an internet marketing strategy using AI for analyzing consumer behavior patterns in wartime conditions. Galician economic journal, 2024, vol. 91, no 6, pp. 156-162. |
Bibliographic description: | Hryzhak V., Borysova T., Dudar V. Formulation of an internet marketing strategy using AI for analyzing consumer behavior patterns in wartime conditions. Galician economic journal, 2024, vol. 91, no 6, pp. 156-162. |
UDC: | 339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.06.156 |
Ключові слова |
Інтернет-маркетинг, війна, поведінка споживача, штучний інтелект |
Короткий опис |
Представлено результати дослідження шляхів адаптації стратегії маркетингу онлайн до змін поведінкових моделей внаслідок війни за допомогою штучного інтелекту. Аналіз наукових праць виявив брак досліджень щодо теоретично-методичних підходів до стратегічного планування маркетингової діяльності в Інтернет в умовах війни. Мета статті – дослідити особливості формування стратегії Інтернет-маркетингу з урахуванням поведінкових моделей споживачів в умовах війни за допомогою штучного інтелекту. У ході дослідження використані такі методи: айтрекінг, EEG, метод компаративного аналізу; синтез; узагальнення; графічний. Розглядаючи однією із цілей маркетингового стратегічного планування онлайн орієнтування на споживача та зважаючи на специфіку предмета дослідження, розглянуто можливі варіанти формування стратегії Інтернет-маркетингу з урахуванням поведінкових моделей споживачів в умовах війни та з використанням штучного інтелекту. Виявлено, що ефективна Інтернет-маркетингова стратегія в умовах війни повинна бути гнучкою, емпатичною й орієнтованою на задоволення актуальних потреб споживачів. Важливо постійно аналізувати змінювану ситуацію й оперативно реагувати на виклики, щоб підтримувати довіру та лояльність клієнтів. Виявлено, що великі міжнародні бренди на українському ринку адаптують свою комунікацію, щоб відповідати новим реаліям та потребам українських споживачів під час війни, зберігаючи фокус на емпатії, соціальній відповідальності, прозорості та активній підтримці ЗСУ і ВПО, що допомагає їм зберігати довіру та лояльність аудиторії. Доведено, що ШІ як сучасна технологія демонструє великий потенціал для використання в маркетингу та цифровій рекламі, що підтверджують міжнародні дослідження та зростання обсягів інвестицій. Інтеграція ШІ в Інтернет-маркетинг дозволяє не лише відповідати на поточні потреби аудиторії, але й оперативно реагувати на зміни в поведінці споживачів, зумовлені умовами війни та іншими зовнішніми факторами. Очікуємо більше використання ШІ у вітчизняній маркетинговій практиці для автоматизації кол-центрів, залучення клієнтів, генерування відео- та фотоконтенту, SEO. За результатами нейродослідження запропоновано низку рекомендацій щодо розроблення стратегії комунікації онлайн. Подальші наукові розвідки будуть спрямовані на розроблення методичного підходу до оцінювання рівня уваги при перегляді контенту на комерційних сторінках фірми онлайн та сайті. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |