|
|
Якісні методи прогнозування попиту
Назва | Якісні методи прогнозування попиту |
Назва англійською | Qualitative methods of forecasting demand |
Автори | Строцень, Людмила Петрівна |
Принадлежність |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Строцень Л. П. Якісні методи прогнозування попиту / Людмила Строцень // Галицький економічний вісник. — ТНТУ, 2018. — Том 54. — № 1. — С. 113–118. — (Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці). |
Bibliographic description (trans): | Strotsen L. (2018) Yakisni metody prohnozuvannia popytu [Qualitative methods of forecasting demand]. Galician economic bulletin, vol. 54, no 1, pp. 113-118 [in Ukrainian]. |
Bibliographic description: | Strotsen L. (2018) Qualitative methods of forecasting demand. Galician economic journal (Tern.), vol. 54, no 1, pp. 113-118. |
UDC: |
339.133 |
Ключові слова |
попит
ринок
прогнозування
якісні методи прогнозування
експертне оцінювання
опитування
сценарії
|
Короткий опис |
Досліджено класифікацію методів прогнозування попиту. Зосереджено увагу на якісних методах, які включають: метод експертних оцінювань (метод Дельфи, мозкового штурму), метод опитування, метод сценаріїв. Запропоновано етапи проведення прогнозування за допомогою методу експертних оцінювань. Зазначено, як проводиться вибір експертів та формули визначення коефіцієнта рівня їх компетентності.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Ламбен, Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок [Текст] / Ламбен Жан-Жак; [перев. с англ. под ред. В.Б. Колчанова]. – СПб. : Питер, 2007. – 800 с.
2. Armstrong, Michael. Armstrong’s handbook of human resource management practice. – 13-th Edition [Electronic resourse]. – Mode of access: https://otgo.tehran.ir
3. Ландреви, Ж. Меркатор. Теория и практика маркетинга: в 2 т. [Текст] / Ж. Ландреви, Ж. Леви, Д. Линдон; [пер с франц.]. – Т. 1. – М. : МЦФЭР, 2006. – 664 с.
4. Пучкова, В.С. Прогнозирование обьема продаж бензина методом экстраполяции трендов / В.С. Пучкова, Н.В. Растеряев, 2016 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступа: https://www.scienceforum.ru/2016/pdf/25755.pdf.
5. Леонов, В.В. Методика оцінки компетентності експертів у процесі розробки пропозицій до програмних документів [Текст] / Леонов В.В., Ворович Б.О. // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. – № 3 (52), 2014. – С. 13 – 18. |
References: |
1. Lamben Zhan-Zhak. Menedzhment, orientirovannyj na rynok; [perev. s angl. pod red. V. B. Kolchanova]. SPb. Piter, 2007, 800 p.
2. Armstrong, Michael. Armstrong’s handbook of human resource management practice. – 13-th Edition [Electronic resourse]. – Mode of access: https://otgo.tehran.ir
3. Landrevi Zh., Levi Zh., Lindon D. Merkator. Teorija i praktika marketinga: v 2 t. Zh. Landrevi; [per s franc.], T. 1. M., MCFJeR, 2006, 664 p.
4. Puchkova V.S., Rasteriaev N.V. Prohnozyrovanye ob'ema prodazh benzyna metodom ekstrapoliatsyy trendov. 2016 r. [Elektronnyj resurs]. Rezhym dostupu: https://www.scienceforum.ru/2016/pdf/25755.pdf.
5. Leonov V.V., Vorovych B.O. Metodyka otsinky kompetentnosti ekspertiv u protsesi rozrobky propozytsij do prohramnykh dokumentiv. Zbirnyk naukovykh prats' Tsentru voienno-stratehichnykh doslidzhen' Natsional'noho universytetu oborony Ukrainy imeni Ivana Cherniakhovs'koho No. 3 (52), 2014. Pp. 13 – 18. |
Завантажити | |
|