|
|
Сутність інтерактивних інструментів просування як нового тренду комунікаційних рішень у ритейлі
Назва | Сутність інтерактивних інструментів просування як нового тренду комунікаційних рішень у ритейлі |
Назва англійською | The essence of interactive promotion tools as a new trend of communication solutions in retail |
Автори | Оксана Бурліцька |
Принадлежність |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Бурліцька О. Сутність інтерактивних інструментів просування як нового тренду комунікаційних рішень у ритейлі. Галицький економічний вісник. 2025. Том 94. № 3. С. 139-146. |
Bibliographic description (trans): | Burlitska O. The essence of interactive promotion tools as a new trend of communication solutions in retail. Galician economic journal, 2025, vol. 94, no 3, pp. 139-146. |
Bibliographic description: | Burlitska O. The essence of interactive promotion tools as a new trend of communication solutions in retail. Galician economic journal, 2025, vol. 94, no 3, pp. 139-146. |
UDC: |
338.23.31 |
Ключові слова |
ритейл, маркетингові комунікації, інтегровані комунікації, інтерактивні комунікації, digital комунікації |
Короткий опис |
Присвячено висвітленню сутності поняття інтерактивних інструментів просування як нового тренду в комунікаційних стратегіях сучасного ритейлу. Проаналізовано основні цілі, ключові переваги у забезпеченні ефективного спілкування з клієнтами, а також основні труднощі, які виникають під час упровадження таких інструментів у ритейлі. Досліджено інтерактивні інструменти як важливий елемент у формуванні новітніх маркетингових стратегій ритейлерів. Акцент зроблено на актуальності використання інтерактивних рішень у сфері торгівлі, що сприяють підвищенню лояльності споживачів, покращенню іміджу бренду та зростанню економічної ефективності компаній. Розкрито ключові переваги інтерактивних комунікацій, зокрема здатність привертати увагу цільової аудиторії, мотивувати до дії, інформувати й навчати споживача. Значну увагу приділено вивченню впливу цифрових технологій на трансформацію маркетингових стратегій та розвиток інтерактивної комунікації з цільовою аудиторією, що дозволяє сформувати емоційний зв’язок з клієнтами й посилити впізнаваність бренду. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності трансформації маркетингових комунікацій роздрібних підприємств у напрямі інтерактивної взаємодії зі споживачем. Завдяки інтеграції цих інструментів у загальну маркетингову стратегію підприємства досягається більша гнучкість у реагуванні на зміни ринку та покращується ефективність комунікації. Зроблено висновки про те, що інтерактивні інструменти просування стають невід’ємною частиною сучасних комунікаційних рішень у ритейлі. Вони дозволяють ритейлерам ефективно залучати й утримувати клієнтів, підвищувати лояльність та оптимізувати операційні процеси. Впровадження гейміфікації, персоналізації, інтерактивних технологій та цифрових асистентів сприяє створенню інноваційного та ефективного досвіду для споживачів. Подальші наукові розвідки доцільно спрямувати на поглиблене вивчення механізмів адаптації інтерактивних маркетингових комунікацій до специфіки різних форматів роздрібної торгівлі, з урахуванням галузевих особливостей та поведінкових моделей споживачів. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
-
Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту. Галицький економічний вісник. 2023. Вип. 4 (83). С. 122–129.
-
Бурліцька О., Оксентюк Б. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2024. С. 463–475. URL: https://elartu. tntu.edu.ua/handle/lib/46506 (дата звернення: 21.11.2024).
-
Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМ-БУКС, 2018. 208 с.
-
Burlitska O., Sholomeichuk S. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. P. 579–589. URL: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/ (дата звернення: 03.04. 2024).
-
Burlitska O., Sholomeichuk S. The role of information technologies in the management of enterprise marketing. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2023. P. 145–154. URL: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/ (дата звернення: 20.11.2023).
-
Burlitska O., Sholomeichuk S. Tte main types of marketing assets in modern business in the implementation of innovation and investment activities. Structural changes, uncertainty, ways of development of the economy, management and tourism / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2024. P. 229–239. URL: https://isg-konf.com/structural-changes-uncertainty-ways-of-development-of-the-economy-management-and-tourism/ (дата звернення: 22.12. 2024)
|
References: |
-
Burlitska O. (2023) Sutnistj trejd-marketynghu jak osnovnogho instrumentu stymuljuvannja zbutu [The essence of trade marketing as the main tool for stimulating sales]. Ghalycjkyj ekonomichnyj visnyk, vol. 4 (83), pp. 122–129.
-
Burlitska O., Oksentjuk B. (2024). Kreatyvni instrumenty komunikacijnogho marketynghu [Creative communication marketing tools]. Transformacija biznesu dlja stalogho majbutnjogho: doslidzhennja, cyfrovizacija ta innovaciji: monoghrafija / za red. d.e.n., prof. O. A. Sorokivsjkoji. [Business Transformation for a Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation: monograph / Edited by Doctor of Economics, Prof. O. A. Sorokivska.]. Ternopilj: FOP Paljanycja V. A. pp. 463–475. Available at: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506 (accessed: 21 November 2024)
-
Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. (2018). Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho [Marketing 4.0. From traditional to digital]/ per. z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. K.: KM-BUKS. 208 p.
-
Burlitska O., Sholomeichuk S. (2024). Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises [Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises]. Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group [Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group]. Boston: Primedia eLaunch, pp. 579–589. Available at: https://isg-konf.com/economy-finance-management-world-problems-and-development-prospects/ (accessed: 03 April 2024)
-
Burlitska O., Sholomeichuk S. (2023). The role of information technologies in the management of enterprise marketing [The role of information technologies in the management of enterprise marketing]. Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. [Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group] Boston: Primedia eLaunch, pp. 145–154. Available at: https://isg-konf.com/development-of-world-economy-marketing-and-management-in-modern-conditions/ (accessed: 20 November 2023).
-
Burlitska O., Sholomeichuk S. (2024). Tte main types of marketing assets in modern business in the implementation of innovation and investment activities [The main types of marketing assets in modern business in the implementation of innovation and investment activities] Structural changes, uncertainty, ways of development of the economy, management and tourism / Andrushchak I. – etc. – International Science Group [Structural changes, uncertainty, ways of development of the economy, management and tourism / Andrushchak I. – etc. – International Science Group]. Boston : Primedia eLaunch, pp. 229–239. Available at: https://isg-konf.com/structural-changes-uncertainty-ways-of-development-of-the-economy-management-and-tourism/ (accessed: 22 December 2024).
|
Завантажити | |
|