logo logo


Реалії та перспективи розвитку конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг

НазваРеалії та перспективи розвитку конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг
Назва англійськоюRealia and prospects of housing and utility services market
АвториApostolyuk, Oksana
Принадлежність
Бібліографічний описАпостолюк О. З. Реалії та перспективи розвитку конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг / Оксана Апостолюк // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 46. — № 3. — С. 53-60. — (Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання).
Bibliographic description (trans):Apostolyuk O. Realia and prospects of housing and utility services market / Oksana Apostolyuk // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 46. — No 3. — P. 53-60.
UDC:

330.341.1

Ключові слова

житлово-комунальні послуги
житлово-комунильне господарство
конкуренція
конкурентне середовище
монополізм
ринок житлово-комунальних nослуг
ринкова економіка
конкурентоспроможність
housing and utility services
housing and utility
competitiveness
competitive environment
monopolism
housing and utility services market
market economy
competitive ability

 

Короткий опис

Досліджено особливості формування конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг, визначено основні проблеми, що гальмують його розвиток, окреслено можливі шляхи їх вирішення. Розкрито сутність конкуренції та конкурентного середовища. Визначено й проаналізовано основні фактори, що стримують розвиток конкуренції, виявлено особливості формування ринку житлово-комунальних послуг, які дозволяють структурувати даний ринок та виокремити в ньому монополізовані та конкуренті сегменти. Оцінено потенціал і стан ринку житлово-комунальних послуг з метою ідентифікації проблем йоrо функціонування та причин, які стримують розвиток конкуренції на ньому. Визначено та обrрунтовано основні напрямки розвитку й підтримки конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг, які дозволять: створити умови для входу на цей ринок представників бізнесу; стимулювати надання високоякісних житлово-комунальних послуг; поліпшити, а згодом і стабілізувати стан усієї галузі.
The article investigates the forming peculiarities of competitive environment at our housing and utility services market. The author determines main problems that put back the market development as well as outlines possible ways of their solving. Competition is considered as a tool to improve the efficiency of the market. The author also determines and analyzes the main factors that withhold it. The work systematizes possible ways of the development of housing and utility services market conditions. The basic transformation processes of the housing and utility services of Ukraine are discussed in the article. Furthermore the work investigates the principles of formation and development of competitive market utilities. The author focuses on the essence of competition and competitive environment in the discussed field. Competition is considered as an instrument of the market efficiency. The paper presents formation features of the housing and utilities that allow to structure this market and distinguish it monopolized and competitive segments. Besides the author outlines the dominant factors system that determines the competition development in the market. The article reviewes potential and market conditions utilities to identify functioning problems as well as analyses the reasons which withhold the competition development.The work defines and grounds main areas of the development and supporting of competitive environment of the discussed market that allows to create the conditions for businesses to enter it as well as to stimulate for high quality housing services in order to improve and stabilize the state of the field.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.