logo logo


Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії

НазваНовітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії
Назва англійськоюNew approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry
АвториГолда, Надія Михайлівна Golda, Nadia
Принадлежність Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний описГолда Н. М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії / Надія Голда // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 31–35. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):Golda N. (2017) Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii industrii [New approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 31-35 [in Ukrainian].
Bibliographic description:Golda N. (2017) New approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry. Galician economic journal (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 31-35.
UDC:

339.13

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2017.02.031
Ключові слова
маркетинг
реклама
рекламна кампанія
синергічний ефект
ефективність реклами
медіапланування
marketing
advertising
advertising campaign
synergy effect
advertising effectiveness
media planning

 

Короткий опис

Узагальнено основні підходи до процесу визначення ефективності реклами в сфері туристичних послуг. Запропоновано використання синергічного ефекту для вдосконалення процесу планування рекламної кампанії. Описана методика передбачає комплексний підхід до визначення ефективності рекламної кампанії, яка є функцією від одночасного використання ЗМІ: електронних, друкованих та зовнішніх носіїв. Досліджено, що при врахуванні сенергічного ефекту медіа планування збуту продукції під впливом різних рекламоносіїв розглядається як сумарна функція, що досягається в сегменті в період часу t від k рекламоносіїв
The main approaches to the process of determining the effectiveness of advertising in the field of tourism services are summarized. The use of synergistic effect to improve the planning process of the advertising campaign is proposed. The described methodology provides an integrated approach to determining the effectiveness of an advertising campaign, which is a function of the simultaneous use of the media: electronic, print and external media. It is investigated that when considering the energy effect of media planning, sales of products under the influence of various advertising carriers is considered as a total function achieved in the segment in the time period t from k of the advertising carriers.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Краско, Т.И. Психология рекламы [Текст] / Т.И. Краско. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с.
2. Липчук, В.В. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. посібник [Текст] / В.В. Липчук, А.П. Дудяк, С.Я. Бугіль. // – Львів: “Новий світ–2000”, “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.
3. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. [Текст] / Е. Ромат – СПб.: Питер, 2003. – 560 с.

References:

1. Krasko, T.I. Psikholohiia reklamy [Text], T.I. Krasko, Kharkov: Studtsentr, 2004, 212 p.
2. Lypchuk, V.V. Marketynh: osnovy teorii ta praktyky: navch. posibnyk [Text], V.V. Lypchuk, A.P. Dudiak, S.Ya. Buhil., Lviv: "Novyi svit–2000", "Mahnoliia plius", 2003, 288 p.
3. Romat E. Reklama. 6-e izd. [Text], E. Romat – SPb., Piter, 2003, 560 p.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.