logo logo


Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу

НазваВикористання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу
Назва англійськоюUse of tools of interactive marketing in the higher educational institution activity
АвториSemeniuk, Svitlana
Принадлежність
Бібліографічний описСеменюк С. Б. Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 44. — № 1. — С. 181-188. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description (trans):Semeniuk S. Use of tools of interactive marketing in the higher educational institution activity / Svitlana Semeniuk // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 44. — No 1. — P. 181-188.
UDC:

378
001

Ключові слова

інтерактивний маркетинг
ринок освітніх послуг
вищий навчальний заклад
освітня послуга
інструменти інтерактивного маркетингу
просування освітніх послуг
interactive marketing
education market
higher education institution
educational service
interactive marketing tools
promotion of educational services
blogging
contextual advertising

Короткий опис

Досліджено теоретичні засади інтерактивного маркетингу, визначено його роль, основні компоненти та інструменти, зокрема проведено науковий аналіз сутності визначення інтерактивного маркетингу, досліджено поняття «ринок освітніх послуг». Доведена необхідність застосовувати найефективніші засоби просування освітніх послуг, серед яких актуальними є інструменти інтерактивного маркетингу. Проаналізовано доцільність використання таких інструментів інтерактивного маркетингу, як розроблення сайту університету, розвиток сайтів його структурних підрозділів, створення бренд-спільнот у соціальних мережах, розміщення контекстної реклами на тематичних сайтах і форумах, ведення блогів і мікроблогів.
The theoretical foundations of Interactive Marketing are investigated; its role, the core components and tools are defined. In particular a scientific analysis of definition nature of interactive marketing is conducted; the concept of “education market” is studied. The necessity to use the most effective means of promoting educational services, among which there are relevant tools of interactive marketing is proved. The feasibility of using such interactive marketing tools as design of websites of higher education institution, the development of websites of its structural units, creating brand- communities in social networks, placing contextual ads on content sites and forums, blogging and micro- blogging.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.