logo logo


Удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напрям зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації

НазваУдосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напрям зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації
Назва англійськоюImprovement of logistics information foundations of tourist organizations as the potential strenthening way of regional development of tourism and recreation
АвториБогач, Юрій Аркадійович Bogach, Yuri
Принадлежність Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Бібліографічний описБогач Ю. А. Удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напрям зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації / Юрій Аркадійович Богач // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 13-22. — (Управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму).
Bibliographic description (trans):Bogach Y. (2015) Udoskonalennia informatsiinykh osnov lohistychnoi diialnosti turystychnykh orhanizatsii yak napriam zmitsnennia potentsialu rehionalnoho rozvytku turyzmu ta rekreatsii [Improvement of logistics information foundations of tourist organizations as the potential strenthening way of regional development of tourism and recreation]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 13-22 [in Ukrainian].
UDC:

332.143
338.48

Ключові слова

туризм
туристична діяльність
логістика туризму
туристична організація
готельні послуги
споживачі послуг туристичних організацій
реклама
імідж туристичної організації
інформаційні основи логістичної діяльності
tourism
tourist activity
logistics of tourism
tourist organization
hotel services
consumers of tourist organizations services
advertisement
image of tourism organization
information bases of logistics activity

Короткий опис

Розкрито змістову націленість логістики туризму та вказано на місце інформаційних процесів у ній. Визначено необхідність удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій. Наведено способи забезпечення інформаційно-комунікативної взаємодії туристичних організацій зі споживачами. Показано взаємозв'язок джерел інформації і способів дослідження готельних послуг. Обґрунтовано значущість проведення анкетних опитувань споживачів готельних послуг та представлено методику їх проведення. Досліджено рекламу як спосіб забезпечення інформаційно-комунікативної взаємодії туристичних організацій зі споживачами. Вказано на переваги цілеспрямованого формування іміджу туристичною організацією та запропоновано структурно-логічну схему формування іміджу туристичної організації. Систематизовано особливості сучасних умов ринкової економіки, які підсилюють значущість удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напряму зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації.
In this article the content focus of the tourism logistics is revealed and the place of information processes in it is defined. The necessity of improvement of the information logistics bases of tourist organizations is determined. The ways of information-communicative interaction between tourist organizations and consumers are depicted. The interrelation of the sources of information and the ways of investigation the hotel services is defined. The importance of conducting questionnaires among hotel service consumers is grounded and methodology of their conducting is presented. The advertisement as a way of informationcommunicative interaction between tourist organizations and consumers is investigated. The benefits of a focused image formation of tourist organization are indicated and the structural-logical scheme to form the image of tourist organization is suggested. The peculiarities of modern conditions of the market economy are systematized which reinforce the importance of improvement of information bases of tourist organizations logistics activity as a direct strengthening of the capacity of the regional tourism and recreation.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Про внесення змін до Закону України «Про туризм»: Закон України від 18.11.2003 р. № 1282-IV [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua
2. Короленко, Н.В. Управління логістикою на туристичних підприємствах: автореф. дис. … канд.екон. наук: 08.00.04 [Текст] / Н.В. Короленко. – Київ, 2011. – 24 с. [Електронний ресурс]. – 
3. Скибінський, С.В. Маркетинг готельних послуг [Текст] / С.В. Скибінський, Л.О. Іванова, О.Ф. Моргун // Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2000 – 246 с.
4. Рунців, О.І. Територіальна організація ринку туристичних послуг у регіоні (на матеріалах Тернопільської області): автореф. дис. … канд. геогр. Наук: 11.00.02 [Текст] / О.І. Рунців. – Львів, 2009. – 25 с. [Електронний ресурс]. 
5. Звіт про стан виконання у 2014 заходів Національного плану дій з охорони навколишнього природного середовища на 2011 – 2015 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.menr.gov.ua/about/task

6. Хатікова, З.В. Підвищення ефективності управління іміджем підприємств сфери туризму: автореф.дис. … канд. екон. Наук: 08.00.04 [Текст] / З.В. Хатікова. – Сімферополь, 2010. – 19 с. [Електронний ресурс]. 
7. Моран, О.І. Розвиток туристичного ринку в економічній системі регіону: автореф. дис. … канд. Галицький економічний вісник, № 2 (49) 2015 22 екон. Наук: 08.00.05 [Текст] / О.І. Моран. – Львів, 2008. – 22 с. [Електронний ресурс].

References:

1. Pro vnesennia zmin do Zakonu Ukrainy "Pro turyzm": Zakon Ukrainy vid 18.11.2003 y. No 1282-IV [Electronic resource], Access mode: http://zakon.rada.gov.ua
2. Korolenko, N.V. Upravlinnia lohistykoiu na turystychnykh pidpryiemstvakh: avtoref. dys. … kand.ekon. nauk: 08.00.04 [Text], N.V. Korolenko, Kyiv, 2011, 24 p. [Electronic resource]
3. Skybinskyi, S.V. Marketynh hotelnykh posluh [Text], S.V. Skybinskyi, L.O. Ivanova, O.F. Morhun, Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi komertsiinoi akademii, 2000 – 246 p.
4. Runtsiv, O.I. Terytorialna orhanizatsiia rynku turystychnykh posluh u rehioni (na materialakh Ternopilskoi oblasti): avtoref. dys. … kand. heohr. Nauk: 11.00.02 [Text], O.I. Runtsiv, Lviv, 2009, 25 p. [Electronic resource].
5. Zvit pro stan vykonannia u 2014 zakhodiv Natsionalnoho planu dii z okhorony navkolyshnoho pryrodnoho seredovyshcha na 2011 – 2015 roky [Electronic resource], Access mode:http://www.menr.gov.ua/about/task
6. Khatikova, Z.V. Pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia imidzhem pidpryiemstv sfery turyzmu: avtoref.dys. … kand. ekon. Nauk: 08.00.04 [Text], Z.V. Khatikova, Simferopol, 2010, 19 p. [Electronic resource]
7. Moran, O.I. Rozvytok turystychnoho rynku v ekonomichnii systemi rehionu: avtoref. dys. … kand. Galician economic bulletin, No 2 (49) 2015 22 ekon. Nauk: 08.00.05 [Text], O.I. Moran, Lviv, 2008, 22 p. [Electronic resource]

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.