Перелік літератури |
1. Рєпіна, І.М. Варіації моделей управління активами підприємств та їх оцінювання [Текст] / І.М. Рєпіна // Управління розвитком. – 2015. – №. 3. – С. 126 – 130.
2. Анохіна, К.О. Оцінка ефективності використання нематеріальних ресурсів підприємств [Текст] / К.О. Анохіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2016. – № 2. – С. 72 – 79.
3. Гросул, В.А. Ресурси підприємства: теоретичне осмислення сутності [Текст] / В.А. Гросул // Бізнес Інформ. – 2013. – № 7. – С. 236 – 242.
4. Куцик, П.О. Сучасні системи управління нематеріальними активами підприємства [Текст] / П.О. Куцик., Х.І. Скоп // Облік і фінанси. – 2016. – № 2 (72). – С.156 – 162.
5. Шевченко, О. Л. Бренд як актив: принципи створення і управління [Текст] / О.Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 1091 – 14.
6. Аакер, Д. Создание сильних брендов [Текст] / Д. Аакер. – М.: Изд. дом Гребенщикова, 2003. – 440 с.
7. Анхолт, С. Брендинг – дорога к мировому рынку [Текст] / С. Анхолт – М.: КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. – 272 с.
8. Даулинг, Г. Репутация фирмы: создание, управление, оценка эффективности [Текст] / Г. Даулинг. – М.: ИМИДЖ – Джоунс-Контакт; Инфра-М, 2013. – 187 с.
9. Амоша, А.И. Неоиндустриализация и новая промышленная политика Украины [Текст] / А.И. Амоша, В.П. Вишневский, Л.А. Збаразская // Економіка промисловості. – 2012. – № 12 (57 – 58). – С. 3 – 36.
10. Audretsch D. Annual report on EU Small and Medium-Sized Enterprises / D. Audretsch, R. van der Horst, T. Kwaak, R. Thurik [Електронний ресурс]. Url: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/factsfigures-analysis/performance-review/files/supportingdocuments/2008/
11. Обсяг виробленої продукції (товарів, послуг) підприємств за їх розмірами за видами економічної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
12.Стадник, В.В. Мотиваційні вектори ресурсоспоживання за стадіями життєвого циклу підприємства [Текст] / В.В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Економічні науки. – 2016. – № 3. – Т.1. – С.7 – 10.
13.Інноваційний розвиток підприємства: навч. посібник [Текст]; за ред. П.П. Микитюка. – Тернопіль:ПП «Принтер Інформ», 2015. – 234 с.
14. Global Intangible Finance Tracker 2018. An annual review of the world’s intangible value. 16 October 2018. Foreword David Haigh, CEO Brand Finance GIFT. – 2018. – 44 p. – Url: http://brandfinance.com/knowledge-centre/whitepapers/globalintangible-finance-tracker-gift-20181/.
15.Штовба, О.В. Товарний брендинг в маркетингу та комунікативному менеджменті: навч. посіб. [Текст] / О.В. Штовба. – Вінниця: ВНТУ, 2014. – 90 с.
16. American Marketing Association. Marketing Definitions: – Електронний ресурс Режим доступу: https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx?dLetter=B. Дата звернення: 15.12.2018
17.Чернатони, Л., Де. От видения бренда к оценке бренда. Стратегический процесс роста и усиления брендов [Текст]; пер. с англ. – М.: Группа ИДТ, 2007.
18.ISO/DIS 20671(en) Brand evaluation. – Principles and fundamentals. – Url:https://www.iso.org/obp/ui#iso:std:iso:20671:dis:ed-1:v1:en.
19.Карачина, Н.П. Етимологія та розвиток трактування економічної категорії «Бренд» [Електронний ресурс] / Н.П. Карачина. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm2017/paper/view/3025.
20.Стадник, В.В. Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки [Текст] / В.В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Економічні науки. – 2017. – № 1. – С.168 – 172.
21.Карпова, С.В. Брендинг: учебник и практикум для прикладного бакалавриата [Текст] / С.В. Карпова, И.К. Захаренко. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательство Юрайт, 2016. – 439 с.
22. Антипина, Е.А. Капитализация территории: разграничение полномочий // PR в изменяющемся мире [Текст] / Е.А. Антипина / Коммуникационные технологии в деятельности органов власти: сб. статей; под ред. М.В. Гундарина, А.Г. Сидоровой. Барнаул: Изд-во Алт. ун-та, 2010. – Вып. 8. – С. 11 – 14.
23. Петропавлов, И.А. Сетевые формы организации в современных хозяйственных системах [Текст] / И.А. Петропавлов. / Креативная экономика. – 2007. – № 4 (4). – C. 62 – 69.
24.Вільямсон, О.Е. Економічні інституції капіталізму: фірми, маркетинг, укладання контрактів [Текст] / О.Е. Вільямсон. − К.: АртЕк, 2001. − 472 с.
25. 2018 SPECIAL 301 REPORT ON COPYRIGHT PROTECTION AND ENFORCEMENT: Url:https://iipa.org/files/uploads/2018/02/2018_SPECIAL_301.pdf |
References: |
1. Riepina, I.M. Variatsii modelei upravlinnia aktyvamy pidpryiemstv ta yikh otsiniuvannia [Text], I.M. Riepina, Upravlinnia rozvytkom, 2015, №. 3, P. 126 – 130.
2. Anokhina, K.O. Otsinka efektyvnosti vykorystannia nematerialnykh resursiv pidpryiemstv [Text], K.O. Anokhina, Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 2016, No 2, P. 72 – 79.
3. Hrosul, V.A. Resursy pidpryiemstva: teoretychne osmyslennia sutnosti [Text], V.A. Hrosul, Biznes Inform, 2013, No 7, P. 236 – 242.
4. Kutsyk, P.O. Suchasni systemy upravlinnia nematerialnymy aktyvamy pidpryiemstva [Text], P.O. Kutsyk., Kh.I. Skop, Oblik i finansy, 2016, No 2 (72), P.156 – 162.
5. Shevchenko, O. L. Brend yak aktyv: pryntsypy stvorennia i upravlinnia [Text], O.L. Shevchenko, Vcheni zapysky : zb. nauk. pr. DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. Vadyma Hetmana", Kyiv : KNEU, 2013, Iss. 15, P. 1091 – 14.
6. Aaker, D. Sozdanie silnikh brendov [Text], D. Aaker, M., Izd. dom Hrebenshchikova, 2003, 440 p.
7. Ankholt, S. Brendinh – doroha k mirovomu rynku [Text], S. Ankholt – M., KUDITs-OBRAZ, 2004, 272 p.
8. Daulinh, H. Reputatsiia firmy: sozdanie, upravlenie, otsenka effektivnosti [Text], H. Daulinh, M., IMIDZh – Dzhouns-Kontakt; Infra-M, 2013, 187 p.
9. Amosha, A.I. Neoindustrializatsiia i novaia promyshlennaia politika Ukrainy [Text], A.I. Amosha, V.P. Vishnevskii, L.A. Zbarazskaia, Ekonomika promislovosti, 2012, No 12 (57 – 58), P. 3 – 36.
10. Audretsch D. Annual report on EU Small and Medium-Sized Enterprises, D. Audretsch, R. van der Horst, T. Kwaak, R. Thurik [Electronic resource]. Url: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/factsfigures-analysis/performance-review/files/supportingdocuments/2008/
11. Obsiah vyroblenoi produktsii (tovariv, posluh) pidpryiemstv za yikh rozmiramy za vydamy ekonomichnoi diialnosti [Electronic resource], Access mode: http://www.ukrstat.gov.ua/
12.Stadnyk, V.V. Motyvatsiini vektory resursospozhyvannia za stadiiamy zhyttievoho tsyklu pidpryiemstva [Text], V.V. Stadnyk, Visn. Khmelnyts. nats. un-tu. Ekonomichni nauky, 2016, No 3, V.1, P.7 – 10.
13.Innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstva: navch. posibnyk [Text]; ed. P.P. Mykytiuka, Ternopil:PP "Prynter Inform", 2015, 234 p.
14. Global Intangible Finance Tracker 2018. An annual review of the world’s intangible value. 16 October 2018. Foreword David Haigh, CEO Brand Finance GIFT, 2018, 44 p, Url: http://brandfinance.com/knowledge-centre/whitepapers/globalintangible-finance-tracker-gift-20181/.
15.Shtovba, O.V. Tovarnyi brendynh v marketynhu ta komunikatyvnomu menedzhmenti: tutorial [Text], O.V. Shtovba, Vinnytsia: VNTU, 2014, 90 p.
16. American Marketing Association. Marketing Definitions: – Elektronnii resurs Access mode: https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx?dLetter=B. Date of appeal: 15.12.2018
17.Chernatoni, L., De. Ot videniia brenda k otsenke brenda. Stratehicheskii protsess rosta i usileniia brendov [Text]; transl. from English – M., Hruppa IDT, 2007.
18.ISO/DIS 20671(en) Brand evaluation, Principles and fundamentals, Url:https://www.iso.org/obp/ui#iso:std:iso:20671:dis:ed-1:v1:en.
19.Karachyna, N.P. Etymolohiia ta rozvytok traktuvannia ekonomichnoi katehorii "Brend" [Electronic resource], N.P. Karachyna, Access mode: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm2017/paper/view/3025.
20.Stadnyk, V.V. Strukturuvannia tsilei brendynhu za rivniamy upravlinnia konkurentospromozhnistiu natsionalnoi ekonomiky [Text], V.V. Stadnyk, Visn. Khmelnyts. nats. un-tu. Ekonomichni nauky, 2017, No 1, P.168 – 172.
21.Karpova, S.V. Brendinh: uchebnik i praktikum dlia prikladnoho bakalavriata [Text], S.V. Karpova, I.K. Zakharenko, 2-e izd., pererab. i dop, M., Izdatelstvo Iurait, 2016, 439 p.
22. Antipina, E.A. Kapitalizatsiia territorii: razhranichenie polnomochii, PR v izmeniaiushchemsia mire [Text], E.A. Antipina, Kommunikatsionnye tekhnolohii v deiatelnosti orhanov vlasti: sb. statei; ed. M.V. Hundarina, A.H. Sidorovoi. Barnaul: Izd-vo Alt. un-ta, 2010, Iss. 8, P. 11 – 14.
23. Petropavlov, I.A. Setevye formy orhanizatsii v sovremennykh khoziaistvennykh sistemakh [Text], I.A. Petropavlov., Kreativnaia ekonomika, 2007, No 4 (4), P. 62 – 69.
24.Viliamson, O.E. Ekonomichni instytutsii kapitalizmu: firmy, marketynh, ukladannia kontraktiv [Text], O.E. Viliamson. − K., ArtEk, 2001. − 472 p.
25. 2018 SPECIAL 301 REPORT ON COPYRIGHT PROTECTION AND ENFORCEMENT: Url:https://iipa.org/files/uploads/2018/02/2018_SPECIAL_301.pdf |