logo logo


Ефективний пошук покупців – основа бізнесу

НазваЕфективний пошук покупців – основа бізнесу
Назва англійськоюThe effective buyers’ search as a basis for business
АвториСеменюк, Світлана Богданівна
Принадлежність Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Бібліографічний описСеменюк С. Б. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 98–105. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):Semeniuk S. (2018) Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu [The effective buyers’ search as a basis for business]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 98-105 [in Ukrainian].
Bibliographic description:Semeniuk S. (2018) The effective buyers’ search as a basis for business. Galician economic journal (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 98-105.
UDC:

339.138

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.098
Ключові слова
покупець
клієнт
продажі
цільові клієнти
перспективні покупці
пошук клієнтів
скарги клієнтів
сервісні послуги
 
Короткий опис

Викладено основні правила ефективного пошуку покупців, зокрема, проаналізовано підходи до формування основних груп покупців (клієнтів). Визначено джерела пошуку клієнтів, серед яких основним є реклама, тому доведена необхідність використання широкого кола рекламних інструментів. Розглянуто інші способи пошуку клієнтів, а саме, активніше використання нинішніх і колишніх клієнтів, участь у різноманітних виставках, семінарах, форумах, використання прийомів «свій серед чужих», «в потрібному місці», «в потрібний час», періоду вимушеного очікування, телефонний маркетинг, «сарафанне радіо», пропонування послуг прямо на вулиці в місцях з високою прохідністю людей. Викладено практичні рекомендації до формування алгоритму роботи зі скаргами клієнтів та поради як працювати з незадоволеними клієнтами. Розглянуто види додаткових сервісних послуг, які надаються покупцям (клієнтам), а також форми організації післяпродажного обслуговування
 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Волгін, В.В. Автосервіс і права споживачів [Текст] / В.В. Волгін. – 2-е вид. – М.: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і К°», 2006. – 160 с.
2. Джоббер, Д., Продажи и управление продажами: учеб. пособие для вузов [Текст] / Д. Джоббер, Дж. Ланкастер. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 622 с.
3. Зельцерман, К.Б. Оптимизация клиентской базы [Текст] / К.Б. Зельцерман // Управление сбытом. – № 10. – 2005. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
4. Зозулев, А.В. Маркетинг: учеб. пособ. [Текст] / А.В. Зозулев, Н.С. Кубышина. – К.М.: «Знання», «Рыбари», 2011. – 421 с.
5. Кислюк, К.В. Спеціальне документознавство: модульний курс : навч. посібник [Текст] / К.В. Кислюк. – Київ : Кондор, 2011. – 192 с.
6. Організація торгівлі: підручник [Текст] / В.В. Апопій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький, С.І. Рудницький, Ю.М. Хом’як; за редакцією В.В. Апопія. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 632 с.
7. Пашкина, Т.И. Основы менеджмента: практикум [Текст] / Т.И. Пашкина. – Уфа: ООО «ДизайнПолиграфСервис», 2006. – 90 с.
8. Тургунов, М. Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов [Текст] / Мурат Тургунов. – М.: Изд-во «Альпина Паблишер», 2013. – 191 с.
9. Шейнов В.П. Искусство торговли. Эффективная продажа товаров и услуг [Текст] / В.П. Шейнов. – М.: ACT, Минск.: Харвест, 2007. – 177 с.
10.Шпитонков С.В. Эффективное управление продажами FMCG. Проверено опытом [Текст] / С.В. Шпитонков. – СПб.: Питер, 2006. – 224 с.

References:

1. Volhin, V.V. Avtoservis i prava spozhyvachiv [Text], V.V. Volhin, 2-e vyd, M., Vydavnycho-torhova korporatsiia "Dashkov i K°", 2006, 160 p.
2. Dzhobber, D., Prodazhi i upravlenie prodazhami: ucheb. posobie dlia vuzov [Text], D. Dzhobber, Dzh. Lankaster, M. : IuNITI-DANA, 2002, 622 p.
3. Zeltserman, K.B. Optimizatsiia klientskoi bazy [Text], K.B. Zeltserman, Upravlenie sbytom, No 10, 2005. [Electronic resource], Access mode: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
4. Zozulev, A.V. Marketinh: tutorial [Text], A.V. Zozulev, N.S. Kubyshina, K.M., "Znannia", "Rybari", 2011, 421 p.
5. Kysliuk, K.V. Spetsialne dokumentoznavstvo: modulnyi kurs : navch. posibnyk [Text], K.V. Kysliuk, Kyiv : Kondor, 2011, 192 p.
6. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk [Text], V.V. Apopii, I.P. Mishchuk, V.M. Rebytskyi, S.I. Rudnytskyi, Yu.M. Khomiak; za redaktsiieiu V.V. Apopiia, K. : Centre of Educational Literature, 2009, 632 p.
7. Pashkina, T.I. Osnovy menedzhmenta: praktikum [Text], T.I. Pashkina, Ufa: OOO "DizainPolihrafServis", 2006, 90 p.
8. Turhunov, M. Partizanskie prodazhi. Kak uvesti klienta u konkurentov [Text], Murat Turhunov, M., Izd-vo "Alpina Pablisher", 2013, 191 p.
9. Sheinov V.P. Iskusstvo torhovli. Effektivnaia prodazha tovarov i usluh [Text], V.P. Sheinov, M., ACT, Minsk., Kharvest, 2007, 177 p.
10.Shpitonkov S.V. Effektivnoe upravlenie prodazhami FMCG. Provereno opytom [Text], S.V. Shpitonkov, SPb., Piter, 2006, 224 p.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.