|
|
Ефективний пошук покупців – основа бізнесу
Назва | Ефективний пошук покупців – основа бізнесу |
Назва англійською | The effective buyers’ search as a basis for business |
Автори | Семенюк, Світлана Богданівна |
Принадлежність |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Семенюк С. Б. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 98–105. — (Економіка та управління підприємствами). |
Bibliographic description (trans): | Semeniuk S. (2018) Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu [The effective buyers’ search as a basis for business]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 98-105 [in Ukrainian]. |
Bibliographic description: | Semeniuk S. (2018) The effective buyers’ search as a basis for business. Galician economic journal (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 98-105. |
UDC: |
339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.098 |
Ключові слова |
покупець
клієнт
продажі
цільові клієнти
перспективні покупці
пошук клієнтів
скарги клієнтів
сервісні послуги
|
Короткий опис |
Викладено основні правила ефективного пошуку покупців, зокрема, проаналізовано підходи до формування основних груп покупців (клієнтів). Визначено джерела пошуку клієнтів, серед яких основним є реклама, тому доведена необхідність використання широкого кола рекламних інструментів. Розглянуто інші способи пошуку клієнтів, а саме, активніше використання нинішніх і колишніх клієнтів, участь у різноманітних виставках, семінарах, форумах, використання прийомів «свій серед чужих», «в потрібному місці», «в потрібний час», періоду вимушеного очікування, телефонний маркетинг, «сарафанне радіо», пропонування послуг прямо на вулиці в місцях з високою прохідністю людей. Викладено практичні рекомендації до формування алгоритму роботи зі скаргами клієнтів та поради як працювати з незадоволеними клієнтами. Розглянуто види додаткових сервісних послуг, які надаються покупцям (клієнтам), а також форми організації післяпродажного обслуговування
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Волгін, В.В. Автосервіс і права споживачів [Текст] / В.В. Волгін. – 2-е вид. – М.: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і К°», 2006. – 160 с.
2. Джоббер, Д., Продажи и управление продажами: учеб. пособие для вузов [Текст] / Д. Джоббер, Дж. Ланкастер. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 622 с.
3. Зельцерман, К.Б. Оптимизация клиентской базы [Текст] / К.Б. Зельцерман // Управление сбытом. – № 10. – 2005. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
4. Зозулев, А.В. Маркетинг: учеб. пособ. [Текст] / А.В. Зозулев, Н.С. Кубышина. – К.М.: «Знання», «Рыбари», 2011. – 421 с.
5. Кислюк, К.В. Спеціальне документознавство: модульний курс : навч. посібник [Текст] / К.В. Кислюк. – Київ : Кондор, 2011. – 192 с.
6. Організація торгівлі: підручник [Текст] / В.В. Апопій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький, С.І. Рудницький, Ю.М. Хом’як; за редакцією В.В. Апопія. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 632 с.
7. Пашкина, Т.И. Основы менеджмента: практикум [Текст] / Т.И. Пашкина. – Уфа: ООО «ДизайнПолиграфСервис», 2006. – 90 с.
8. Тургунов, М. Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов [Текст] / Мурат Тургунов. – М.: Изд-во «Альпина Паблишер», 2013. – 191 с.
9. Шейнов В.П. Искусство торговли. Эффективная продажа товаров и услуг [Текст] / В.П. Шейнов. – М.: ACT, Минск.: Харвест, 2007. – 177 с.
10.Шпитонков С.В. Эффективное управление продажами FMCG. Проверено опытом [Текст] / С.В. Шпитонков. – СПб.: Питер, 2006. – 224 с. |
References: |
1. Volhin, V.V. Avtoservis i prava spozhyvachiv [Text], V.V. Volhin, 2-e vyd, M., Vydavnycho-torhova korporatsiia "Dashkov i K°", 2006, 160 p.
2. Dzhobber, D., Prodazhi i upravlenie prodazhami: ucheb. posobie dlia vuzov [Text], D. Dzhobber, Dzh. Lankaster, M. : IuNITI-DANA, 2002, 622 p.
3. Zeltserman, K.B. Optimizatsiia klientskoi bazy [Text], K.B. Zeltserman, Upravlenie sbytom, No 10, 2005. [Electronic resource], Access mode: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
4. Zozulev, A.V. Marketinh: tutorial [Text], A.V. Zozulev, N.S. Kubyshina, K.M., "Znannia", "Rybari", 2011, 421 p.
5. Kysliuk, K.V. Spetsialne dokumentoznavstvo: modulnyi kurs : navch. posibnyk [Text], K.V. Kysliuk, Kyiv : Kondor, 2011, 192 p.
6. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk [Text], V.V. Apopii, I.P. Mishchuk, V.M. Rebytskyi, S.I. Rudnytskyi, Yu.M. Khomiak; za redaktsiieiu V.V. Apopiia, K. : Centre of Educational Literature, 2009, 632 p.
7. Pashkina, T.I. Osnovy menedzhmenta: praktikum [Text], T.I. Pashkina, Ufa: OOO "DizainPolihrafServis", 2006, 90 p.
8. Turhunov, M. Partizanskie prodazhi. Kak uvesti klienta u konkurentov [Text], Murat Turhunov, M., Izd-vo "Alpina Pablisher", 2013, 191 p.
9. Sheinov V.P. Iskusstvo torhovli. Effektivnaia prodazha tovarov i usluh [Text], V.P. Sheinov, M., ACT, Minsk., Kharvest, 2007, 177 p.
10.Shpitonkov S.V. Effektivnoe upravlenie prodazhami FMCG. Provereno opytom [Text], S.V. Shpitonkov, SPb., Piter, 2006, 224 p. |
Завантажити | |
|