logo logo


Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу

НазваFacebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу
Назва англійськоюFacebook as an effective marketing tool of business development
АвториШпилик, Світлана Василівна Вовчук, Оксана
Принадлежність Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Бібліографічний описШпилик С. В. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу / Світлана Шпилик, Оксана Вовчук // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 106–113. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):Shpylyk S., Vovchuk O. (2018) Facebook yak efektyvnyi marketynhovyi instrument rozvytku biznesu [Facebook as an effective marketing tool of business development]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 106-113 [in Ukrainian].
Bibliographic description:Shpylyk S., Vovchuk O. (2018) Facebook as an effective marketing tool of business development. Galician economic journal (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 106-113.
UDC:
339.138
659.1
004.77
DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.106
Ключові слова
Інтернет-маркетинг
інтерактивний маркетинг
електронний маркетинг
маркетинг-мікс
фейсбук-маркетинг
корпоративний сайт
 
Короткий опис

Зважаючи на те, наскільки високі темпи розвитку засобів комунікації та комп'ютерної техніки, автоматизованих систем управління, електронного обміну інформацією, у тому числі міжнародної глобальної інформації в Інтернеті, з’являються принципово нові методи та способи представлення й поширення інформації. Онлайн маркетингові комунікації розширюють горизонти рекламування, доступ до каналів поширення інформації, позитивної чи негативної про організацію чи індивіда, отримує кожен. З точки зору маркетингу ми знаходимося на етапі стрімкого зростання в розумінні того, як це робити. Ця стаття передбачає аналіз даних про канали онлайн комунікації і їх використання для просування товару, послуги чи бренду. Науковці-дослідники здивовані тим, як легко та позитивно люди приймають нові методи просування, зокрема у соцмережах, вагоме місце серед яких займає Facebook завдяки тому факту, що серед усіх найбільших соціальних платформ світу Facebook пропонує найбільш широкі рекламні можливості. Таким чином, аналіз методів дослідження ринку та інструментів просування у Facebook є актуальним та потребує уваги науковців.
 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Федоричак, Володимир. Реклама в Facebook як інструмент просування бізнесу http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/reklama-v-facebook-yak-instrument-prosuvannyabiznesu/
2. Оруджалиев, Артур. Як створити сторінку компаніі? на Facebook https://ain.ua/2010/03/11/yakstvoriti-storinku-kompaniï-na-facebook
3. Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок [Текст] / Ф. Котлер. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2000. – 272 с.
4. Холмогоров, В. Интернет-маркетинг. Краткий курс [Електронний ресурс] / В. Холмогоров. – 2-е издание. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с. – Режим доступу: http://lib100.com/book/market/
internet_marketing/internet_marketing.pdf

5. Успенский, И.В. Интернет-маркетинг: учебник. [Електронний ресурс] / И.В. Успенский. – СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. – Режим доступа: http://www.aup.ru/books/m80/
6. Литовченко, І.Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств [Текст] / І.Л. Литовченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 88 – 94.
7. Бойчук, І.В. Інтернет в маркетингу [Текст] / І.В. Бойчук, О.М. Музика. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 512 с.
8. Вирин, Ф.Ю. Интернет-маркетинг: полный сборник практических инструментов [Текст] / Ф.Ю.Вирин. – М.: Эксмо, 2010. – 160 с.
9. Хартман, А. Стратегии успеха в Интернет-экономике [Текст] / А. Хартман, Д. Сифонис. – М.: ЛОРИ, 2001. – 274 с.
10. Хартман, А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці [Текст] / А. Хартман. – К.: Лорі, 2001. – 265 с.
11. Хэнсон, У. Интернет-маркетинг [Текст] / У. Хэнсон. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 530 с.
12.Шпилик, С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. [Електронний ресурс] // Галицький економічний вісник. – 2015. – № 2 (49). – С. 212. – Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/
2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_SInternet_as_an_effective_212-223.pdf

13. Facebook для бізнесу: 6 корисних порад! [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biznesua.com.ua/facebook-dlya-biznesu-6-korisnih-porad/
14. Тимофеев, О. Как Использовать Facebook для Продвижения Вашего Бизнеса на Полную Мощность [Гид для Начинающих] [Електронний ресурс] / Олесь Тимофеев. – Режим доступу: https://geniusmarketing.me/lab/kak-ispolzovat-facebook-dlya-prodvizheniya-vashego-biznesa-napolnuyu-moshhnost-gid-dlya-nachinayushhix/
15. Федоричак, В. Реклама і просування бізнесу в Facebook: поради, які вам згодяться [Електронний ресурс] / Володимир Федоричак. – Режим доступа: https://webexpert.com.ua/ua/reklama-biznesu-vfacebook
16. Дуб, О. Що вибрати: сторінку чи групу на Facebook [Електронний ресурс] / Олександр Дуб. – Режим доступу: http://crespo.com.ua/shho-krashhe-i-shho-pravilno-storinka-chi-grupa/

References:

1. Fedorychak, Volodymyr. Reklama v Facebook yak instrument prosuvannia biznesu http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/reklama-v-facebook-yak-instrument-prosuvannyabiznesu/
2. Orudzhalyev, Artur. Yak stvoryty storinku kompanii? na Facebook https://ain.ua/2010/03/11/yakstvoriti-storinku-kompaniï-na-facebook
3. Kotler, F. Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok [Text], F. Kotler, M., OOO "Izdatelstvo AST", 2000, 272 p.
4. Kholmohorov, V. Internet-marketinh. Kratkii kurs [Electronic resource], V. Kholmohorov, 2-e izdanie, SPb., Piter, 2002, 272 p, Access mode: http://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdf
5. Uspenskii, I.V. Internet-marketinh: uchebnik. [Electronic resource], I.V. Uspenskii, SPb., Izd-vo SPHUEiF, 2003, Access mode: http://www.aup.ru/books/m80/
6. Lytovchenko, I.L. Doslidzhennia Internet-seredovyshcha Ukrainy dlia marketynhovoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [Text], I.L. Lytovchenko, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 88 – 94.
7. Boichuk, I.V. Internet v marketynhu [Text], I.V. Boichuk, O.M. Muzyka, K., Centre of Educational Literature, 2010, 512 p.
8. Virin, F.Iu. Internet-marketinh: polnyi sbornik prakticheskikh instrumentov [Text], F.Iu.Virin, M., Eksmo, 2010, 160 p.
9. Khartman, A. Stratehii uspekha v Internet-ekonomike [Text], A. Khartman, D. Sifonis, M., LORI, 2001, 274 p.
10. Khartman, A. Stratehii uspikhu v Internet-ekonomitsi [Text], A. Khartman, K., Lori, 2001, 265 p.
11. Khenson, U. Internet-marketinh [Text], U. Khenson, M., IuNITI, 2002, 530 p.
12.Shpylyk, S.V. Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva. [Electronic resource], Galician economic bulletin, 2015, No 2 (49), P. 212, Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/
GEB_2015v49n2_Shpylyk_SInternet_as_an_effective_212-223.pdf

13. Facebook dlia biznesu: 6 korysnykh porad! [Electronic resource], Access mode: https://biznesua.com.ua/facebook-dlya-biznesu-6-korisnih-porad/
14. Timofeev, O. Kak Ispolzovat Facebook dlia Prodvizheniia Vasheho Biznesa na Polnuiu Moshchnost [Hid dlia Nachinaiushchikh] [Electronic resource], Oles Timofeev, Access mode: https://geniusmarketing.me/lab/kak-ispolzovat-facebook-dlya-prodvizheniya-vashego-biznesa-napolnuyu-moshhnost-gid-dlya-nachinayushhix/
15. Fedorychak, V. Reklama i prosuvannia biznesu v Facebook: porady, yaki vam zghodiatsia [Electronic resource], Volodymyr Fedorychak, Access mode: https://webexpert.com.ua/ua/reklama-biznesu-vfacebook
16. Dub, O. Shcho vybraty: storinku chy hrupu na Facebook [Electronic resource], Oleksandr Dub, Access mode: http://crespo.com.ua/shho-krashhe-i-shho-pravilno-storinka-chi-grupa/

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.