logo logo


Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства

НазваМаркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства
Назва англійськоюMarketing in the structure of material and technical support of innovative enterprise
АвториНагорняк, Галина Нагорняк, Ірина Шпилик, Світлана Nahorniak, Halyna Nahorniak, Iryna Shpylyk, Svitlana
Принадлежність
Бібліографічний описГ.Нагорняк. Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства / Г.Нагорняк, І.Нагорняк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — с.126-132 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Bibliographic description (trans):
UDC:

338

Ключові слова
маркетинг
інновація
нововведення
інноваційна діяльність
маркетинг інновацій
інноваційне підприємство
інноваційний розвиток
матеріальні ресурси
складське господарство
marketing
innovation
innovative activity
innovative marketing
innovative enterprise
innovative development
material resources
warehousing
Короткий опис

Розглянуто роль інноваційної моделі у забезпеченні економічного розвитку, конкурентоспроможності країни, проблеми ефективної реалізації інноваційної діяльності, використання інновацій у сучасних маркетингових інформаційних системах, дослідження ролі маркетингу інноваційного підприємства у забезпеченні його нових можливостей на конкурентних ринках. Проаналізовано важливість маркетингових заходів у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства, обґрунтовано вплив на його інноваційний розвиток. Виявлено інноваційні пріоритети, механізми залучення й ефективного використання інновацій на засадах маркетингу. Досліджено вплив використання структури матеріально-технічного забезпечення на промисловість та будівництво, режим використання ресурсів у народному господарстві загалом. Запропоновано практичні пропозиції та теоретичні узагальнення щодо використання інструментів маркетингу в структурі матеріально-технічного забезпечення, що дасть змогу значно підвищити рівень інноваційної активності промислових підприємств, стабілізувати процес оновлення виробництва інноваційного підприємства.
The role of innovation model in promoting the economic development and competitiveness of the country, problems of effective implementation of innovation activities, the use of innovations in the modern marketing information systems and study on the role of marketing at innovative enterprise in providing of its new opportunities in competitive markets are considered in the paper. The importance of marketing activities in the structure of material and technical support of innovative enterprise is analyzed, their impact on the enterprise innovative development is substantiated. Innovative priorities, mechanisms of attraction and effective use of innovations on the principles of marketing are identified. The effect of the use of the structure of material and technical support on the industries, construction and the mode of resources use in the national economy as a whole is studied in the paper. Practical recommendations and theoretical generalizations related to the use of marketing tools in the structure of material and technical support, which will result in a significant increase of the level of industrial enterprises innovative activity and stabilization of the process of the innovative enterprise production updating are introduced. The basic objectives of the material and technical support of the innovative enterprise are identified. The methods for determining the need in material resources are offered in the paper. They are as follows: deterministic - based on the production plans and cost norms; stochastic - based on the probabilistic forecast taking into account needs for the past periods; evaluative - based on the research and statistical evaluation.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Про інноваційну діяльність: Закон України від 4 липня 2002 року №40-ІV. 2. Балабанова, Л.В. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика [Текст] / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук. – К.: Професіонал, 2004. – 288 с. 3. Войчак, А.В. Маркетинговий менеджмент [Текст] / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2007. – 100 с. 4. Гольдштейн, Г.Я. Инновационный менеджмент; учеб. пособ. [Текст] / Г.Я. Гольдштейн. – Таганрог: ТРРУ, 2008. – 132 с. 5. Гринев, В.Ф. Инновационный менеджмент: учеб. пособ. [Текст] / В.Ф. Гринев. – К.: МАУП, 2008. – 148 с. 6. Гальчинський, А.С. Інноваційна стратегія українських реформ [Текст] / А.С. Гальчинський, В.М. Геєць, А.К. Кінах. – К.: Знання України, 2007. – 89 с. 7. Маліцький, Б.А Обґрунтування інноваційної моделі структурної перебудови економіки України [Текст] / Б.А. Маліцький. – К.: ЦДПШ НАН України, 2005. – 148 с. 8. Пермичев, Н.Ф. Маркетинг инноваций: учеб. пособ. [Текст] / Н.Ф. Пермичев, О.А. Палеева. – Нижний Новгород: Наука и образование, 2007. – 188 с. 9. Стадник, В.В. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства [Текст] / В.В. Стадник, М.А. Йохна. – Хмельницький: ХНУ, 2010. – 320 с. 10. Такер, Р.Б. Инновации как формула роста [Текст] / Р.Б. Такер. – М.: Олимп-Бизнес, 2006. – 240 с. 11. Федулова, Л.І. Економіка знань: підруч. [Текст] / Л.І. Федулова. – К.: Ін-т екон. прогнозув. НАН України, 2009. – 600 с. 12. Федулова, Л.І. Інноваційна економіка: підруч. [Текст] / Л.І. Федулова. – К.: Либідь, 2006. – 480 с. 13. Федулова, Л.І. Теорія та практика формування інноваційної стратегії корпоративних структур: монограф. [Текст] / Л.І. Федулова, О.А. Фомова. – Хмельницький: ХНУ, 2009. – 239 с. 14. Хорунжий, Ф.Ф. Маркетинговий аналіз [Текст] / Ф.Ф. Хорунжий. – Тернопіль: Рута, 2008. – 680 с. 15. Чухрай, Н.І. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства [Текст] / Н.І. Чухрай. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, 2010. – 250 с. 16. Ястремська, О.М. Моделювання інноваційних процесів: навч. посіб. [Текст] / О.М. Ястремська, К.В. Тонева. – Харків: Вид. ХНЕУ, 2010. – 176 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.