logo logo


Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствами

НазваРеалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствами
Назва англійськоюImplementation of active marketing adaptive management by ukrainian processing enterprises
АвториСуховерха, Юлія Sukhoverkha, Yuliia
Принадлежність
Бібліографічний описЮ.Суховерха. Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствами / Ю.Суховерха // Галицький економічний вісник. — 2013. — №2(41). — с.163-167 - (маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

658

Ключові слова
маркетинг
адаптивне управління
інновації
високі технології
переробні підприємства
marketing
adaptive management
innovation
high technology
processing enterprises
Короткий опис

Досліджено теоретичні засади реалізації активного маркетингового адаптивного управління розвитком підприємства як складною соціально-економічною системою, що є основою інноваційної політики, спрямованої на впровадження інновацій у маркетингових інструментах, продукті, організації функціонування системи управління. Здійснено аналіз тенденцій, наявних в інноваційній діяльності переробних підприємств. Визначено організаційне підґрунтя для реалізації оперативного й гнучкого пасивного напрямку маркетингового адаптивного управління через упровадження високих технологій у сфері зв’язку й управління, виробничій інформаційній системі, частині впровадження інтегрованого управління та контролю.
The theoretical bases of the implementation of an active marketing adaptive management of the enterprise development as a complex socio-economic system are researched in the article. It provides either a change of environment in order to maximize the efficiency criteria of the enterprise functioning or an active search for such an environment in which the desired comfort is attainable. The framework of innovation policy is defined. It is aimed at innovating in: marketing tools, product policy, organization of the management system functioning. The analysis of trends in innovation activity of processing enterprises is made. The dynamics of changes in the costs on innovation activity of industrial enterprises, the share of innovative companies introducing and implementing innovative products, processes, marketing and organizational innovation have been studied. The basis for the implementation of operational and flexible passive adaptive management in marketing is researched. It was determined by the introduction of high technology in the field of communication and management, in a production information system in part of the integrated management and control. The research results made possible to draw the conclusion about the need in developing an effective mechanism for active marketing adaptive management at processing enterprises as a part of management system.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Наукова та інноваційна діяльність в Україні у 2011 році: Статистичний збірник Державної служби статистики України [Текст] / Відповідальний за випуск І.В. Калачова. – К.: ДП «Інформаційно-видавничий центр Держстату України», 2012. – 305 с. 2. Створення та використання високих технологій та об’єктів права інтелектуальної власності на підприємствах України у 2011 році // Доповідь Державного комітету статистики України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 3. Україна в цифрах за 2011 рік: Статистичний збірник Державного комітету статистики України [Текст]; за ред. О.Г. Осауленка; відповідальний за випуск О.Є. Остапчук. – К., 2012. – 251 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.