logo logo


Корпоративна культура управління як фактор підвищення результативності діяльності підприємства

НазваКорпоративна культура управління як фактор підвищення результативності діяльності підприємства
Назва англійськоюCorporate management culture as a factor to increase the company’s efficiency
АвториМілошевич, Ніна Василівна MIloshevych, Nina
Принадлежність Одеський національний політехнічний університет, Одеса, Україна Odessa National Polytechnic University, Odessa, Ukraine
Бібліографічний описМілошевич Н. В. Корпоративна культура управління як фактор підвищення результативності діяльності підприємства / Ніна Василівна Мілошевич // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 52. — № 1. — С. 44–51. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):MIloshevych N. (2017) Korporatyvna kultura upravlinnia yak faktor pidvyshchennia rezultatyvnosti diialnosti pidpryiemstva [Corporate management culture as a factor to increase the company’s efficiency]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 52, no 1, pp. 44-51 [in Ukrainian].
Bibliographic description:MIloshevych N. (2017) Corporate management culture as a factor to increase the company’s efficiency. Galician economic journal (Tern.), vol. 52, no 1, pp. 44-51.
UDC:

331.108.2

Ключові слова
корпоративна культура
конкурентоспроможність
позитивна й негативна корпоративна культура
результативність діяльності
corporate culture
competitiveness
positive and negative corporate culture
work performance
Короткий опис

Досліджено, що сучасні умови розвитку України потребують нових підходів щодо механізму підвищення результативності діяльності кожного підприємства. Суттєвим ресурсом і необхідною умовою стійкого стану підприємства на ринку є корпоративна культура, яка у даний момент недооцінюється керівництвом вітчизняних підприємств. На успіх підприємства значною мірою впливає сила корпоративної культури Залежно від характеру впливу на кінцеві результати діяльності організації впливають позитивні (сильні) й негативні (слабкі) корпоративні культури. В процесі впровадження корпоративної культури переважна більшість українських підприємств стикаються з багатьма проблемами. Необхідність формування корпоративної культури та її розвитку від негативної до позитивної вимагає адекватних управлінських дій та уваги з боку керівництва підприємства. Побудова сильної корпоративної культури призведе до збільшення економічного зростання підприємства
This article studies the modern development conditions of Ukraine which call for new approaches to the efficiency enhancement mechanisms of each company. The essential resource and the prerequisite for the company’s stable state in the market is a corporate culture which is now underestimated by the national company’s management. In the process of the corporate culture implementation, the overwhelming majority of Ukrainian companies face many challenges. The power of corporate culture has a significant effect on the company’s success. Depending upon the impact nature to the final result of the company’s activity, the corporate culture is divided into positive (strong) and negative (weak). The need to promote the corporative culture and its development from negative to positive requires some adequate management actions and attention from the company’s management. The change process of the corporate culture at every company has a certain specific character but the following variants of its implementation could be identified: revolutionary way, evolutionary or managed way. In the process of implementation of the corporate culture, it is necessary to be involved into a continuous engagement for formation of the general corporate goals, values and behavioral norms; to create a comfortable work environment of the employees; to apply possibilities of the modern material incentive systems to take full advantage of the employees’ capacity. Only an ad hoc corporate culture that takes into account the features and needs of a particular company enables to increase the labour efficiency and loyalty of the employees to the company. The construction of a strong corporate culture will in turn lead to the company’s economic growth through increasing the motivation in work and quality improvement of work performed.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Корпоративная культура как инструмент достижения целей предприятия [Электронный ресурс] / М.А. Марченко, О.А. Никитина // Культура и образование. – 2014. – № 2. – 24 с. – Режим доступа: http://vestnik-rzi.ru/2014/02/1360.
2. Полищук, Е.В. Влияние корпоративной культуры на повышение эффективности деятельности предприятия [Текст] / Е.В. Полищук // Молодой ученый. – 2012. – №3. – С. 183 – 185.
3. Воронкова, А.Е. Корпорації: управління та культура; монографія [Текст] / А.Е. Воронкова, М.М. Баб’як, Е.Н. Коренєв. – Дрогобич: Вимір, 2006. – 376 с.
4. Смоленюк, П.С. Корпоративна культура як основа розвитку організації [Текст] / П.С. Смоленюк // Наука й економіка. – 2010. – № 1. – С. 123 – 128.
5. Малащенко, В. Вплив корпоративної культури на економічний розвиток і безпеку підприємства / В. Малащенко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://visnyk.academy.gov.ua/wp-content/uploads/2013/11/2011-4-24.pdf.
6. Назарова, Г.В. Корпоративне управління: навч. посібник [Текст] / Г.В. Назарова. – Х.: Еспада, 2003. – 531 с.
7. Иванова, Т.Б. Корпоративная культура и эффективность предприятия; монографія [Текст] / Т.Б. Иванова. – М.: РУДН, 2011. – 152 с.
8. Іванченко, А.В. Орієнтація на розвиток персоналу в системі корпоративних цінностей підприємства [Текст] / А.В. Іванченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – Т. 1, № 4, Ч. 2. – С. 185 – 190.

References:

1. Korporatyvnaia kultura kak ynstrument dostyzhenyia tselei predpryiatyia [Elektronnyi resurs] M.A. Marchenko, O.A. Nykytyna. Kultura y obrazovanye, 2014, no. 2, 24 p. Rezhym dostupu: http://vestnik-rzi.ru/2014/02/1360.
2. Polyshchuk E.V. Vlyianye korporatyvnoi kulturы na povыshenye эffektyvnosty deiatelnosty predpryiatyia, E.V. Polyshchuk. Molodoi ucheni, 2012, no. 3, pp. 183 – 185.
3. Voronkova A.E. Korporatsii: upravlinnia ta kultura: monohrafiia A.E. Voronkova, M.M. Babiak, E.N. Koreniev. Drohobych: Vymir, 2006, 376 p.
4. Smoleniuk P.S. Korporatyvna kultura yak osnova rozvytku orhanizatsii, P.S. Smoleniuk. Nauka y ekonomika, 2010, no. 1, pp. 123 – 128.
5. Malashchenko V. Vplyv korporatyvnoi kultury na ekonomichnyi rozvytok i bezpeku pidpryiemstva, V. Malashchenko. [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: http://visnyk.academy.gov.ua/wp-content/uploads/2013/11/2011-4-24.pdf.
6. Nazarova H.V. Korporatyvne upravlinnia: navch. posibnyk, H.V. Nazarova. Kh.: Espada, 2003, 531 p.
7. Yvanova T.B. Korporatyvnaia kultura y эffektyvnost predpryiatyia: monohrafiia. T.B. Yvanova. M.: RUDN, 2011, 152 p.
8. Ivanchenko A.V. Oriientatsiia na rozvytok personalu v systemi korporatyvnykh tsinnostei pidpryiemstva, A.V. Ivanchenko. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 2009, no. 4, ch. 2, vol. 1, pp. 185 – 190.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.