|
|
Особливості оцінювання конкурентоспроможності
Назва | Особливості оцінювання конкурентоспроможності |
Назва англійською | Features of the competitiveness evaluation |
Автори | Голда, Надія Голда, Андрій Ігорович Поліщук, Наталія Golda, Nadiya Golda, Andrey Polishchuk, Natalia |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | Н.Голда. Особливості оцінювання конку-рентоспроможності / Н.Голда, А.Голда, Н.Поліщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №5(38). — с.91-95 - (загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
06.71.01 |
Ключові слова |
конкуренція
конкурентоспроможність
споживча цінність
конкурентна стратегія
ефект споживання
коефіцієнт конкурентоспроможності
competition
competitiveness
consumer value
competitive strategy
the effect of consumption
rate of competitiveness |
Короткий опис |
Розглянуто теоретичні підходи до визначення конкурентоспроможності та запропоновано комплексний підхід щодо її оцінювання, що дасть можливість більш глобально підходити до вирішення проблем підвищення конкурентоспроможності галузі та забезпечення держави конкурентоспроможною продукцією. Зокрема, для аналізу конкурентоспроможності продукції доцільніше використовувати аналітичні методи її визначення, а для аналізу конкурентоспроможності підприємства чи галузі змішані, зокрема аналітичні, табличні та графічні методи. Але які б методи визначення не застосовувалися, необхідно врахувати ефективність діяльності організації, виходячи з конкурентоспроможності й ефективності кожного товару на кожному ринку відносно конкурентів, та розраховувати показник стійкості функціонування організації.
Theoretical approaches to the competitiveness determination are considered and a comprehensive approach to its evaluation, which will enable a more global approach to solving the problem of improving the competitiveness of the industry and providing the country with competitive products is suggested. In particular, for the analysis of product’s competitiveness it is more appropriate to use analytical methods of its determination and for the analysis of enterprise or industry it is more appropriate to use mixed ones, including analytical, tabular and graphical methods. But whatever method is used the efficiency of the organization, based on the competitiveness and efficiency of each product in each market relative to its competitors should be taken into account, and the calculation of the index of the organization’s stability should be done. The competitiveness of enterprises depends entirely on the competitiveness of its products. It is so because it is impossible for the company to be competitive in case of producing uncompetitive products that don’t meet the needs of consumers. Thus, the concepts of competitiveness and the competitiveness of its products are interrelated. Competitiveness as an economic category means the ability of an individual business to stay ahead of its rivals in achieving the goal on a competitive market. Competitiveness is considered at the local and global scales: from determining the competitiveness of goods/services to determination of the competitiveness of firm, industry and country. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Хейс, Р. Стратегический менеджмент: учебник [Текст] / Р. Хейс, С. Уилрайт, Д. Кларк; пер. с англ. Н.И. Алмазовой. – М.: ООО «Издательство Проспект», 2003. – 32 с. 2. Шевченко, А.С. Конкурентне управління [Текст] / А.С. Шевченко. – СПб.: Изд-во «Питер», 2002.– 349 с. 3. Юданов, А.Ю. Конкуренция: теория и практика: учебно-практическое пособие. – 2-е изд., испр. и доп. [Текст] / А.Ю. Юданов. – М.: изд-во «ГНОМ-ПРЕСС», 1998. – 339 с. |
Завантажити | |
|