logo logo


Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологів

НазваІнноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологів
АвториКраузе, Ольга Ігорівна Оксентюк, Богдана Федорович, Роман
Принадлежність
Бібліографічний описО.Краузе. Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологів / О.Краузе, Б.Оксентюк, Р.Федорович // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.60-68 - ( загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання )
Bibliographic description (trans):
UDC:

658.339.1

Ключові слова
маркетинг
професійна підготовка
маркетолог
marketing
professional training
marketer
Короткий опис

Розглянуто інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки фахівців з маркетингу в сучасних умовах.
The research work is devoted to the problem of future training of marketing professionals nowadays. The success of business in today's world depends primarily on understanding the market requirements, knowledge requirements and consumer preferences, the ability to form a stable demand for products and services of your company and ensure its competitiveness. No economic profession does require such a broad knowledge of both marketing: study of mathematical methods of optimal solutions to the subtleties of consumer psychology, from the latest computer information technology to education trends in fashion and design. It is therefore not surprising that marketers with their extremely broad outlook often occupy positions of vice-presidents of companies and other high positions. Market conditions require marketers to master modern marketing practices, as the qualified personnel can competently evaluate the activities of the company and develop proposals necessary for its normal functioning. In other words, they have to specify what should be done to strengthen the achievements and positive trends on the enterprise, as well as corrective and losses. Thus, in order to continuously meet the needs of stakeholders, it is necessary first of all to develop and provide students with high-quality, modern education. The article deals with the innovative approaches and practical aspects of concept of the training of marketing professionals nowadays.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Гейзерська, Р.А. Формування професійно значущих якостей майбутніх магістрів економічного профілю у процесі фахової підготовки [Текст]: дис…. кандидата пед. наук 13.00.04 / Раїса Анатоліївна Гейзерська. – Донецьк, 2008. – 254с. 2. Вачевський, М.В. Управління якісною підготовкою фахівців у професійно-технічних навчальних закладах на основі маркетингу ринку праці та освітнього моніторингу в умовах регіоналізації: монографія [Текст] / Я.Г. Камінецький, М.В. Вачевський, Б.І. Клим, М.П. Копельчак, Л.І. Кубська, Л.В. Сліпчишин, Г.В. Субтельна, Б.І. Токар; за ред. Я.Г. Камінецького. – Львів: Сполом, 2010. – С. 52 – 89. 3. Вачевський, М.В. Маркетинг формування професійної компетенції: підручник для студентів ВНЗ [Текст] / Мирон Васильович Вачевський. – К.: Професіонал. – 2005. – 512с. 4. Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців: монографія [Текст] / Г.П. Васянович, Г.С. Дегтярьова, С.М. Вдович, О.О. Музальов, Л.А. Руденко, О.В. Палка, В.Д. Онищенко, А.В. Шиделко; за ред. Г.П. Васяновича. – Львів: Сполом, 2008. – 464с. 5. Викладання маркетингу: чому і як навчати студентів для роботи в умовах невизначеного підприємницького середовища // Матеріали науково-практичної конференції, 27 березня 2009 р. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. – 147с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.