logo logo


Державна підтримка конкурентоспроможності машинобудівних підприємств

НазваДержавна підтримка конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
АвториТимошик, Наталія Степанівна
Принадлежність
Бібліографічний описН.Тимошик. Державна підтримка конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / Н.Тимошик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.42-47 - (економіка та управління національним господарством та суб’єктами господарювання)
Bibliographic description (trans):
UDC:

338.13

Ключові слова
конкурентоспроможність
якість, державна підтримка
машинобудівна галузь
експорт
управління
Короткий опис

Обґрунтовано причинно-наслідковий зв’язок між конкурентним середовищем, розвитком підприємництва, підвищенням ефективності виробництва та зростанням його потенціалу. Запропоновано основні напрямки державної підтримки конкурентоспроможності машинобудівного комплексу на внутрішньому та зовнішньому ринках.
Cause-effect relation between competitive environment, development of the enterprise, rising of production efficiency and growth of its potential are motivated. The main trends of the state support of competitiveness of the machine-building complex at the inner and foreign markets are presented.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Холодний, Г.О. Маркетингова товарна політика: навч. посібник / Г.О. Холодний. – Харків: Вид. ХНЕУ, 2006. – 324 с. 2. Кузьмін, О.Є. Проблеми фінансово-кредитного регулювання інноваційного розвитку виробничогосподарських структур: монографія [Текст] / О.Є. Кузьмін, І.В. Алєксєєв, М.К. Колісник; за заг. ред. О.Є. Кузьміна, І.В. Алєксєєва. – Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка», 2007. – 152 с. 3. Крикавський, Є.В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник [Текст] / Є.В. Крикавський та ін. – Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 2008. – 276 с. 4. Крикавський, Є.В. Промисловий маркетинг: підручник [Текст] / Є.В. Крикавський, Н.І. Чухрай. – 2-е видання. – Львів: Видавництво Націон. ун-ту „Львівська політехніка”, 2004. – 428 с. 5. Шкапова, О.М. Маркетингова товарна політика: навч. посібник [Текст] / О.М. Шкапова. – К. : МАУП, 2003. – 160 с. 6. http://www.ukrstat.gov.ua. 7. Балабанова, Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: навч. посібник [Текст] / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 336 с. 8. Піддубна, Л.І. Конкурентоспроможність економічних систем: теорія, механізм регулювання та управління: монографія [Текст] / Л.І. Піддубна. – Х.: ВД "ІНЖЕК", 2007. – 368 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.