Перелік літератури |
1. Гелетуха, Г.Г. Сучасний стан та перспективи розвитку біоенергетики в Україні. Частина 1 [Текст] / Г.Г. Гелетуха, Т.А. Желєзна // Пром. теплотехніка. – 2010. – Т. 32, №3. – С.77–84. 2. Калетнік, Г.М. Економіка виробництва біопалива в Україні та забезпечення продовольчої безпеки [Текст] / Г.М. Калетнік // Економіка АПК. – 2010. – №4. – С.33–39. 3. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми: монографія [Текст] / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с. 4. Основы маркетинга. 3-е европейское издание [Текст] / Ф. Котлер, Г.Армстронг, В. Вонг, Д. Сондерс – М.; СПб., К.: Изд. дом. “Вильямс”, 1998. – 1056 с. 5. Крикавський, Є. Маркетинг енергозабезпечення: монографія [Текст] / Є. Крикавський, Н. Косар, Л. Мороз. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2001. – 196 с. 6. Салила, С.Я. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: монографія [Текст] / С.Я. Салига, І.А. Каладжи – Запоріжжя: ГУ “ЗІМДУ”, 2007. – 148 с. 7. Тимонин А. М. Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: монография [Текст] / А.М. Тимонин, Е.М. Бровко. – Х.: ИНЖЭК, 2004. – 160 с. |