logo logo


Концепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній

НазваКонцепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній
АвториФедорій, Софія
Принадлежність
Бібліографічний описС.Федорій. Концептуальні запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній / С.Федорій // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.156-161 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Bibliographic description (trans):
UDC:

658

Ключові слова
біоенергетика
альтернативні енергоносії
біопаливо
стратегія маркетингу
біоенергетична компанія
ринкові відносини
Короткий опис

На основі аналізу основних базових принципів стратегій маркетингу визначено концептуальні положення стратегії маркетингової діяльності для запровадження на ринку виробництва біоенергетичної продукції.
Based on the analysis of the main principles of the strategic marketing conceptual thesis of the marketing strategy for bioenergetics commodity introduction in the market are defined.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Гелетуха, Г.Г. Сучасний стан та перспективи розвитку біоенергетики в Україні. Частина 1 [Текст] / Г.Г. Гелетуха, Т.А. Желєзна // Пром. теплотехніка. – 2010. – Т. 32, №3. – С.77–84. 2. Калетнік, Г.М. Економіка виробництва біопалива в Україні та забезпечення продовольчої безпеки [Текст] / Г.М. Калетнік // Економіка АПК. – 2010. – №4. – С.33–39. 3. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми: монографія [Текст] / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2002. – 245 с. 4. Основы маркетинга. 3-е европейское издание [Текст] / Ф. Котлер, Г.Армстронг, В. Вонг, Д. Сондерс – М.; СПб., К.: Изд. дом. “Вильямс”, 1998. – 1056 с. 5. Крикавський, Є. Маркетинг енергозабезпечення: монографія [Текст] / Є. Крикавський, Н. Косар, Л. Мороз. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2001. – 196 с. 6. Салила, С.Я. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: монографія [Текст] / С.Я. Салига, І.А. Каладжи – Запоріжжя: ГУ “ЗІМДУ”, 2007. – 148 с. 7. Тимонин А. М. Маркетинговая стратегия промышленных альянсов: монография [Текст] / А.М. Тимонин, Е.М. Бровко. – Х.: ИНЖЭК, 2004. – 160 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.