logo logo


Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств

НазваІнноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств
АвториМулярчук, Лариса
Принадлежність
Бібліографічний описЛ.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Bibliographic description (trans):
UDC:

338.658.012

Ключові слова
інновація
диверсифікація
стратегія
спеціалізація
активізація
торгово-побутове обслуговування
сервісні підприємства
Короткий опис

Розглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.
In the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Амблер, Т. Практический маркетинг [Текст] / Т. Амблер; пер. с англ. под общей ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб: Питер, 1999. – 400 с. 2. Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф; пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб: Питер, 1999. – 416 с. 3. Борисова, В.А. Диверсифікація сільськогосподарського виробництва фермерських господарств [Текст] / В.А. Борисова, Н.Г. Маслак, М.Х. Корецький. – Суми: Довкілля, 2002. – 202 с. 4. Зоренко, О.В. Диверсифікація аграрних підприємств: сутність, напрями та види [Текст] / О.В. Зоренко // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. – 2005. – №1. – С. 144–147. 5. Економічні аспекти аграрного сервісу в умовах реформування АПК. Збірник доповідей. – Мелітополь, 2001. – 84 с. 6. Экономика технического сервиса на предприятиях АПК [Текст] / Ю.А. Конкин, К.З. Бисултанов, М.Ю. Конкин и др.; под ред. Ю.А. Конкина. – М.: КолосС, 2005. – 368 с. 7. Карич, Д.Г. Підприємницький маркетинг [Текст] / Д.Г. Карич. – К.: Вища школа, 1994. – 182 с. 8. Мочерний, С.В. Методологія економічного дослідження [Текст] / С.В. Мочерний. – Л.: Світ, 2001. – 416 с. 9. Степаненко, Н.І. Особливості маркетингу агросервісних послуг [Текст] / Н.І. Степаненко // Збірник наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф.„Проблеми суспільних трансформацій України в умовах транзитивного розвитку”. – Житомир, 2004. – С. 66–69.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.