|
|
Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Назва | Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств |
Назва англійською | Features analysis summarizing the results of marketing activities of enterprises |
Автори | Дячун, Ольга Дмитрівна Блавіцький, Михайло Ярославович |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | О.Дячун. Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств / О.Дячун, М.Блавіцький // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.181-187 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
65.050 |
Ключові слова |
обсяг продажу
загальний прибуток
частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз |
Короткий опис |
Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств, розглянуто методи та прийоми їх аналізу з позицій ринкових вимог.
Determined the composition of indicators generelazing results marketing activities of enterprises, designed methods and receptions of their analysis from position of market requirements. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Кіндрацька, Г.І. Економічний аналіз: підручник [Текст] / Г.І. Кіндрацька, М.С. Білик, А.Г. Загородній. – Київ: Знання, 2008. – 560 с. 2. Ланкастер, Дж. Продажа и управления сбытом [Текст] / Дж. Ланкастер, Д. Джоббер. – Минск: Амалфея, 1999. – 310 с. 3. Маркетинговий аналіз: навч. посібник [Текст]; за ред. д.е.н., проф. В.В. Липчука. – Київ: Академвидав, 2008. – 230 с. 4. Савицька, Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: навч. посібник [Текст] / Г.В. Савицька. – Київ: Знання, 2005. – 250 с. 5. Stryżewska, M., Rŏszkewicz M. Analizy marketingowe. – Warszawa: Centrum Doradztwa і Informacji Difin, 2002. |
Завантажити | |
|
Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.