logo logo


Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств

НазваОсобливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Назва англійськоюFeatures analysis summarizing the results of marketing activities of enterprises
АвториДячун, Ольга Дмитрівна Блавіцький, Михайло Ярославович
Принадлежність
Бібліографічний описО.Дячун. Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств / О.Дячун, М.Блавіцький // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.181-187 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Bibliographic description (trans):
UDC:

65.050

Ключові слова
обсяг продажу
загальний прибуток
частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
Короткий опис

Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств, розглянуто методи та прийоми їх аналізу з позицій ринкових вимог.
Determined the composition of indicators generelazing results marketing activities of enterprises, designed methods and receptions of their analysis from position of market requirements.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Кіндрацька, Г.І. Економічний аналіз: підручник [Текст] / Г.І. Кіндрацька, М.С. Білик, А.Г. Загородній. – Київ: Знання, 2008. – 560 с. 2. Ланкастер, Дж. Продажа и управления сбытом [Текст] / Дж. Ланкастер, Д. Джоббер. – Минск: Амалфея, 1999. – 310 с. 3. Маркетинговий аналіз: навч. посібник [Текст]; за ред. д.е.н., проф. В.В. Липчука. – Київ: Академвидав, 2008. – 230 с. 4. Савицька, Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: навч. посібник [Текст] / Г.В. Савицька. – Київ: Знання, 2005. – 250 с. 5. Stryżewska, M., Rŏszkewicz M. Analizy marketingowe. – Warszawa: Centrum Doradztwa і Informacji Difin, 2002.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.