logo logo


Оцінювання управління якістю торговельного обслуговування на підприємствах системи споживчої кооперації

НазваОцінювання управління якістю торговельного обслуговування на підприємствах системи споживчої кооперації
АвториСімонова, Вероніка
Принадлежність
Бібліографічний описВ.Сімонова. Оцінка управління якістю торговельного обслуговування на підприємствах системи споживчої кооперації / В.Сімонова // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.79-81 - (економіка та управління національним господарством)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.16

Ключові слова
якість торговельного обслуговування
споживча кооперація
системний підхід
сертифіковані системи якості
показники якості
Короткий опис

В системі споживчої кооперації управління якістю торговельного обслуговування не є оптимальним через відсутність системного підходу до визначення основних його складових, їх взаємозв’язку. За результатами дослідження проблеми управління якістю торговельного обслуговування для оптимізації діяльності запропоновано систему заходів, спрямовану на розпізнавання існуючих проблем і ситуацій у сфері торговельного обслуговування, визначення їх походження, властивостей, а також способів їх вирішення.
The quality of trade services is not optimal in the system of consumer cooperatives control for lack of systematic approach to determining its basic components and their interrelationships. A system of activities aimed for identification of existing problems and situations in the area of trade services is proposed. A definition of their origin, properties and methods for their solution according to research problems of quality management services to optimize trading activities are submitted.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Голошубова, Н.О. Організація торгівлі: підручник [Текст] / Н.О. Голошубова. – К.: Книга, 2004. – 560 с. 2. Куликов, Ю.А. Экономические аспекты систем качества [Текст] / Ю.А. Куликов, А.Е. Хачатуров // Методы менеджмента качества. – 2001. – № 5. – С. 15–20. 3. Панченко, В.А. Управління якістю торговельного обслуговування підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України [Текст]: автореф. дис.: 08.00.04/В.А. Панченко, ПУСКУ. – Полтава, 2010. – 20 с. 4. Рибалко, Л.А. Формування системи управління якістю споживчої кооперації України [Текст]: автореф. дис.: 08.00.04/Л.А. Рибалко, ПУСКУ. – Полтава, 2008. – 20 с. 5. Рибалко, Л.А. Теорія і практика управління якістю в системі споживчої кооперації [Текст] / Л.А. Рибалко// Вісник Львівської комерційної академії. – Серія „Економічні науки”. – Львів: Видавництво ЛКА, 2006. – Випуск 21. – С. 209–215.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.